L’Ajuntament de València tanca els parcs i els jardins a partir de demà

 

L’Ajuntament de València tancarà a partir de demà dimecres, 4 de novembre, els parcs i els jardins a conseqüència de la preemergència per pluges activada per l’Agència de Seguretat i Emergències de la Generalitat.

 

El vicealcalde i regidor d’Ecologia Urbana, Sergi Campillo, ha demanat «precaució en zones arbrades per l’episodi de pluges i fort vent». 

 

Campillo ha dit que «atesa la situació de preemergència per la DANA que se’ns aproxima, a partir de demà dimecres es tanquen tots els parcs i jardins de la ciutat que tinguen reixes o algun tipus de tancament». A demés, el regidor ha demanat a la població «precaució davant l’episodi de pluja i vent, especialment amb les zones arbrades, les branques dels arbres o les fulles». 

 

La Generalitat ha activat la preemergència en diferents punts de la Comunitat Valenciana, entre ells la ciutat de València, a causa de l’aparició en les pròximes hores de pluges, vent, risc de tempesta i fenòmens costaners.

 

La situació de tancament dels parcs i jardins de la ciutat es mantindrà mentres la preemergència continue activa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.