8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.