Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.