Xàtiva presenta el programa Estiu Actiu per a facilitar l’oci i el temps lliure dels més menuts

 

L’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha organitzat, a través de la regidoria de Joventut, un programa per tal de facilitar l’oci i el temps lliure educatiu durant els mesos de juliol i agost, emmarcada en la situació en la que ens trobem, i que ha nomenat ‘Estiu actiu’.

 

La proposta va dirigida a xiquets i jóvens de la ciutat i serà de dilluns a divendres amb una oferta d’activitats variades que aniran des de tallers de cuina o ecologia i treballs manuals fins a experiments, reptes o jocs.

Anuncios

 

La programació que s’oferix i que es donarà a conéixer en els pròxims dies es dividirà en tres grups diferents: un primer per a menors de 8 anys, un segon grup per a majors de 8 anys i un tercer grup per a jóvens, amb la finalitat d’adequar el contingut a les diferents edats que comprenen.

 

La inscripció per a l’’Estiu Actiu’ serà totalment gratuïta, però caldrà seguir alguns passos. Tant per als grups de menors i majors de 8 anys, caldrà guardar el telèfon 662 385 885 en un dispositiu mòbil i enviar per WhastApp algunes dades: el nom del xiquet, l’edat i el col·legi a on cursa els seus estudis, acompanyats de la frase ESTIU ACTIU.

 

Per tal de rebre estes activitats es crearà un grup de difusió en l’aplicació WhatsApp amb els participants de majors i menors de 8 anys adherits a través dels passos esmentats. Per al grup de jóvens, en canvi, serà suficient amb seguir les xarxes socials d’Info Jove Xàtiva en Instagram i Facebook, canals pels que es farà la difusió de les activitats.

 

«Per a nosaltres són molt importants iniciatives com esta, que promouen l’oci educatiu i l’aprenentatge en valors, que és un dels pilars fonamentals de l’educació i que no podem abandonar tampoc en esta situació en la que ens trobem», ha manifestat la regidora de Joventut Lena Baraza.

 

Aquelles persones interessades en rebre més informació o en resoldre dubtes poden contactar amb el Centre d’informació Juvenil a través del telèfon 96 228 18 03 o enviant un correu a joventut@ayto-xativa.es.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.