Xàtiva celebra la 3a edició de la carrera de Sant Valentí este cap de setmana

 

Este dissabte 8 de febrer se celebra la tercera edició de la Cursa de Sant Valentí en la localitat de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que organitza el club de ‘Trail i Running KM3 Xàtiva’. L’acte comptarà amb 3 modalitats: carrera individual i per parelles de 7 quilòmetres i una marxa no competitiva de 4,5 km. 

 

L’eixida i la meta de les diferents modalitats se situaran en la plaça del Mercat de Xàtiva. Els actes començaran a les 16.15 hores de la vesprada amb una exhibició de zumba. Cap a les 17.00 es donarà l’eixida a la carrera i uns minuts després eixirà la marxa. 

 

L’esdeveniment combina el caràcter competitiu de qualsevol carrera amb l’esperit festiu que la celebració de Sant Valentí suggereix. A demés dels trofeus als més ràpids per cada modalitat de la cursa, es donarà un premi a la millor disfressa. 

 

Volen superar els 500 participants de l’any passat

L’any passat esta carrera va reunir en la seua segona edició més de 500 participants. Ara, a dos dies del tancament d’inscripcions, la xifra de participants de 2019 ja s’ha igualat, pel que s’espera que la participació màxima que s’havia establit de 600 s’acabarà abans del termini. 

 

De la mateixa manera que l’any passat, s‘aprofitarà el poder de convocatòria d’este esdeveniment deportiu per a col·laborar amb una acció solidària. En este cas serà amb l’associació HEPA, organització sense ànim de lucre formada per familiars i amics de xiquets afectats per malalties hepàtiques i trasplantats hepàtics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.