14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Vicent Marzà parla sobre la vacunació del personal educatiu

 

El conseller d’Educació, Vicent Marzà, assegura que «estan previstos tots els escenaris» per a poder reprendre la vacunació del personal dels centres educatius valencians seguint «una premissa clara: que siga la més ràpida i massiva possible i sense interferir en el dia a dia» dels col·legis i instituts.

 

D’eixa manera ho ha asseverat el titular d’Educació –que este dilluns ha assistit en Castelló a la presentació de la 4a edició de la Mediterranean Epic– en ser preguntat pels mitjans pel pla per a reprendre la vacunació dels treballadors educatius amb AstraZeneca, que va ser paralitzada per la investigació sobre els casos de trombes registrats.

 

Sobre este tema, Marzà ha assenyalat que el seu departament es troba a l’espera de les decisions que adopte hui la Interterritorial en la que participen el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes, ja que és este organisme el que ha d’establir els grups poblacionals en els que podrà continuar la vacunació a partir del dimecres.

 

La vacunació es reprendrà el dimecres

«Esperem que ja arribe eixa autorització i nosaltres tindrem tot organitzat per a poder reprendre eixa vacunació que estava funcionant molt bé. Els grups dels treballadors i treballadores havien fet possible el treball perquè no afectara els centres i ara l’estem reprogramant tot en funció de la decisió de la Interterritorial», ha asseverat. 

 

«Tenim tots els escenaris previstos», ha recalcat, Marzà, que ha incidit en què «està tot organitzat perquè, en el moment en el que s’autoritze, es puguen donar dates i en qüestió d’un dia o dia i mig direm el dia, l’hora i el lloc perquè acudisquen els treballadors i puguem retornar-los eixe grandíssim treball que estan fent perquè l’educació siga possible tot i la pandèmia».

 

Per a Marzà, la premissa que seguirà el nou calendari és «clara: com més prompte millor, el més massiva possible i sense interferir en el dia a dia dels centres educatius». Per a conseguir això ja s’havia previst al principi usar els dies festius no lectius de Falles i ara es continuarà treballant en la mateixa línia.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.