Bad Gyal ix ‘a matar’ a la plaça de bous de València

Ningú es va “perdre este cul”. Com diu una de les últimes cançons de Bad Gyal, tothom va voler assistir este divendres a la nit al penúltim concert de la seua gira espanyola, amb la plaça de bous de València retuda als peus de “la més pega d’Espanya”.

“Vam eixir a matar”, va corejar el públic quan va sonar la tornada de ‘La prendo’, enmig d’un xou de dos hores fet per i per a l’única protagonista: Alba Farelo, que als seus 27 anys no pensa deixar anar la vara de comandament de la música urbana espanyola.

Brillant i acompanyada pel seu exquisit cos de ballarins, Bad Gyal va entrar per la porta gran de la plaça de toros (per la qual després eixiria a coll) passades les nou del vespre, amb la pista i les grades a rebentar en un nou sold out de la catalana, que acomiada este dissabte la seua gira espanyola a Granada abans de marxar a Europa i fer les Amèriques.

Els temes de ‘La Joia’, el seu darrer àlbum, van obrer el concert de “la xiqueta de Barcelona”, enfundada en un minivestit de tirants i serrells brillants platejats i botes altes blanques.

‘La que no es mogui’ o ‘Sense carnet’ van passar el testimoni a ‘Hookah’, una de les seues cançons més icòniques, i el corejat ‘Tremend culón’ que no es va cansar de moure al llarg de les més de 35 cançons que va portar a València.

“Us les sabeu totes”, va dir al va publicar valencià una còmplice Bad Gyal, per explicar que feia una setmana que estava “súper moguda” i que no pensava deixar de “seguir la festa”. “Esteu súper ready”, va assenyalar davant del cos.

I els fans van respondre donant-ho tot amb temes com ‘Bad boy’ o ‘Bota nina’, escoltant de fons les veus de les col·laboracions de Ñengo Flow i Anitta.

DEDICA ‘JO SEGUEIXO IGUAL’ A LA seua GERMANA

Va arribar el torn de el seu incombustible ‘Flow 2000’, en versió remix, a qui poc després va seguir ‘Jo segueixo igual’, una cançó que Alba va dedicar a la seua germana Paula, “que m’està veient”.

Del gest de pistola amb ‘La prendo’ a la seua ‘Mercadona’, passant per himnes com ‘Zorra’, ‘Blin blin’, ‘Pussy’ o ‘Su payita’, Bad Gyal va volar fins a ‘Nova York’ no sense abans, després del seu ‘Sexy’, delectar amb un passeig de diva, abric de pèl blanc inclòs i grans bosses amb les inicials BG.

El “pussy que raja” va anar del camerino a l’escenari després de canviar-se de vestidor i posar-se un minivestit de màniga llarga amb brillants i transparències combinat amb botes altes daurades.

“QUIN PERILL QUAN TINGUEU LA MEVA EDAT”

Enmig d’este èxtasi va tindre temps per mostrar la sorpresa per les “xiquetes amb estes outfits tan divins”. “Quin perill quan tingueu la meva edat”, va avisar a estes “fashion victims”, per després saludar uns fans arribats des de Turquia només per veure-la.

“Us vull igual a tots”, va afegir ràpidament, abans de servir actuacions del seu últim disc com la sentida ‘Una altra vegada’.

Aleshores va arribar el moment del “throwback”, que va dedicar al públic que porta escoltant-la des dels seus inicis fa gairebé una dècada.

Després d’un fals comiat van sonar les infal·libles ‘Santa maría’ o ‘Chulo’, per coronar la nit amb la cançó més pregada pel públic, ‘Febre’, convertida en himne d’una generació sense aspectes d’esgotar-se.

“Jo només et ballo a tu”, van respondre els seus fans drets a Bad Gyal des de la pista i les grades abans que s’apaguessin els focus. Ni la gent que viu als balcons pròxims des dels quals es veu la plaça podia deixar de mirar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.