14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Assalten l’habitatge de la cantant María del Monte amb ella dins

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir l’assalt del qual ha sigut objecte la casa de la cantant María del Monte (Sevilla, 61 anys), en la localitat sevillana de Gines. Un assalt comés per un grup d’encaputxats que van accedir al domicili mentre l’artista estava en el seu interior.

La Guàrdia Civil ha informat que els fets van tindre lloc la matinada del divendres quan la cantant i la seua esposa, la periodista Immaculada Casal —amb qui es va casar a la fi de 2022 en un cèntric hotel de Sevilla—, es trobaven dins del domicili, sense que hagen transcendit de moment més dades sobre el succeït.

Els agents de la Policia Judicial ja han realitzat una primera inspecció ocular en el domicili de la cantant en la localitat sevillana amb l’objectiu de trobar algun indici que permeta identificar als autors d’aquest assalt, pel qual fins ara no s’ha produït cap detenció. També s’ha pres declaració a les víctimes.

Dels assaltants se sap, que “eren un grup format per almenys cinc persones i que anaven totes amb els rostres coberts i guants per a no deixar petjades. Van sostraure una quantitat de diners que no ha transcendit”.

María del Monte molt afectada, ‘S’ho han emportat tot, no li ho desitge a ningú’

No havien transcendit més dades sobre el succeït fins ara, quan la mateixa artista ha parlat davant els mitjans que s’han desplaçat fins al seu domicili per a recaptar més informació. “No hem sigut víctimes de cap violència, estem bé. Lògicament, el viscut, viscut està. Intentarem seguir avant“, ha comptat.

Només vull dir que a la meua casa no sol haver-hi quantitats ingents de diners, i emportar-se s’han emportat tot. Us agraïsc als que us heu preocupat. L’important és que estem bé i no cal lamentar cap desgràcia, la resta manca d’importància. El que he viscut no li ho desitge a ningú”, ha afegit l’artista.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.