Vicent Marzà parla sobre la vacunació del personal educatiu

 

El conseller d’Educació, Vicent Marzà, assegura que «estan previstos tots els escenaris» per a poder reprendre la vacunació del personal dels centres educatius valencians seguint «una premissa clara: que siga la més ràpida i massiva possible i sense interferir en el dia a dia» dels col·legis i instituts.

 

D’eixa manera ho ha asseverat el titular d’Educació –que este dilluns ha assistit en Castelló a la presentació de la 4a edició de la Mediterranean Epic– en ser preguntat pels mitjans pel pla per a reprendre la vacunació dels treballadors educatius amb AstraZeneca, que va ser paralitzada per la investigació sobre els casos de trombes registrats.

 

Sobre este tema, Marzà ha assenyalat que el seu departament es troba a l’espera de les decisions que adopte hui la Interterritorial en la que participen el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes, ja que és este organisme el que ha d’establir els grups poblacionals en els que podrà continuar la vacunació a partir del dimecres.

 

La vacunació es reprendrà el dimecres

«Esperem que ja arribe eixa autorització i nosaltres tindrem tot organitzat per a poder reprendre eixa vacunació que estava funcionant molt bé. Els grups dels treballadors i treballadores havien fet possible el treball perquè no afectara els centres i ara l’estem reprogramant tot en funció de la decisió de la Interterritorial», ha asseverat. 

 

«Tenim tots els escenaris previstos», ha recalcat, Marzà, que ha incidit en què «està tot organitzat perquè, en el moment en el que s’autoritze, es puguen donar dates i en qüestió d’un dia o dia i mig direm el dia, l’hora i el lloc perquè acudisquen els treballadors i puguem retornar-los eixe grandíssim treball que estan fent perquè l’educació siga possible tot i la pandèmia».

 

Per a Marzà, la premissa que seguirà el nou calendari és «clara: com més prompte millor, el més massiva possible i sense interferir en el dia a dia dels centres educatius». Per a conseguir això ja s’havia previst al principi usar els dies festius no lectius de Falles i ara es continuarà treballant en la mateixa línia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.