La valenciana Melani, tercera en Eurovisió Junior

Espanya va tancar la seua participació en el festival d’Eurojunior l’any 2006, després de què el format no despertara gran interés entre el públic. A pesar de tot, les posicions que s’havien conseguit fins eixe moment eren prou admirables, mai baixant d’una quarta posició.

 

Enguany, la nova directiva de RTVE va vore oportú recuperar la participació d’Espanya en el Festival que s’ha celebrat este diumenge en Polònia i el resultat ha sigut prou significant. La valenciana Melani García ha conseguit una tercera posició, amb una bona puntuació, tant per part del públic com del jurat dels dèneu països que han participat. Esta ha sigut l’actuació de Melani:

 

 

Polònia revalida el títol

La primera posició ha tornat a caure sobre el país amfitrió, Polònia, que amb la cantant Viki Gabor i la cançó ‘Superhero’ ha conseguit fer-se amb el micròfon de vidre. D’altra banda, la segona posició ha anat a parar cap a Kazakhstan. El seu representant era per a molts experts el principal rival de Melani.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.