Xàtiva celebra la 3a edició de la carrera de Sant Valentí este cap de setmana

 

Este dissabte 8 de febrer se celebra la tercera edició de la Cursa de Sant Valentí en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que organitza el club de ‘Trail i Running KM3 Xàtiva’. L’acte comptarà amb 3 modalitats: carrera individual i per parelles de 7 quilòmetres i una marxa no competitiva de 4,5 km. 

 

L’eixida i la meta de les diferents modalitats se situaran en la plaça del Mercat de Xàtiva. Els actes començaran a les 16.15 hores de la vesprada amb una exhibició de zumba. Cap a les 17.00 es donarà l’eixida a la carrera i uns minuts després eixirà la marxa. 

 

L’esdeveniment combina el caràcter competitiu de qualsevol carrera amb l’esperit festiu que la celebració de Sant Valentí suggereix. A demés dels trofeus als més ràpids per cada modalitat de la cursa, es donarà un premi a la millor disfressa. 

 

Volen superar els 500 participants de l’any passat

L’any passat esta carrera va reunir en la seua segona edició més de 500 participants. Ara, a dos dies del tancament d’inscripcions, la xifra de participants de 2019 ja s’ha igualat, pel que s’espera que la participació màxima que s’havia establit de 600 s’acabarà abans del termini. 

 

De la mateixa manera que l’any passat, s‘aprofitarà el poder de convocatòria d’este esdeveniment deportiu per a col·laborar amb una acció solidària. En este cas serà amb l’associació HEPA, organització sense ànim de lucre formada per familiars i amics de xiquets afectats per malalties hepàtiques i trasplantats hepàtics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.