Xirivella destina 116.000 euros al Bo Escolar 2020-21

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha fet públiques les condicions d’accés al Bo Escolar per al curs 2020-2021, que enguany comptarà amb una dotació pressupostària de 116.000 euros. Les ajudes per a l’adquisició de material educatiu es classifiquen en tres categories, segons l’etapa docent de l’alumnat: 40 euros per a l’alumnat de Batxillerat, Formació Professional i cicles formatius de Grau Mitjà; 30 euros per a l’alumnat de 2n cicle d’Infantil (3,4 i 5 anys); i 20 euros per a l’alumnat de Primària i ESO. La data límit de naixement per a accedir a les ajudes és l’any 2003. El termini per a la sol·licitud del Bo acaba el 8 d’octubre

 

Els 116.000 euros disposats en el pressupost municipal reflectixen l’evolució del cens poblacional en edat escolar. De fet, l’empadronament en Xirivella de l’alumnat beneficiari serà un requisit indispensable, encara que l’alumne estudie en qualsevol altre centre docent públic o concertat de la província de València, inclosos els centres d’Educació Especial. «El Bo Escolar de l’Ajuntament és una ajuda directa i universal per a totes les famílies del municipi, que al costat del programa ‘Xarxa Llibres’ aprofundix en l’objectiu d’una educació igualitària i gratuïta», destaca la regidora d’Educació, Encarna Martí. «Com cada any, des de la Regidoria demanem a les famílies que compren el material educatiu en les llibreries i papereries de Xirivella per a conseguir que el programa tinga un benefici doble: sobre l’alumnat i sobre el comerç local».

 

Per a demanar el Bo, les famílies hauran de presentar els seus tiquets i factures de compra del material escolar amb detall del NIF o CIF del proveïdor, número de factura, data de compra, adreça de l’establiment i relació d’articles adquirits. Juntament amb els tiquets o factures, les famílies hauran de presentar la instància de sol·licitud emplenada (disponible pròximament en la web municipal), fotocòpia del DNI de la mare, pare o tutor i número de compte corrent en el que es desitja rebre l’ingrés, adjuntant fotocòpia de la cartilla o fitxa de manteniment de tercers (esta dada no serà necessària si la família sol·licitant ja va ser beneficiària el curs anterior i no ha variat el compte bancari). Tota la documentació es presentarà en els centres educatius de Xirivella. L’alumnat que curse estudis en centres d’altres poblacions presentarà la seua documentació en el Gabinet d’Informació municipal, situat en la planta baixa de l’Ajuntament. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla