8.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Assalten l’habitatge de la cantant María del Monte amb ella dins

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir l’assalt del qual ha sigut objecte la casa de la cantant María del Monte (Sevilla, 61 anys), en la localitat sevillana de Gines. Un assalt comés per un grup d’encaputxats que van accedir al domicili mentre l’artista estava en el seu interior.

La Guàrdia Civil ha informat que els fets van tindre lloc la matinada del divendres quan la cantant i la seua esposa, la periodista Immaculada Casal —amb qui es va casar a la fi de 2022 en un cèntric hotel de Sevilla—, es trobaven dins del domicili, sense que hagen transcendit de moment més dades sobre el succeït.

Els agents de la Policia Judicial ja han realitzat una primera inspecció ocular en el domicili de la cantant en la localitat sevillana amb l’objectiu de trobar algun indici que permeta identificar als autors d’aquest assalt, pel qual fins ara no s’ha produït cap detenció. També s’ha pres declaració a les víctimes.

Dels assaltants se sap, que “eren un grup format per almenys cinc persones i que anaven totes amb els rostres coberts i guants per a no deixar petjades. Van sostraure una quantitat de diners que no ha transcendit”.

María del Monte molt afectada, ‘S’ho han emportat tot, no li ho desitge a ningú’

No havien transcendit més dades sobre el succeït fins ara, quan la mateixa artista ha parlat davant els mitjans que s’han desplaçat fins al seu domicili per a recaptar més informació. “No hem sigut víctimes de cap violència, estem bé. Lògicament, el viscut, viscut està. Intentarem seguir avant“, ha comptat.

Només vull dir que a la meua casa no sol haver-hi quantitats ingents de diners, i emportar-se s’han emportat tot. Us agraïsc als que us heu preocupat. L’important és que estem bé i no cal lamentar cap desgràcia, la resta manca d’importància. El que he viscut no li ho desitge a ningú”, ha afegit l’artista.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.