13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Vueling cancel·la 92 vols de l’aeroport des de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga d’Iberia

Vueling cancel·la un total de 92 vols en l’Aeroport de Barcelona | València Diari

 

Vueling ha cancel·lat 92 vols de l’aeroport de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga convocada pel personal de terra d’Iberia. Així ho ha avançat ‘El Periódico’ i ho han confirmat fonts de la companyia. Del total dels vols cancel·lats, 54 són de divendres i n’hi ha uns altres 38 anul·lats per a dissabte. Es calcula que en total hi ha uns 14.000 usuaris afectats. Vueling recomana als usuaris afectats que no vagen a l’aeroport i que gestionen una solució accedint a la seua reserva o a través del servici d’atenció al client.

 

Sindicats i empresa s’han reunit este dimecres amb la mediació de la Generalitat de Catalunya però la trobada ha acabat amb la convocatòria de vaga sobre la taula, tot i que al migdia els sindicats havien anunciat que la desconvocaven com a «gest de responsabilitat». Segons els sindicats, Iberia ha rebutjat crear una comissió de seguiment de l’acord entre les dos parts, tal com havia proposat la mediació del Departament de Treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.