Els usuaris de Rodalies rebran un bitllet gratis si el tren es retarda o es cancel·la

Els usuaris de les línies de Rodalies de la Comunitat Valenciana tindran dret a rebre, a partir de l’1 d’abril, un bitllet gratis per cada tren que es retarde més de 15 minuts o es cancel·le i, a demés, podran utilitzar-lo dins dels 30 dies següents a l’incident.

 

D’esta manera ho contempla el ‘Pla de Xoc’ que pretén revertir la situació de la xarxa de rodalia valenciana, tal i com va anunciar la setmana passada el ministre José Luis Ábalos i que este divendres s’ha perfilat en la Comissió de Seguiment del Pla de Rodalies de la Comunitat Valenciana amb l’objectiu de conseguir, abans de què acabe 2020, els estàndards de qualitat i puntualitat de la mitjana espanyola.

 

El pla inclou també més maquinistes: 17 reassignats d’altres destinacions, que augmentaran la plantilla un 8,5%, i altres 19 gràcies a un avançament de les taxes de reposició de personal en Renfe. El pla també contempla l’entrada en funcionament d’un torn per a manteniment de combois, quatre efectius d’assistència tècnica en línia, el reforç de personal en estacions, la implantació, de manera ‘pionera’ en el territori valencià, d’una ‘app’ amb la que l’usuari podrà saber a on està el tren a temps real i una canal de Twitter per a cada línia.

 

D’esta manera ho han anunciat este divendres el secretari d’Estat de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Perdro Saura, i el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, després de la Comissió de Seguiment del Pla de Rodalies de la Comunitat Valenciana, en la que també han participat el president de Renfe, Isaïes Táboas, el comissionat del Corredor Mediterrani, Josep Boira, i la delegada del Govern en la Comunitat, Gloria Calero.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.