Xirivella destina 116.000 euros al Bo Escolar 2020-21

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha fet públiques les condicions d’accés al Bo Escolar per al curs 2020-2021, que enguany comptarà amb una dotació pressupostària de 116.000 euros. Les ajudes per a l’adquisició de material educatiu es classifiquen en tres categories, segons l’etapa docent de l’alumnat: 40 euros per a l’alumnat de Batxillerat, Formació Professional i cicles formatius de Grau Mitjà; 30 euros per a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil (3,4 i 5 anys); i 20 euros per a l’alumnat de Primària i ESO. La data límit de naixement per a accedir a les ajudes és l’any 2003. El termini per a la sol·licitud del Bo acaba el 8 d’octubre

 

Els 116.000 euros disposats en el pressupost municipal reflectixen l’evolució del cens poblacional en edat escolar. De fet, l’empadronament en Xirivella de l’alumnat beneficiari serà un requisit indispensable, encara que l’alumne estudie en qualsevol altre centre docent públic o concertat de la província de València, inclosos els centres d’Educació Especial. «El Bo Escolar de l’Ajuntament és una ajuda directa i universal per a totes les famílies del municipi, que al costat del programa ‘Xarxa Llibres’ aprofundix en l’objectiu d’una educació igualitària i gratuïta», destaca la regidora d’Educació, Encarna Martí. «Com cada any, des de la Regidoria demanem a les famílies que compren el material educatiu en les llibreries i papereries de Xirivella per a conseguir que el programa tinga un benefici doble: sobre l’alumnat i sobre el comerç local».

 

Per a demanar el Bo, les famílies hauran de presentar els seus tiquets i factures de compra del material escolar amb detall del NIF o CIF del proveïdor, número de factura, data de compra, adreça de l’establiment i relació d’articles adquirits. Juntament amb els tiquets o factures, les famílies hauran de presentar la instància de sol·licitud emplenada (disponible pròximament en la web municipal), fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor i número de compte corrent en el que es desitja rebre l’ingrés, adjuntant fotocòpia de la cartilla o fitxa de manteniment de tercers (esta dada no serà necessària si la família sol·licitant ja va ser beneficiària el curs anterior i no ha variat el compte bancari). Tota la documentació es presentarà en els centres educatius de Xirivella. L’alumnat que curse estudis en centres d’altres poblacions presentarà la seua documentació en el Gabinet d’Informació municipal, situat en la planta baixa de l’Ajuntament. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.