Anuncios

València vol acollir els Premis Goya 2021

Estatua dels premis Goya

València vol acollir els Premis Goya 2021 | GTRESS

La ciutat de València ha iniciat contactes per a celebrar l’any que ve el centenari del naixement del cineasta valencià Luis García Berlanga, a qui l’Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques d’Espanya ha anunciat que homenatjarà durant 2021. L’alcalde, Joan Ribó, ha destacat la importància de Berlanga en la història de la cinematografia internacional.

 

Anuncios

A preguntes dels periodistes, Ribó ha explicat que l’Ajuntament ja ha iniciat contactes amb la Generalitat i la Diputació i també ha començat a buscar elements de finançament privat per a impulsar estes accions d’homenatge i reconeixement. «Berlanga és un valencià de soca-rel i un dels pares de la cinematografia espanyola i la iniciativa de l’Acadèmia de declarar 2021 ‘Any Berlanga’ em pareix molt interessant», ha assegurat.

 

En este sentit, la vicealcaldessa, Sandra Gómez, ha subratllat la possibilitat de què València aculla l’any que ve la Gala dels Premis Goya. «Tenim una perspectiva positiva per a que la ciutat de València puga assumir perfectament l’organització d’un esdeveniment d’estes característiques, que congrega a més de 3.000 persones», ha assegurat Gómez. 

 

L’alcalde ha subratllat el fet que, en els últims anys, València «està tenint una gran quantitat de produccions cinematogràfiques i està sent elegida com a localització de numerosos projectes cinematogràfics, pel·lícules, sèries televisives i anuncis de tot tipo». «Per tant, promocionar València a eixe nivell és una altra manera de promocionar la ciutat i em pareix una idea estupenda», ha conclòs. De fet, el retorn econòmic en termes de despesa en establiments comercials i hotels, impacte publicitari, ocupació directa i indirecta i projecció de la ciutat es va xifrar, en l’última edició de la que es tenen ja dades, la de 2019 en Sevilla, en 5 milions d’euros.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios