Assalten l’habitatge de la cantant María del Monte amb ella dins

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ha obert una investigació per a esclarir l’assalt del qual ha sigut objecte la casa de la cantant María del Monte (Sevilla, 61 anys), en la localitat sevillana de Gines. Un assalt comés per un grup d’encaputxats que van accedir al domicili mentre l’artista estava en el seu interior.

La Guàrdia Civil ha informat que els fets van tindre lloc la matinada del divendres quan la cantant i la seua esposa, la periodista Immaculada Casal —amb qui es va casar a la fi de 2022 en un cèntric hotel de Sevilla—, es trobaven dins del domicili, sense que hagen transcendit de moment més dades sobre el succeït.

Els agents de la Policia Judicial ja han realitzat una primera inspecció ocular en el domicili de la cantant en la localitat sevillana amb l’objectiu de trobar algun indici que permeta identificar als autors d’aquest assalt, pel qual fins ara no s’ha produït cap detenció. També s’ha pres declaració a les víctimes.

Dels assaltants se sap, que “eren un grup format per almenys cinc persones i que anaven totes amb els rostres coberts i guants per a no deixar petjades. Van sostraure una quantitat de diners que no ha transcendit”.

María del Monte molt afectada, ‘S’ho han emportat tot, no li ho desitge a ningú’

No havien transcendit més dades sobre el succeït fins ara, quan la mateixa artista ha parlat davant els mitjans que s’han desplaçat fins al seu domicili per a recaptar més informació. “No hem sigut víctimes de cap violència, estem bé. Lògicament, el viscut, viscut està. Intentarem seguir avant“, ha comptat.

Només vull dir que a la meua casa no sol haver-hi quantitats ingents de diners, i emportar-se s’han emportat tot. Us agraïsc als que us heu preocupat. L’important és que estem bé i no cal lamentar cap desgràcia, la resta manca d’importància. El que he viscut no li ho desitge a ningú”, ha afegit l’artista.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.