Xàtiva continua la programació del ‘Nits a la fresca’ este cap de setmana

 

Continua la programació cultural d’estiu de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), amb el festival ‘Nits a la fresca’. Este dissabte 18 de juliol tindrà lloc al Jardí del Palasiet, a partir de les 22:30 hores, el concert ‘Ensembles Banda Simfònica. Grup Mozart‘, a càrrec de la Societat Musical Música Nova. Entre les peces que es podran disfrutar es troba la Serenata núm. 10 ‘Gran Partita’, de Wolfang Amadeus Mozart, i la Serenade in Es-dur op.7 de Richard Strauss.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’altra cita prevista per a este cap de setmana tindrà lloc diumenge a les 20.00 hores en el Jardí de la Pau. Es tracta d’un espectacle familiar, catalogat per la companyia com a «circ gamberro», i que porta per títol ‘Save the temazo.org‘, estrenat el passat mes de febrer. Es tracta d’una ONG que investiga les interrelacions entre la música, les emocions i la festa en general, amb un xou fet a diversos metres d’altura per a canviar la percepció de la realitat.

 

Les entrades per als espectacles són totalment gratuïtes i estan disponibles en la Casa de Cultura, fins a esgotar existències. La capacitat dels espectacles és d’uns 200 assistents, que hauran de facilitar les seues dades a l’hora d’adquirir els passes per tal de poder ser identificats en cas de detectar-se algun problema sanitari. No obstant això, cal recordar que el festival es farà amb exigents mesures de seguretat, amb butaques preassignades i amb diferents hores d’accés per a evitar les aglomeracions, incloent control de temperatura a la porta.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.