Els xiquets entraran al quiròfan amb un cotxe teledirigit en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre

L'hospital 9 d'Octubre de València transportarà als nens malalts amb un cotxe al quiròfan

Un dels nens amb un cotxe | Messer Ibérica

 

L’entorn hospitalari sol produir cert grau de nerviosisme entre els pacients pediàtrics. La col·laboració de Vithas i el fabricant de gasos industrials i medicinals Messer Ibèrica ha fet possible que els xiquets que se sotmeten a intervencions quirúrgiques en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre entren en quiròfan amb un cotxe elèctric teledirigit.

 

L’objectiu és disminuir l’estrés que suposen esta classe de processos per als xiquets i els seus pares. Vithas i Messer, proveïdor d’hospitals del Grup Vithas en la zona de Llevant, busquen amb això humanitzar l’assistència sanitària gastant una iniciativa que ja s’està portant a terme en altres hospitals.

 

Tranquil·litat per al xiquet, els seus pares i el personal mèdic

El Dr. Agustín Fernández, director mèdic de l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre, afirma que «accions com esta ens ajuden a avançar en l’experiència pacient, fonamental per a conseguir que el pacient siga la clau que dona sentit a tota l’activitat de Vithas».

 

A demés, afig que «portar a un xiquet a quiròfan pot no ser fàcil; si introduïm elements que el xiquet associa amb el joc, és més fàcil que oblide la por a un entorn desconegut. Entra en el quiròfan més relaxat i feliç, de manera que, a demés de disminuir la càrrega negativa del xiquet, es facilita la labor del personal mèdic i s’ajuda els pares a suportar el pas per quiròfan del seu fill».

 

«Col·laborem amb la Fundació Vithas des de fa deu anys en diferents àrees com, per exemple, atorgant una beca per a la formació i investigació en radiocirurgia. Amb esta nova acció volem ajudar tant als xiquets com als seus pares per a reduir l’estrés i la preocupació provocats per situacions de salut complexes» explica Marion Riedel, responsable de comunicació de Messer Ibèrica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.