Vueling cancel·la 92 vols de l’aeroport des de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga d’Iberia

Vueling cancel·la un total de 92 vols en l’Aeroport de Barcelona | València Diari

 

Vueling ha cancel·lat 92 vols de l’aeroport de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga convocada pel personal de terra d’Iberia. Així ho ha avançat ‘El Periódico’ i ho han confirmat fonts de la companyia. Del total dels vols cancel·lats, 54 són de divendres i n’hi ha uns altres 38 anul·lats per a dissabte. Es calcula que en total hi ha uns 14.000 usuaris afectats. Vueling recomana als usuaris afectats que no vagen a l’aeroport i que gestionen una solució accedint a la seua reserva o a través del servici d’atenció al client.

 

Sindicats i empresa s’han reunit este dimecres amb la mediació de la Generalitat de Catalunya però la trobada ha acabat amb la convocatòria de vaga sobre la taula, tot i que al migdia els sindicats havien anunciat que la desconvocaven com a «gest de responsabilitat». Segons els sindicats, Iberia ha rebutjat crear una comissió de seguiment de l’acord entre les dos parts, tal com havia proposat la mediació del Departament de Treball.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.