Vueling cancel·la 92 vols de l’aeroport des de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga d’Iberia

Vueling cancel·la un total de 92 vols en l’Aeroport de Barcelona | València Diari

 

Vueling ha cancel·lat 92 vols de l’aeroport de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga convocada pel personal de terra d’Iberia. Així ho ha avançat ‘El Periódico’ i ho han confirmat fonts de la companyia. Del total dels vols cancel·lats, 54 són de divendres i n’hi ha uns altres 38 anul·lats per a dissabte. Es calcula que en total hi ha uns 14.000 usuaris afectats. Vueling recomana als usuaris afectats que no vagen a l’aeroport i que gestionen una solució accedint a la seua reserva o a través del servici d’atenció al client.

 

Sindicats i empresa s’han reunit este dimecres amb la mediació de la Generalitat de Catalunya però la trobada ha acabat amb la convocatòria de vaga sobre la taula, tot i que al migdia els sindicats havien anunciat que la desconvocaven com a «gest de responsabilitat». Segons els sindicats, Iberia ha rebutjat crear una comissió de seguiment de l’acord entre les dos parts, tal com havia proposat la mediació del Departament de Treball.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.