11 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Bad Gyal ix ‘a matar’ a la plaça de bous de València

Ningú es va “perdre este cul”. Com diu una de les últimes cançons de Bad Gyal, tothom va voler assistir este divendres a la nit al penúltim concert de la seua gira espanyola, amb la plaça de bous de València retuda als peus de “la més pega d’Espanya”.

“Vam eixir a matar”, va corejar el públic quan va sonar la tornada de ‘La prendo’, enmig d’un xou de dos hores fet per i per a l’única protagonista: Alba Farelo, que als seus 27 anys no pensa deixar anar la vara de comandament de la música urbana espanyola.

Brillant i acompanyada pel seu exquisit cos de ballarins, Bad Gyal va entrar per la porta gran de la plaça de toros (per la qual després eixiria a coll) passades les nou del vespre, amb la pista i les grades a rebentar en un nou sold out de la catalana, que acomiada este dissabte la seua gira espanyola a Granada abans de marxar a Europa i fer les Amèriques.

Els temes de ‘La Joia’, el seu darrer àlbum, van obrer el concert de “la xiqueta de Barcelona”, enfundada en un minivestit de tirants i serrells brillants platejats i botes altes blanques.

‘La que no es mogui’ o ‘Sense carnet’ van passar el testimoni a ‘Hookah’, una de les seues cançons més icòniques, i el corejat ‘Tremend culón’ que no es va cansar de moure al llarg de les més de 35 cançons que va portar a València.

“Us les sabeu totes”, va dir al va publicar valencià una còmplice Bad Gyal, per explicar que feia una setmana que estava “súper moguda” i que no pensava deixar de “seguir la festa”. “Esteu súper ready”, va assenyalar davant del cos.

I els fans van respondre donant-ho tot amb temes com ‘Bad boy’ o ‘Bota nina’, escoltant de fons les veus de les col·laboracions de Ñengo Flow i Anitta.

DEDICA ‘JO SEGUEIXO IGUAL’ A LA seua GERMANA

Va arribar el torn de el seu incombustible ‘Flow 2000’, en versió remix, a qui poc després va seguir ‘Jo segueixo igual’, una cançó que Alba va dedicar a la seua germana Paula, “que m’està veient”.

Del gest de pistola amb ‘La prendo’ a la seua ‘Mercadona’, passant per himnes com ‘Zorra’, ‘Blin blin’, ‘Pussy’ o ‘Su payita’, Bad Gyal va volar fins a ‘Nova York’ no sense abans, després del seu ‘Sexy’, delectar amb un passeig de diva, abric de pèl blanc inclòs i grans bosses amb les inicials BG.

El “pussy que raja” va anar del camerino a l’escenari després de canviar-se de vestidor i posar-se un minivestit de màniga llarga amb brillants i transparències combinat amb botes altes daurades.

“QUIN PERILL QUAN TINGUEU LA MEVA EDAT”

Enmig d’este èxtasi va tindre temps per mostrar la sorpresa per les “xiquetes amb estes outfits tan divins”. “Quin perill quan tingueu la meva edat”, va avisar a estes “fashion victims”, per després saludar uns fans arribats des de Turquia només per veure-la.

“Us vull igual a tots”, va afegir ràpidament, abans de servir actuacions del seu últim disc com la sentida ‘Una altra vegada’.

Aleshores va arribar el moment del “throwback”, que va dedicar al públic que porta escoltant-la des dels seus inicis fa gairebé una dècada.

Després d’un fals comiat van sonar les infal·libles ‘Santa maría’ o ‘Chulo’, per coronar la nit amb la cançó més pregada pel públic, ‘Febre’, convertida en himne d’una generació sense aspectes d’esgotar-se.

“Jo només et ballo a tu”, van respondre els seus fans drets a Bad Gyal des de la pista i les grades abans que s’apaguessin els focus. Ni la gent que viu als balcons pròxims des dels quals es veu la plaça podia deixar de mirar.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.