11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Xàtiva celebra la 3a edició de la carrera de Sant Valentí este cap de setmana

 

Este dissabte 8 de febrer se celebra la tercera edició de la Cursa de Sant Valentí en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que organitza el club de ‘Trail i Running KM3 Xàtiva’. L’acte comptarà amb 3 modalitats: carrera individual i per parelles de 7 quilòmetres i una marxa no competitiva de 4,5 km. 

 

L’eixida i la meta de les diferents modalitats se situaran en la plaça del Mercat de Xàtiva. Els actes començaran a les 16.15 hores de la vesprada amb una exhibició de zumba. Cap a les 17.00 es donarà l’eixida a la carrera i uns minuts després eixirà la marxa. 

 

L’esdeveniment combina el caràcter competitiu de qualsevol carrera amb l’esperit festiu que la celebració de Sant Valentí suggereix. A demés dels trofeus als més ràpids per cada modalitat de la cursa, es donarà un premi a la millor disfressa. 

 

Volen superar els 500 participants de l’any passat

L’any passat esta carrera va reunir en la seua segona edició més de 500 participants. Ara, a dos dies del tancament d’inscripcions, la xifra de participants de 2019 ja s’ha igualat, pel que s’espera que la participació màxima que s’havia establit de 600 s’acabarà abans del termini. 

 

De la mateixa manera que l’any passat, s‘aprofitarà el poder de convocatòria d’este esdeveniment deportiu per a col·laborar amb una acció solidària. En este cas serà amb l’associació HEPA, organització sense ànim de lucre formada per familiars i amics de xiquets afectats per malalties hepàtiques i trasplantats hepàtics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.