14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Els xiquets entraran al quiròfan amb un cotxe teledirigit en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre

L'hospital 9 d'Octubre de València transportarà als nens malalts amb un cotxe al quiròfan

Un dels nens amb un cotxe | Messer Ibérica

 

L’entorn hospitalari sol produir cert grau de nerviosisme entre els pacients pediàtrics. La col·laboració de Vithas i el fabricant de gasos industrials i medicinals Messer Ibèrica ha fet possible que els xiquets que se sotmeten a intervencions quirúrgiques en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre entren en quiròfan amb un cotxe elèctric teledirigit.

 

L’objectiu és disminuir l’estrés que suposen esta classe de processos per als xiquets i els seus pares. Vithas i Messer, proveïdor d’hospitals del Grup Vithas en la zona de Llevant, busquen amb això humanitzar l’assistència sanitària gastant una iniciativa que ja s’està portant a terme en altres hospitals.

 

Tranquil·litat per al xiquet, els seus pares i el personal mèdic

El Dr. Agustín Fernández, director mèdic de l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre, afirma que «accions com esta ens ajuden a avançar en l’experiència pacient, fonamental per a conseguir que el pacient siga la clau que dona sentit a tota l’activitat de Vithas».

 

A demés, afig que «portar a un xiquet a quiròfan pot no ser fàcil; si introduïm elements que el xiquet associa amb el joc, és més fàcil que oblide la por a un entorn desconegut. Entra en el quiròfan més relaxat i feliç, de manera que, a demés de disminuir la càrrega negativa del xiquet, es facilita la labor del personal mèdic i s’ajuda els pares a suportar el pas per quiròfan del seu fill».

 

«Col·laborem amb la Fundació Vithas des de fa deu anys en diferents àrees com, per exemple, atorgant una beca per a la formació i investigació en radiocirurgia. Amb esta nova acció volem ajudar tant als xiquets com als seus pares per a reduir l’estrés i la preocupació provocats per situacions de salut complexes» explica Marion Riedel, responsable de comunicació de Messer Ibèrica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.