Xàtiva continua la programació del ‘Nits a la fresca’ este cap de setmana

 

Continua la programació cultural d’estiu de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), amb el festival ‘Nits a la fresca’. Este dissabte 18 de juliol tindrà lloc al Jardí del Palasiet, a partir de les 22:30 hores, el concert ‘Ensembles Banda Simfònica. Grup Mozart‘, a càrrec de la Societat Musical Música Nova. Entre les peces que es podran disfrutar es troba la Serenata núm. 10 ‘Gran Partita’, de Wolfang Amadeus Mozart, i la Serenade in Es-dur op.7 de Richard Strauss.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’altra cita prevista per a este cap de setmana tindrà lloc diumenge a les 20.00 hores en el Jardí de la Pau. Es tracta d’un espectacle familiar, catalogat per la companyia com a «circ gamberro», i que porta per títol ‘Save the temazo.org‘, estrenat el passat mes de febrer. Es tracta d’una ONG que investiga les interrelacions entre la música, les emocions i la festa en general, amb un xou fet a diversos metres d’altura per a canviar la percepció de la realitat.

 

Les entrades per als espectacles són totalment gratuïtes i estan disponibles en la Casa de Cultura, fins a esgotar existències. La capacitat dels espectacles és d’uns 200 assistents, que hauran de facilitar les seues dades a l’hora d’adquirir els passes per tal de poder ser identificats en cas de detectar-se algun problema sanitari. No obstant això, cal recordar que el festival es farà amb exigents mesures de seguretat, amb butaques preassignades i amb diferents hores d’accés per a evitar les aglomeracions, incloent control de temperatura a la porta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.