9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Xàtiva continua la programació del ‘Nits a la fresca’ este cap de setmana

 

Continua la programació cultural d’estiu de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), amb el festival ‘Nits a la fresca’. Este dissabte 18 de juliol tindrà lloc al Jardí del Palasiet, a partir de les 22:30 hores, el concert ‘Ensembles Banda Simfònica. Grup Mozart‘, a càrrec de la Societat Musical Música Nova. Entre les peces que es podran disfrutar es troba la Serenata núm. 10 ‘Gran Partita’, de Wolfang Amadeus Mozart, i la Serenade in Es-dur op.7 de Richard Strauss.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’altra cita prevista per a este cap de setmana tindrà lloc diumenge a les 20.00 hores en el Jardí de la Pau. Es tracta d’un espectacle familiar, catalogat per la companyia com a «circ gamberro», i que porta per títol ‘Save the temazo.org‘, estrenat el passat mes de febrer. Es tracta d’una ONG que investiga les interrelacions entre la música, les emocions i la festa en general, amb un xou fet a diversos metres d’altura per a canviar la percepció de la realitat.

 

Les entrades per als espectacles són totalment gratuïtes i estan disponibles en la Casa de Cultura, fins a esgotar existències. La capacitat dels espectacles és d’uns 200 assistents, que hauran de facilitar les seues dades a l’hora d’adquirir els passes per tal de poder ser identificats en cas de detectar-se algun problema sanitari. No obstant això, cal recordar que el festival es farà amb exigents mesures de seguretat, amb butaques preassignades i amb diferents hores d’accés per a evitar les aglomeracions, incloent control de temperatura a la porta.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.