Xirivella destina 116.000 euros al Bo Escolar 2020-21

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha fet públiques les condicions d’accés al Bo Escolar per al curs 2020-2021, que enguany comptarà amb una dotació pressupostària de 116.000 euros. Les ajudes per a l’adquisició de material educatiu es classifiquen en tres categories, segons l’etapa docent de l’alumnat: 40 euros per a l’alumnat de Batxillerat, Formació Professional i cicles formatius de Grau Mitjà; 30 euros per a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil (3,4 i 5 anys); i 20 euros per a l’alumnat de Primària i ESO. La data límit de naixement per a accedir a les ajudes és l’any 2003. El termini per a la sol·licitud del Bo acaba el 8 d’octubre

 

Els 116.000 euros disposats en el pressupost municipal reflectixen l’evolució del cens poblacional en edat escolar. De fet, l’empadronament en Xirivella de l’alumnat beneficiari serà un requisit indispensable, encara que l’alumne estudie en qualsevol altre centre docent públic o concertat de la província de València, inclosos els centres d’Educació Especial. «El Bo Escolar de l’Ajuntament és una ajuda directa i universal per a totes les famílies del municipi, que al costat del programa ‘Xarxa Llibres’ aprofundix en l’objectiu d’una educació igualitària i gratuïta», destaca la regidora d’Educació, Encarna Martí. «Com cada any, des de la Regidoria demanem a les famílies que compren el material educatiu en les llibreries i papereries de Xirivella per a conseguir que el programa tinga un benefici doble: sobre l’alumnat i sobre el comerç local».

 

Per a demanar el Bo, les famílies hauran de presentar els seus tiquets i factures de compra del material escolar amb detall del NIF o CIF del proveïdor, número de factura, data de compra, adreça de l’establiment i relació d’articles adquirits. Juntament amb els tiquets o factures, les famílies hauran de presentar la instància de sol·licitud emplenada (disponible pròximament en la web municipal), fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor i número de compte corrent en el que es desitja rebre l’ingrés, adjuntant fotocòpia de la cartilla o fitxa de manteniment de tercers (esta dada no serà necessària si la família sol·licitant ja va ser beneficiària el curs anterior i no ha variat el compte bancari). Tota la documentació es presentarà en els centres educatius de Xirivella. L’alumnat que curse estudis en centres d’altres poblacions presentarà la seua documentació en el Gabinet d’Informació municipal, situat en la planta baixa de l’Ajuntament. 

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.