9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Els xiquets entraran al quiròfan amb un cotxe teledirigit en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre

L'hospital 9 d'Octubre de València transportarà als nens malalts amb un cotxe al quiròfan

Un dels nens amb un cotxe | Messer Ibérica

 

L’entorn hospitalari sol produir cert grau de nerviosisme entre els pacients pediàtrics. La col·laboració de Vithas i el fabricant de gasos industrials i medicinals Messer Ibèrica ha fet possible que els xiquets que se sotmeten a intervencions quirúrgiques en l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre entren en quiròfan amb un cotxe elèctric teledirigit.

 

L’objectiu és disminuir l’estrés que suposen esta classe de processos per als xiquets i els seus pares. Vithas i Messer, proveïdor d’hospitals del Grup Vithas en la zona de Llevant, busquen amb això humanitzar l’assistència sanitària gastant una iniciativa que ja s’està portant a terme en altres hospitals.

 

Tranquil·litat per al xiquet, els seus pares i el personal mèdic

El Dr. Agustín Fernández, director mèdic de l’Hospital Vithas València 9 d’Octubre, afirma que «accions com esta ens ajuden a avançar en l’experiència pacient, fonamental per a conseguir que el pacient siga la clau que dona sentit a tota l’activitat de Vithas».

 

A demés, afig que «portar a un xiquet a quiròfan pot no ser fàcil; si introduïm elements que el xiquet associa amb el joc, és més fàcil que oblide la por a un entorn desconegut. Entra en el quiròfan més relaxat i feliç, de manera que, a demés de disminuir la càrrega negativa del xiquet, es facilita la labor del personal mèdic i s’ajuda els pares a suportar el pas per quiròfan del seu fill».

 

«Col·laborem amb la Fundació Vithas des de fa deu anys en diferents àrees com, per exemple, atorgant una beca per a la formació i investigació en radiocirurgia. Amb esta nova acció volem ajudar tant als xiquets com als seus pares per a reduir l’estrés i la preocupació provocats per situacions de salut complexes» explica Marion Riedel, responsable de comunicació de Messer Ibèrica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.