Assalten l’habitatge de la cantant María del Monte amb ella dins

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir l’assalt del qual ha sigut objecte la casa de la cantant María del Monte (Sevilla, 61 anys), en la localitat sevillana de Gines. Un assalt comés per un grup d’encaputxats que van accedir al domicili mentre l’artista estava en el seu interior.

La Guàrdia Civil ha informat que els fets van tindre lloc la matinada del divendres quan la cantant i la seua esposa, la periodista Immaculada Casal —amb qui es va casar a la fi de 2022 en un cèntric hotel de Sevilla—, es trobaven dins del domicili, sense que hagen transcendit de moment més dades sobre el succeït.

Els agents de la Policia Judicial ja han realitzat una primera inspecció ocular en el domicili de la cantant en la localitat sevillana amb l’objectiu de trobar algun indici que permeta identificar als autors d’aquest assalt, pel qual fins ara no s’ha produït cap detenció. També s’ha pres declaració a les víctimes.

Dels assaltants se sap, que “eren un grup format per almenys cinc persones i que anaven totes amb els rostres coberts i guants per a no deixar petjades. Van sostraure una quantitat de diners que no ha transcendit”.

María del Monte molt afectada, ‘S’ho han emportat tot, no li ho desitge a ningú’

No havien transcendit més dades sobre el succeït fins ara, quan la mateixa artista ha parlat davant els mitjans que s’han desplaçat fins al seu domicili per a recaptar més informació. «No hem sigut víctimes de cap violència, estem bé. Lògicament, el viscut, viscut està. Intentarem seguir avant«, ha comptat.

«Només vull dir que a la meua casa no sol haver-hi quantitats ingents de diners, i emportar-se s’han emportat tot. Us agraïsc als que us heu preocupat. L’important és que estem bé i no cal lamentar cap desgràcia, la resta manca d’importància. El que he viscut no li ho desitge a ningú», ha afegit l’artista.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.