Anuncios

Xàtiva continua la programació del ‘Nits a la fresca’ este cap de setmana

 

Continua la programació cultural d’estiu de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), amb el festival ‘Nits a la fresca’. Este dissabte 18 de juliol tindrà lloc al Jardí del Palasiet, a partir de les 22:30 hores, el concert ‘Ensembles Banda Simfònica. Grup Mozart‘, a càrrec de la Societat Musical Música Nova. Entre les peces que es podran disfrutar es troba la Serenata núm. 10 ‘Gran Partita’, de Wolfang Amadeus Mozart, i la Serenade in Es-dur op.7 de Richard Strauss.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

Anuncios

 

L’altra cita prevista per a este cap de setmana tindrà lloc diumenge a les 20.00 hores en el Jardí de la Pau. Es tracta d’un espectacle familiar, catalogat per la companyia com a «circ gamberro», i que porta per títol ‘Save the temazo.org‘, estrenat el passat mes de febrer. Es tracta d’una ONG que investiga les interrelacions entre la música, les emocions i la festa en general, amb un xou fet a diversos metres d’altura per a canviar la percepció de la realitat.

 

Les entrades per als espectacles són totalment gratuïtes i estan disponibles en la Casa de Cultura, fins a esgotar existències. La capacitat dels espectacles és d’uns 200 assistents, que hauran de facilitar les seues dades a l’hora d’adquirir els passes per tal de poder ser identificats en cas de detectar-se algun problema sanitari. No obstant això, cal recordar que el festival es farà amb exigents mesures de seguretat, amb butaques preassignades i amb diferents hores d’accés per a evitar les aglomeracions, incloent control de temperatura a la porta.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios