L’Ajuntament de València tanca els parcs i els jardins a partir de demà

 

L’Ajuntament de València tancarà a partir de demà dimecres, 4 de novembre, els parcs i els jardins a conseqüència de la preemergència per pluges activada per l’Agència de Seguretat i Emergències de la Generalitat.

 

El vicealcalde i regidor d’Ecologia Urbana, Sergi Campillo, ha demanat «precaució en zones arbrades per l’episodi de pluges i fort vent». 

 

Campillo ha dit que «atesa la situació de preemergència per la DANA que se’ns aproxima, a partir de demà dimecres es tanquen tots els parcs i jardins de la ciutat que tinguen reixes o algun tipus de tancament». A demés, el regidor ha demanat a la població «precaució davant l’episodi de pluja i vent, especialment amb les zones arbrades, les branques dels arbres o les fulles». 

 

La Generalitat ha activat la preemergència en diferents punts de la Comunitat Valenciana, entre ells la ciutat de València, a causa de l’aparició en les pròximes hores de pluges, vent, risc de tempesta i fenòmens costaners.

 

La situació de tancament dels parcs i jardins de la ciutat es mantindrà mentres la preemergència continue activa.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.