Vicent Marzà parla sobre la vacunació del personal educatiu

 

El conseller d’Educació, Vicent Marzà, assegura que «estan previstos tots els escenaris» per a poder reprendre la vacunació del personal dels centres educatius valencians seguint «una premissa clara: que siga la més ràpida i massiva possible i sense interferir en el dia a dia» dels col·legis i instituts.

 

D’eixa manera ho ha asseverat el titular d’Educació –que este dilluns ha assistit en Castelló a la presentació de la 4a edició de la Mediterranean Epic– en ser preguntat pels mitjans pel pla per a reprendre la vacunació dels treballadors educatius amb AstraZeneca, que va ser paralitzada per la investigació sobre els casos de trombes registrats.

 

Sobre este tema, Marzà ha assenyalat que el seu departament es troba a l’espera de les decisions que adopte hui la Interterritorial en la que participen el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes, ja que és este organisme el que ha d’establir els grups poblacionals en els que podrà continuar la vacunació a partir del dimecres.

 

La vacunació es reprendrà el dimecres

«Esperem que ja arribe eixa autorització i nosaltres tindrem tot organitzat per a poder reprendre eixa vacunació que estava funcionant molt bé. Els grups dels treballadors i treballadores havien fet possible el treball perquè no afectara els centres i ara l’estem reprogramant tot en funció de la decisió de la Interterritorial», ha asseverat. 

 

«Tenim tots els escenaris previstos», ha recalcat, Marzà, que ha incidit en què «està tot organitzat perquè, en el moment en el que s’autoritze, es puguen donar dates i en qüestió d’un dia o dia i mig direm el dia, l’hora i el lloc perquè acudisquen els treballadors i puguem retornar-los eixe grandíssim treball que estan fent perquè l’educació siga possible tot i la pandèmia».

 

Per a Marzà, la premissa que seguirà el nou calendari és «clara: com més prompte millor, el més massiva possible i sense interferir en el dia a dia dels centres educatius». Per a conseguir això ja s’havia previst al principi usar els dies festius no lectius de Falles i ara es continuarà treballant en la mateixa línia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.