Xàtiva presenta el programa Estiu Actiu per a facilitar l’oci i el temps lliure dels més menuts

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha organitzat, a través de la regidoria de Joventut, un programa per tal de facilitar l’oci i el temps lliure educatiu durant els mesos de juliol i agost, emmarcada en la situació en la que ens trobem, i que ha nomenat ‘Estiu actiu’.

 

La proposta va dirigida a xiquets i jóvens de la ciutat i serà de dilluns a divendres amb una oferta d’activitats variades que aniran des de tallers de cuina o ecologia i treballs manuals fins a experiments, reptes o jocs.

 

La programació que s’oferix i que es donarà a conéixer en els pròxims dies es dividirà en tres grups diferents: un primer per a menors de 8 anys, un segon grup per a majors de 8 anys i un tercer grup per a jóvens, amb la finalitat d’adequar el contingut a les diferents edats que comprenen.

 

La inscripció per a l’’Estiu Actiu’ serà totalment gratuïta, però caldrà seguir alguns passos. Tant per als grups de menors i majors de 8 anys, caldrà guardar el telèfon 662 385 885 en un dispositiu mòbil i enviar per WhastApp algunes dades: el nom del xiquet, l’edat i el col·legi a on cursa els seus estudis, acompanyats de la frase ESTIU ACTIU.

 

Per tal de rebre estes activitats es crearà un grup de difusió en l’aplicació WhatsApp amb els participants de majors i menors de 8 anys adherits a través dels passos esmentats. Per al grup de jóvens, en canvi, serà suficient amb seguir les xarxes socials d’Info Jove Xàtiva en Instagram i Facebook, canals pels que es farà la difusió de les activitats.

 

«Per a nosaltres són molt importants iniciatives com esta, que promouen l’oci educatiu i l’aprenentatge en valors, que és un dels pilars fonamentals de l’educació i que no podem abandonar tampoc en esta situació en la que ens trobem», ha manifestat la regidora de Joventut Lena Baraza.

 

Aquelles persones interessades en rebre més informació o en resoldre dubtes poden contactar amb el Centre d’informació Juvenil a través del telèfon 96 228 18 03 o enviant un correu a joventut@ayto-xativa.es.

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU