L’Ajuntament de València tanca els parcs i els jardins a partir de demà

 

L’Ajuntament de València tancarà a partir de demà dimecres, 4 de novembre, els parcs i els jardins a conseqüència de la preemergència per pluges activada per l’Agència de Seguretat i Emergències de la Generalitat.

 

El vicealcalde i regidor d’Ecologia Urbana, Sergi Campillo, ha demanat «precaució en zones arbrades per l’episodi de pluges i fort vent». 

 

Campillo ha dit que «atesa la situació de preemergència per la DANA que se’ns aproxima, a partir de demà dimecres es tanquen tots els parcs i jardins de la ciutat que tinguen reixes o algun tipus de tancament». A demés, el regidor ha demanat a la població «precaució davant l’episodi de pluja i vent, especialment amb les zones arbrades, les branques dels arbres o les fulles». 

 

La Generalitat ha activat la preemergència en diferents punts de la Comunitat Valenciana, entre ells la ciutat de València, a causa de l’aparició en les pròximes hores de pluges, vent, risc de tempesta i fenòmens costaners.

 

La situació de tancament dels parcs i jardins de la ciutat es mantindrà mentres la preemergència continue activa.

Últimes notícies

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.