Ximo Puig demana que es torne a estudiar el pla de desescalada del territori valencià

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig

Ximo Puig | EFE

 

Davant de la notícia de què només 10 dels 24 departaments de salut del territori valencià han passat a la Fase 1, mentres els altres 14 continuen en la Fase 0, diferents dirigents polítics valencians han mostrat la seua sorpresa i el seu rebuig a la decisió presa pel Govern central.

 

Un dels casos és el del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, qui ha reclamat a través del seu compte de Twitter que s‘estudie altra volta el pla presentat per al territori valencià per a passar en conjunt a la Fase 1 del desconfinament «per a revisar com més prompte millor la decisió».

 

En un missatge en xarxes socials, després de saber-se que només deu departaments d’esta autonomia avancen en la desescalada, el dirigent autonòmic ha recalcat que «no compartim la decisió del Ministeri de Sanitat».

 

A demés, afegia que «hem justificat amb criteris tècnics les condicions per a que tot el territori valencià havia de passar a la Fase 1 per a protegir a la societat valenciana», ha subratllat el també líder dels socialistes valencians.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.