L’Ajuntament de València tanca els parcs i els jardins a partir de demà

 

L’Ajuntament de València tancarà a partir de demà dimecres, 4 de novembre, els parcs i els jardins a conseqüència de la preemergència per pluges activada per l’Agència de Seguretat i Emergències de la Generalitat.

 

El vicealcalde i regidor d’Ecologia Urbana, Sergi Campillo, ha demanat «precaució en zones arbrades per l’episodi de pluges i fort vent». 

 

Campillo ha dit que «atesa la situació de preemergència per la DANA que se’ns aproxima, a partir de demà dimecres es tanquen tots els parcs i jardins de la ciutat que tinguen reixes o algun tipus de tancament». A demés, el regidor ha demanat a la població «precaució davant l’episodi de pluja i vent, especialment amb les zones arbrades, les branques dels arbres o les fulles». 

 

La Generalitat ha activat la preemergència en diferents punts de la Comunitat Valenciana, entre ells la ciutat de València, a causa de l’aparició en les pròximes hores de pluges, vent, risc de tempesta i fenòmens costaners.

 

La situació de tancament dels parcs i jardins de la ciutat es mantindrà mentres la preemergència continue activa.

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.