Alejandro Sanz sobre la relació amb els seus fills: «M’he perdut moltes coses»

 

Bertín Osborne va viatjar a Miami per a presentar el seu programa ‘Mi casa es la tuya’, que va triar com a protagonista al cantant Alejandro Sanz. Durant la gravació, Bertín va recordar els 14 anys que van estar els dos vivint en l’illa recorrent tota la badia amb la seua llanxa motora, i és que ja han passat tres anys des de l’última volta que van coincidir.

 

Records d’infància

Alejandro Sanz va aprofitar l’entrevista de Bertín Osborne per a recordar la seua infància amb sos pares, però especialment amb el seu progenitor, del qui va destacar les absències en algunes etapes per culpa dels compromisos professionals.

 

Conscient d’eixa situació que li va tocar viure, el cantant intenta no passar més de tres setmanes sense vore als seus fills, Manuela de 17 anys i Alexander de 16, tot i que ha de passar llargues temporades lluny dels seus. En eixe sentit, Sanz lamentava que: «M’he perdut moltes coses dels meus dos fills grans».

 

Concretament, li va admetre a Bertín Osborne que es va perdre un concert del seu fill Alexander, per la qual cosa va demanar perdó públicament perquè estava molt penedit del mal que li va provocar al jove: «Un error imperdonable per la meua part i, per això, fill meu, et vull demanar perdó davant de tot el món. Perquè no hi ha res que estime més que a tu», es va disculpar l’artista a través del seu perfil d’Instagram.

 

 

A més, Alexander, que és fill de la dissenyadora de Puerto Rico Valeria Rivera, ha heretat de son pare la passió per la música i, per eixe motiu, Alejandro li cedix el seu estudi de música per a compondre les seues cançons: «Compon, toca el trombó i fa rap, i ho fa molt bé. Les primeres cançons que va penjar en les xarxes, li vaig dir: ‘baixa això immediatament’ perquè les lletres eren de tres rombes o quatre», afirmava content Alejandro.

 

Orgullós de la seua filla Manuela

Per altra banda, a Alejandro Sanz se li cau la bava quan parla de la seua filla Manuela, fruit de la relació amb la model mexicana Jaydy Michel, i que està molt prop de fer 18 anys. El cantant la descriu com una molt bona persona: «Confie molt amb ella, m’agrada com és. És una xica molt sensible, molt compromesa ‘Papa no es pot utilitzar plàstic’; i, després, és bona. És bona estudiant; és bona amb els seus germans».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando el frío acecha… el calor se recuerda #RefranesSanz #tb @manu.snchzm

A post shared by Alejandro Sanz (@alejandrosanz) on

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.