Assalten l’habitatge de la cantant María del Monte amb ella dins

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir l’assalt del qual ha sigut objecte la casa de la cantant María del Monte (Sevilla, 61 anys), en la localitat sevillana de Gines. Un assalt comés per un grup d’encaputxats que van accedir al domicili mentre l’artista estava en el seu interior.

La Guàrdia Civil ha informat que els fets van tindre lloc la matinada del divendres quan la cantant i la seua esposa, la periodista Immaculada Casal —amb qui es va casar a la fi de 2022 en un cèntric hotel de Sevilla—, es trobaven dins del domicili, sense que hagen transcendit de moment més dades sobre el succeït.

Els agents de la Policia Judicial ja han realitzat una primera inspecció ocular en el domicili de la cantant en la localitat sevillana amb l’objectiu de trobar algun indici que permeta identificar als autors d’aquest assalt, pel qual fins ara no s’ha produït cap detenció. També s’ha pres declaració a les víctimes.

Dels assaltants se sap, que “eren un grup format per almenys cinc persones i que anaven totes amb els rostres coberts i guants per a no deixar petjades. Van sostraure una quantitat de diners que no ha transcendit”.

María del Monte molt afectada, ‘S’ho han emportat tot, no li ho desitge a ningú’

No havien transcendit més dades sobre el succeït fins ara, quan la mateixa artista ha parlat davant els mitjans que s’han desplaçat fins al seu domicili per a recaptar més informació. «No hem sigut víctimes de cap violència, estem bé. Lògicament, el viscut, viscut està. Intentarem seguir avant«, ha comptat.

«Només vull dir que a la meua casa no sol haver-hi quantitats ingents de diners, i emportar-se s’han emportat tot. Us agraïsc als que us heu preocupat. L’important és que estem bé i no cal lamentar cap desgràcia, la resta manca d’importància. El que he viscut no li ho desitge a ningú», ha afegit l’artista.

Últimes notícies

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.