17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Vueling cancel·la 92 vols de l’aeroport des de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga d’Iberia

Vueling cancel·la un total de 92 vols en l’Aeroport de Barcelona | València Diari

 

Vueling ha cancel·lat 92 vols de l’aeroport de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga convocada pel personal de terra d’Iberia. Així ho ha avançat ‘El Periódico’ i ho han confirmat fonts de la companyia. Del total dels vols cancel·lats, 54 són de divendres i n’hi ha uns altres 38 anul·lats per a dissabte. Es calcula que en total hi ha uns 14.000 usuaris afectats. Vueling recomana als usuaris afectats que no vagen a l’aeroport i que gestionen una solució accedint a la seua reserva o a través del servici d’atenció al client.

 

Sindicats i empresa s’han reunit este dimecres amb la mediació de la Generalitat de Catalunya però la trobada ha acabat amb la convocatòria de vaga sobre la taula, tot i que al migdia els sindicats havien anunciat que la desconvocaven com a «gest de responsabilitat». Segons els sindicats, Iberia ha rebutjat crear una comissió de seguiment de l’acord entre les dos parts, tal com havia proposat la mediació del Departament de Treball.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.