13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Vueling cancel·la 92 vols de l’aeroport des de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga d’Iberia

Vueling cancel·la un total de 92 vols en l’Aeroport de Barcelona | València Diari

 

Vueling ha cancel·lat 92 vols de l’aeroport de Barcelona este divendres i dissabte per la vaga convocada pel personal de terra d’Iberia. Així ho ha avançat ‘El Periódico’ i ho han confirmat fonts de la companyia. Del total dels vols cancel·lats, 54 són de divendres i n’hi ha uns altres 38 anul·lats per a dissabte. Es calcula que en total hi ha uns 14.000 usuaris afectats. Vueling recomana als usuaris afectats que no vagen a l’aeroport i que gestionen una solució accedint a la seua reserva o a través del servici d’atenció al client.

 

Sindicats i empresa s’han reunit este dimecres amb la mediació de la Generalitat de Catalunya però la trobada ha acabat amb la convocatòria de vaga sobre la taula, tot i que al migdia els sindicats havien anunciat que la desconvocaven com a «gest de responsabilitat». Segons els sindicats, Iberia ha rebutjat crear una comissió de seguiment de l’acord entre les dos parts, tal com havia proposat la mediació del Departament de Treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.