17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Apareix a Alzira el cadàver d’una dona nord-americana d’origen rus

 

La Policia Nacional investiga en aquests moments la troballa del cadàver d’una dona de 40 anys enterrada en un terreny situat en el terme municipal d’Alzira. Es tracta d’una dona identificada com a estatunidenca d’origen rus.

El cadàver, que ha sigut trobat poc després de les 15.00 d’aquest divendres, estava en un lloc pròxim a l’Hospital de la Ribera. La investigació del cas es manté de moment a càrrec de la Policia Nacional i ha sigut declarat el secret de sumari.

Segons ha informat la Sexta, l’estatunidenca podria haver sigut assassinada per la seua parella, que hi hauria fugit als Estats Units. La víctima va ser vista per última vegada el dia de Nadal en la localitat gaditana de Sotogrande. Segons les mateixes fonts, la víctima va arribar amb la seua parella per carretera des d’Itàlia.

No obstant això, l’inici de la investigació va tardar a arrancar, ja que no va ser fins al matí del 9 de gener quan una amiga seua va denunciar la seua desaparició en la comissaria de Proveïments de València.

Últimes notícies

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.

Morant demana als presidents autonòmics no bloquejar un finançament on ningú perd

Diana Morant ha instat els presidents autonòmics a no obstaculitzar el nou model de finançament, que no retalla a cap comunitat i millora la posició valenciana. Els agents socials han recolzat la proposta i han demanat un fons d'anivellament i la condonació del deute per l'infrafinançament.

PP i PSOE xoquen a Benidorm després de la condemna milionària pel sòl de Serra Gelada

El Constitucional ha rebutjat l'empara de l'Ajuntament de Benidorm i ha reavivat el xoc entre PP i PSOE per la condemna de més de 350 milions. Les acusacions creuades inclouen peticions de dimissió i retrets per la gestió dels convenis i la negociació amb els propietaris.

La Aemet advertix d’un temporal al Mediterrani al començament de la setmana vinent

La Aemet ha avisat d'un temporal al Mediterrani amb dilluns i dimarts com a dies més intensos, amb pluges persistents, vent molt fort i temporal marítim. Es preveuen acumulats importants en àrees a sobrevent i risc en rambles i capçaleres de rius.

Pérez Llorca rebutja demanar l’acta a Mazón i recorda que la decidixen els electors

Pérez Llorca ha sostingut que les actes no les donen ni les lleven els polítics, sinó els electors, en ser preguntat per una possible petició de renúncia a Mazón. Ha defés que el expresident ja va assumir la seua responsabilitat en dimitir.

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.