Detingut per atracar un supermercat, ferir a un treballador i segrestar a un taxista en València

 

Un home, de 46 anys, ha sigut detingut per atracar un supermercat, ferir a un treballador i segrestar a un taxista per a la seua fugida en el barri de Patraix de València. Els fets s’han produït este passat divendres, en un supermercat del carrer de Campos Crespo.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’home ha entrat en el supermercat amb un ganivet de cuina en la mà i ha amenaçat a la caixera per a fer-se amb 300 euros. Però l’atracament se li ha complicat quan els altres treballadors han començat a tirar-li objectes.

 

En eixe moment, el lladre ha pegat a fugir, però un treballador ha conseguit agarrar-lo i han començat a barallar-se en el carrer. Una baralla que ha acabat amb els dos ferits. Però l’atracador ha conseguit pujar-se a un taxi, ganivet en mà, per a seguir amb la fugida. 

 

La passatgera que hi havia darrere s’ha endut un bon espant, però ha conseguit baixar-se del taxi abans de què el conductor arrancara. Durant el trajecte, l’atracador ha anat tirant els diners per la finestra, fins que els treballadors han conseguit fer-se amb 200 euros, que han entregat a la Policia com a prova.

 

Finalment, el taxista s’ha trobat amb una patrulla de la Policia Nacional, pel que ha frenat, ha baixat del cotxe i els agents l’han detingut i li han trobat els 100 euros que faltaven.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.