Bad Gyal ix ‘a matar’ a la plaça de bous de València

Ningú es va “perdre este cul”. Com diu una de les últimes cançons de Bad Gyal, tothom va voler assistir este divendres a la nit al penúltim concert de la seua gira espanyola, amb la plaça de bous de València retuda als peus de “la més pega d’Espanya”.

“Vam eixir a matar”, va corejar el públic quan va sonar la tornada de ‘La prendo’, enmig d’un xou de dos hores fet per i per a l’única protagonista: Alba Farelo, que als seus 27 anys no pensa deixar anar la vara de comandament de la música urbana espanyola.

Brillant i acompanyada pel seu exquisit cos de ballarins, Bad Gyal va entrar per la porta gran de la plaça de toros (per la qual després eixiria a coll) passades les nou del vespre, amb la pista i les grades a rebentar en un nou sold out de la catalana, que acomiada este dissabte la seua gira espanyola a Granada abans de marxar a Europa i fer les Amèriques.

Els temes de ‘La Joia’, el seu darrer àlbum, van obrer el concert de “la xiqueta de Barcelona”, enfundada en un minivestit de tirants i serrells brillants platejats i botes altes blanques.

‘La que no es mogui’ o ‘Sense carnet’ van passar el testimoni a ‘Hookah’, una de les seues cançons més icòniques, i el corejat ‘Tremend culón’ que no es va cansar de moure al llarg de les més de 35 cançons que va portar a València.

“Us les sabeu totes”, va dir al va publicar valencià una còmplice Bad Gyal, per explicar que feia una setmana que estava “súper moguda” i que no pensava deixar de “seguir la festa”. “Esteu súper ready”, va assenyalar davant del cos.

I els fans van respondre donant-ho tot amb temes com ‘Bad boy’ o ‘Bota nina’, escoltant de fons les veus de les col·laboracions de Ñengo Flow i Anitta.

DEDICA ‘JO SEGUEIXO IGUAL’ A LA seua GERMANA

Va arribar el torn de el seu incombustible ‘Flow 2000’, en versió remix, a qui poc després va seguir ‘Jo segueixo igual’, una cançó que Alba va dedicar a la seua germana Paula, “que m’està veient”.

Del gest de pistola amb ‘La prendo’ a la seua ‘Mercadona’, passant per himnes com ‘Zorra’, ‘Blin blin’, ‘Pussy’ o ‘Su payita’, Bad Gyal va volar fins a ‘Nova York’ no sense abans, després del seu ‘Sexy’, delectar amb un passeig de diva, abric de pèl blanc inclòs i grans bosses amb les inicials BG.

El “pussy que raja” va anar del camerino a l’escenari després de canviar-se de vestidor i posar-se un minivestit de màniga llarga amb brillants i transparències combinat amb botes altes daurades.

“QUIN PERILL QUAN TINGUEU LA MEVA EDAT”

Enmig d’este èxtasi va tindre temps per mostrar la sorpresa per les “xiquetes amb estes outfits tan divins”. “Quin perill quan tingueu la meva edat”, va avisar a estes “fashion victims”, per després saludar uns fans arribats des de Turquia només per veure-la.

“Us vull igual a tots”, va afegir ràpidament, abans de servir actuacions del seu últim disc com la sentida ‘Una altra vegada’.

Aleshores va arribar el moment del “throwback”, que va dedicar al públic que porta escoltant-la des dels seus inicis fa gairebé una dècada.

Després d’un fals comiat van sonar les infal·libles ‘Santa maría’ o ‘Chulo’, per coronar la nit amb la cançó més pregada pel públic, ‘Febre’, convertida en himne d’una generació sense aspectes d’esgotar-se.

“Jo només et ballo a tu”, van respondre els seus fans drets a Bad Gyal des de la pista i les grades abans que s’apaguessin els focus. Ni la gent que viu als balcons pròxims des dels quals es veu la plaça podia deixar de mirar.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.