La valenciana Melani, tercera en Eurovisió Junior

Espanya va tancar la seua participació en el festival d’Eurojunior l’any 2006, després de què el format no despertara gran interés entre el públic. A pesar de tot, les posicions que s’havien conseguit fins eixe moment eren prou admirables, mai baixant d’una quarta posició.

 

Enguany, la nova directiva de RTVE va vore oportú recuperar la participació d’Espanya en el Festival que s’ha celebrat este diumenge en Polònia i el resultat ha sigut prou significant. La valenciana Melani García ha conseguit una tercera posició, amb una bona puntuació, tant per part del públic com del jurat dels dèneu països que han participat. Esta ha sigut l’actuació de Melani:

 

 

Polònia revalida el títol

La primera posició ha tornat a caure sobre el país amfitrió, Polònia, que amb la cantant Viki Gabor i la cançó ‘Superhero’ ha conseguit fer-se amb el micròfon de vidre. D’altra banda, la segona posició ha anat a parar cap a Kazakhstan. El seu representant era per a molts experts el principal rival de Melani.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.