12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Xàtiva celebra la 3a edició de la carrera de Sant Valentí este cap de setmana

 

Este dissabte 8 de febrer se celebra la tercera edició de la Cursa de Sant Valentí en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que organitza el club de ‘Trail i Running KM3 Xàtiva’. L’acte comptarà amb 3 modalitats: carrera individual i per parelles de 7 quilòmetres i una marxa no competitiva de 4,5 km. 

 

L’eixida i la meta de les diferents modalitats se situaran en la plaça del Mercat de Xàtiva. Els actes començaran a les 16.15 hores de la vesprada amb una exhibició de zumba. Cap a les 17.00 es donarà l’eixida a la carrera i uns minuts després eixirà la marxa. 

 

L’esdeveniment combina el caràcter competitiu de qualsevol carrera amb l’esperit festiu que la celebració de Sant Valentí suggereix. A demés dels trofeus als més ràpids per cada modalitat de la cursa, es donarà un premi a la millor disfressa. 

 

Volen superar els 500 participants de l’any passat

L’any passat esta carrera va reunir en la seua segona edició més de 500 participants. Ara, a dos dies del tancament d’inscripcions, la xifra de participants de 2019 ja s’ha igualat, pel que s’espera que la participació màxima que s’havia establit de 600 s’acabarà abans del termini. 

 

De la mateixa manera que l’any passat, s‘aprofitarà el poder de convocatòria d’este esdeveniment deportiu per a col·laborar amb una acció solidària. En este cas serà amb l’associació HEPA, organització sense ànim de lucre formada per familiars i amics de xiquets afectats per malalties hepàtiques i trasplantats hepàtics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.