Apareix a Alzira el cadàver d’una dona nord-americana d’origen rus

 

La Policia Nacional investiga en aquests moments la troballa del cadàver d’una dona de 40 anys enterrada en un terreny situat en el terme municipal d’Alzira. Es tracta d’una dona identificada com a estatunidenca d’origen rus.

El cadàver, que ha sigut trobat poc després de les 15.00 d’aquest divendres, estava en un lloc pròxim a l’Hospital de la Ribera. La investigació del cas es manté de moment a càrrec de la Policia Nacional i ha sigut declarat el secret de sumari.

Segons ha informat la Sexta, l’estatunidenca podria haver sigut assassinada per la seua parella, que hi hauria fugit als Estats Units. La víctima va ser vista per última vegada el dia de Nadal en la localitat gaditana de Sotogrande. Segons les mateixes fonts, la víctima va arribar amb la seua parella per carretera des d’Itàlia.

No obstant això, l’inici de la investigació va tardar a arrancar, ja que no va ser fins al matí del 9 de gener quan una amiga seua va denunciar la seua desaparició en la comissaria de Proveïments de València.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.