Xàtiva presenta el programa Estiu Actiu per a facilitar l’oci i el temps lliure dels més menuts

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha organitzat, a través de la regidoria de Joventut, un programa per tal de facilitar l’oci i el temps lliure educatiu durant els mesos de juliol i agost, emmarcada en la situació en la que ens trobem, i que ha nomenat ‘Estiu actiu’.

 

La proposta va dirigida a xiquets i jóvens de la ciutat i serà de dilluns a divendres amb una oferta d’activitats variades que aniran des de tallers de cuina o ecologia i treballs manuals fins a experiments, reptes o jocs.

 

La programació que s’oferix i que es donarà a conéixer en els pròxims dies es dividirà en tres grups diferents: un primer per a menors de 8 anys, un segon grup per a majors de 8 anys i un tercer grup per a jóvens, amb la finalitat d’adequar el contingut a les diferents edats que comprenen.

 

La inscripció per a l’’Estiu Actiu’ serà totalment gratuïta, però caldrà seguir alguns passos. Tant per als grups de menors i majors de 8 anys, caldrà guardar el telèfon 662 385 885 en un dispositiu mòbil i enviar per WhastApp algunes dades: el nom del xiquet, l’edat i el col·legi a on cursa els seus estudis, acompanyats de la frase ESTIU ACTIU.

 

Per tal de rebre estes activitats es crearà un grup de difusió en l’aplicació WhatsApp amb els participants de majors i menors de 8 anys adherits a través dels passos esmentats. Per al grup de jóvens, en canvi, serà suficient amb seguir les xarxes socials d’Info Jove Xàtiva en Instagram i Facebook, canals pels que es farà la difusió de les activitats.

 

«Per a nosaltres són molt importants iniciatives com esta, que promouen l’oci educatiu i l’aprenentatge en valors, que és un dels pilars fonamentals de l’educació i que no podem abandonar tampoc en esta situació en la que ens trobem», ha manifestat la regidora de Joventut Lena Baraza.

 

Aquelles persones interessades en rebre més informació o en resoldre dubtes poden contactar amb el Centre d’informació Juvenil a través del telèfon 96 228 18 03 o enviant un correu a joventut@ayto-xativa.es.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.