Ximo Puig demana que es torne a estudiar el pla de desescalada del territori valencià

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig

Ximo Puig | EFE

 

Davant de la notícia de què només 10 dels 24 departaments de salut del territori valencià han passat a la Fase 1, mentres els altres 14 continuen en la Fase 0, diferents dirigents polítics valencians han mostrat la seua sorpresa i el seu rebuig a la decisió presa pel Govern central.

 

Un dels casos és el del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, qui ha reclamat a través del seu compte de Twitter que s‘estudie altra volta el pla presentat per al territori valencià per a passar en conjunt a la Fase 1 del desconfinament «per a revisar com més prompte millor la decisió».

 

En un missatge en xarxes socials, després de saber-se que només deu departaments d’esta autonomia avancen en la desescalada, el dirigent autonòmic ha recalcat que «no compartim la decisió del Ministeri de Sanitat».

 

A demés, afegia que «hem justificat amb criteris tècnics les condicions per a que tot el territori valencià havia de passar a la Fase 1 per a protegir a la societat valenciana», ha subratllat el també líder dels socialistes valencians.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.