12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Troben a un pacient amb coronavirus que es va escapar de l’hospital en Benidorm

 

La Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha trobat este diumenge a un home, de 82 anys, que té coronavirus i que s’havia escapat de l’Hospital IMED de la ciutat.

 

Els responsables sanitaris van avisar de la fuga del pacient a les 09.50 hores del matí i els agents policials el van trobar, tres hores més tard, en sa casa. Una volta localitzat, l’home va accedir voluntàriament a tornar a l’hospital en ambulància, després de parlar amb els sanitaris.

 

Este cas no és únic, ja que la Policia Nacional ha informat este matí que en diferents parts del territori espanyol hi ha diferents pacients amb coronavirus que s’estan escapant dels hospitals.

Últimes notícies

Maccabi Tel Aviv, multat amb 10.000 euros per càntics contra el València i Pedro Martínez

L'Eurolliga ha imposat una multa de 10.000 euros al Maccabi per càntics ofensius contra el València Basket i Pedro Martínez, després de la denúncia del club espanyol. La resolució, publicada este dimarts, situa la conducta com a infracció menor segons l'article 29.2.f del codi disciplinari.

La Generalitat impulsa el parc públic municipal amb 5,9 milions per a 68 vivendes

La Generalitat concedix 5,9 milions a 14 ajuntaments per a incorporar 68 vivendes al parc públic dins del Pla ADHA. Les cases es destinaran a lloguer o cessió d'ús durant almenys 50 anys.

La Comunitat Valenciana lidera el comerç minorista al novembre amb un 8,2% més

Les vendes minoristes van repuntar un 3,7% interanual al novembre i van encadenar 17 mesos a l'alça. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç amb un 8,2%.

AVA aplaudix el control de senglars de la Generalitat i exigix actuar fora dels vedats

AVA-ASAJA recolza les ajudes de la Generalitat per a controlar senglars com a prevenció enfront de la PPA i reclama mesures fermes també fora dels vedats.

Detingut a Torrent per agressió sexual a la companya de pis de la seua parella i per maltractament

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 37 anys per realitzar tocaments sense consentiment a l'amiga de la seua parella i agredir i amenaçar a la seua núvia. Va ser posat a disposició judicial.

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que elimina el llenguatge inclusiu

El DOGV publica la reforma del reglament de Les Corts que suprimix el llenguatge inclusiu i reordena diverses comissions. El canvi es va aprovar amb PP i Vox i l'oposició va anunciar recurs davant el Constitucional.

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.