10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Xàtiva continua la programació del ‘Nits a la fresca’ este cap de setmana

 

Continua la programació cultural d’estiu de Xàtiva, capital de la comarca de la Costera (València), amb el festival ‘Nits a la fresca’. Este dissabte 18 de juliol tindrà lloc al Jardí del Palasiet, a partir de les 22:30 hores, el concert ‘Ensembles Banda Simfònica. Grup Mozart‘, a càrrec de la Societat Musical Música Nova. Entre les peces que es podran disfrutar es troba la Serenata núm. 10 ‘Gran Partita’, de Wolfang Amadeus Mozart, i la Serenade in Es-dur op.7 de Richard Strauss.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’altra cita prevista per a este cap de setmana tindrà lloc diumenge a les 20.00 hores en el Jardí de la Pau. Es tracta d’un espectacle familiar, catalogat per la companyia com a «circ gamberro», i que porta per títol ‘Save the temazo.org‘, estrenat el passat mes de febrer. Es tracta d’una ONG que investiga les interrelacions entre la música, les emocions i la festa en general, amb un xou fet a diversos metres d’altura per a canviar la percepció de la realitat.

 

Les entrades per als espectacles són totalment gratuïtes i estan disponibles en la Casa de Cultura, fins a esgotar existències. La capacitat dels espectacles és d’uns 200 assistents, que hauran de facilitar les seues dades a l’hora d’adquirir els passes per tal de poder ser identificats en cas de detectar-se algun problema sanitari. No obstant això, cal recordar que el festival es farà amb exigents mesures de seguretat, amb butaques preassignades i amb diferents hores d’accés per a evitar les aglomeracions, incloent control de temperatura a la porta.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.