Ximo Puig diu que l’estat d’alarma ha de donar la major cobertura a mitjà termini

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, considera que l’estat d’alarma «ha de donar la major cobertura possible a mitjà termini», perquè «no es pot estar cada quinze dies renovant l’instrument i que hi haja diferents moviments polítics que, en un moment determinat, puguen entorpir la seguretat sanitària».

 

Puig s’ha referit d’esta forma en la roda de premsa oferida este dilluns després de participar telemàticament en la Conferència de Presidents, en ser preguntat sobre si l’estat d’alarma de sis mesos anunciat pel president del Govern, Pedro Sánchez, li pareix adequat o excessiu.

 

Ha manifestat que és important que este instrument es consolide «un cert temps» i ha destacat que l’establiment de l’estat d’alarma «no eximix del control parlamentari ni de la fiscalització». «El fonamental és véncer a la pandèmia i hem d’usar tots els instruments que tinguem a la nostra disposició», ha afirmat Puig.

 

«Ja sabem el que ha passat en el passat, que va haver moltes dificultats per a dur a terme el que era inicialment l’objectiu del Govern, que era acabar l’estat d’alarma en juny», ha assenyalat. Per a Puig, «ara estem en condicions, des de la serenitat, d’intentar generar un marc el més estable possible» i això, ha dit, «no és una acció d’unes setmanes i uns mesos», encara que l’última paraula la tindran els grups parlamentaris.

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.