Xàtiva celebra la 3a edició de la carrera de Sant Valentí este cap de setmana

 

Este dissabte 8 de febrer se celebra la tercera edició de la Cursa de Sant Valentí en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que organitza el club de ‘Trail i Running KM3 Xàtiva’. L’acte comptarà amb 3 modalitats: carrera individual i per parelles de 7 quilòmetres i una marxa no competitiva de 4,5 km. 

 

L’eixida i la meta de les diferents modalitats se situaran en la plaça del Mercat de Xàtiva. Els actes començaran a les 16.15 hores de la vesprada amb una exhibició de zumba. Cap a les 17.00 es donarà l’eixida a la carrera i uns minuts després eixirà la marxa. 

 

L’esdeveniment combina el caràcter competitiu de qualsevol carrera amb l’esperit festiu que la celebració de Sant Valentí suggereix. A demés dels trofeus als més ràpids per cada modalitat de la cursa, es donarà un premi a la millor disfressa. 

 

Volen superar els 500 participants de l’any passat

L’any passat esta carrera va reunir en la seua segona edició més de 500 participants. Ara, a dos dies del tancament d’inscripcions, la xifra de participants de 2019 ja s’ha igualat, pel que s’espera que la participació màxima que s’havia establit de 600 s’acabarà abans del termini. 

 

De la mateixa manera que l’any passat, s‘aprofitarà el poder de convocatòria d’este esdeveniment deportiu per a col·laborar amb una acció solidària. En este cas serà amb l’associació HEPA, organització sense ànim de lucre formada per familiars i amics de xiquets afectats per malalties hepàtiques i trasplantats hepàtics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.