Xàtiva presenta el programa Estiu Actiu per a facilitar l’oci i el temps lliure dels més menuts

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha organitzat, a través de la regidoria de Joventut, un programa per tal de facilitar l’oci i el temps lliure educatiu durant els mesos de juliol i agost, emmarcada en la situació en la que ens trobem, i que ha nomenat ‘Estiu actiu’.

 

La proposta va dirigida a xiquets i jóvens de la ciutat i serà de dilluns a divendres amb una oferta d’activitats variades que aniran des de tallers de cuina o ecologia i treballs manuals fins a experiments, reptes o jocs.

 

La programació que s’oferix i que es donarà a conéixer en els pròxims dies es dividirà en tres grups diferents: un primer per a menors de 8 anys, un segon grup per a majors de 8 anys i un tercer grup per a jóvens, amb la finalitat d’adequar el contingut a les diferents edats que comprenen.

 

La inscripció per a l’’Estiu Actiu’ serà totalment gratuïta, però caldrà seguir alguns passos. Tant per als grups de menors i majors de 8 anys, caldrà guardar el telèfon 662 385 885 en un dispositiu mòbil i enviar per WhastApp algunes dades: el nom del xiquet, l’edat i el col·legi a on cursa els seus estudis, acompanyats de la frase ESTIU ACTIU.

 

Per tal de rebre estes activitats es crearà un grup de difusió en l’aplicació WhatsApp amb els participants de majors i menors de 8 anys adherits a través dels passos esmentats. Per al grup de jóvens, en canvi, serà suficient amb seguir les xarxes socials d’Info Jove Xàtiva en Instagram i Facebook, canals pels que es farà la difusió de les activitats.

 

«Per a nosaltres són molt importants iniciatives com esta, que promouen l’oci educatiu i l’aprenentatge en valors, que és un dels pilars fonamentals de l’educació i que no podem abandonar tampoc en esta situació en la que ens trobem», ha manifestat la regidora de Joventut Lena Baraza.

 

Aquelles persones interessades en rebre més informació o en resoldre dubtes poden contactar amb el Centre d’informació Juvenil a través del telèfon 96 228 18 03 o enviant un correu a joventut@ayto-xativa.es.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.