Ximo Puig demana que es torne a estudiar el pla de desescalada del territori valencià

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig

Ximo Puig | EFE

 

Davant de la notícia de què només 10 dels 24 departaments de salut del territori valencià han passat a la Fase 1, mentres els altres 14 continuen en la Fase 0, diferents dirigents polítics valencians han mostrat la seua sorpresa i el seu rebuig a la decisió presa pel Govern central.

 

Un dels casos és el del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, qui ha reclamat a través del seu compte de Twitter que s‘estudie altra volta el pla presentat per al territori valencià per a passar en conjunt a la Fase 1 del desconfinament «per a revisar com més prompte millor la decisió».

 

En un missatge en xarxes socials, després de saber-se que només deu departaments d’esta autonomia avancen en la desescalada, el dirigent autonòmic ha recalcat que «no compartim la decisió del Ministeri de Sanitat».

 

A demés, afegia que «hem justificat amb criteris tècnics les condicions per a que tot el territori valencià havia de passar a la Fase 1 per a protegir a la societat valenciana», ha subratllat el també líder dels socialistes valencians.

Últimes notícies

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.