Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.