Els xiquets entraran al quiròfan amb un cotxe teledirigit en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre

L'hospital 9 d'Octubre de València transportarà als nens malalts amb un cotxe al quiròfan

Un dels nens amb un cotxe | Messer Ibérica

 

L’entorn hospitalari sol produir cert grau de nerviosisme entre els pacients pediàtrics. La col·laboració de Vithas i el fabricant de gasos industrials i medicinals Messer Ibèrica ha fet possible que els xiquets que se sotmeten a intervencions quirúrgiques en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre entren en quiròfan amb un cotxe elèctric teledirigit.

 

L’objectiu és disminuir l’estrés que suposen esta classe de processos per als xiquets i els seus pares. Vithas i Messer, proveïdor d’hospitals del Grup Vithas en la zona de Llevant, busquen amb això humanitzar l’assistència sanitària gastant una iniciativa que ja s’està portant a terme en altres hospitals.

 

Tranquil·litat per al xiquet, els seus pares i el personal mèdic

El Dr. Agustín Fernández, director mèdic de l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre, afirma que «accions com esta ens ajuden a avançar en l’experiència pacient, fonamental per a conseguir que el pacient siga la clau que dona sentit a tota l’activitat de Vithas».

 

A demés, afig que «portar a un xiquet a quiròfan pot no ser fàcil; si introduïm elements que el xiquet associa amb el joc, és més fàcil que oblide la por a un entorn desconegut. Entra en el quiròfan més relaxat i feliç, de manera que, a demés de disminuir la càrrega negativa del xiquet, es facilita la labor del personal mèdic i s’ajuda els pares a suportar el pas per quiròfan del seu fill».

 

«Col·laborem amb la Fundació Vithas des de fa deu anys en diferents àrees com, per exemple, atorgant una beca per a la formació i investigació en radiocirurgia. Amb esta nova acció volem ajudar tant als xiquets com als seus pares per a reduir l’estrés i la preocupació provocats per situacions de salut complexes» explica Marion Riedel, responsable de comunicació de Messer Ibèrica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.