Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.