Bad Gyal ix ‘a matar’ a la plaça de bous de València

Ningú es va “perdre este cul”. Com diu una de les últimes cançons de Bad Gyal, tothom va voler assistir este divendres a la nit al penúltim concert de la seua gira espanyola, amb la plaça de bous de València retuda als peus de “la més pega d’Espanya”.

“Vam eixir a matar”, va corejar el públic quan va sonar la tornada de ‘La prendo’, enmig d’un xou de dos hores fet per i per a l’única protagonista: Alba Farelo, que als seus 27 anys no pensa deixar anar la vara de comandament de la música urbana espanyola.

Brillant i acompanyada pel seu exquisit cos de ballarins, Bad Gyal va entrar per la porta gran de la plaça de toros (per la qual després eixiria a coll) passades les nou del vespre, amb la pista i les grades a rebentar en un nou sold out de la catalana, que acomiada este dissabte la seua gira espanyola a Granada abans de marxar a Europa i fer les Amèriques.

Els temes de ‘La Joia’, el seu darrer àlbum, van obrer el concert de “la xiqueta de Barcelona”, enfundada en un minivestit de tirants i serrells brillants platejats i botes altes blanques.

‘La que no es mogui’ o ‘Sense carnet’ van passar el testimoni a ‘Hookah’, una de les seues cançons més icòniques, i el corejat ‘Tremend culón’ que no es va cansar de moure al llarg de les més de 35 cançons que va portar a València.

“Us les sabeu totes”, va dir al va publicar valencià una còmplice Bad Gyal, per explicar que feia una setmana que estava “súper moguda” i que no pensava deixar de “seguir la festa”. “Esteu súper ready”, va assenyalar davant del cos.

I els fans van respondre donant-ho tot amb temes com ‘Bad boy’ o ‘Bota nina’, escoltant de fons les veus de les col·laboracions de Ñengo Flow i Anitta.

DEDICA ‘JO SEGUEIXO IGUAL’ A LA seua GERMANA

Va arribar el torn de el seu incombustible ‘Flow 2000’, en versió remix, a qui poc després va seguir ‘Jo segueixo igual’, una cançó que Alba va dedicar a la seua germana Paula, “que m’està veient”.

Del gest de pistola amb ‘La prendo’ a la seua ‘Mercadona’, passant per himnes com ‘Zorra’, ‘Blin blin’, ‘Pussy’ o ‘Su payita’, Bad Gyal va volar fins a ‘Nova York’ no sense abans, després del seu ‘Sexy’, delectar amb un passeig de diva, abric de pèl blanc inclòs i grans bosses amb les inicials BG.

El “pussy que raja” va anar del camerino a l’escenari després de canviar-se de vestidor i posar-se un minivestit de màniga llarga amb brillants i transparències combinat amb botes altes daurades.

“QUIN PERILL QUAN TINGUEU LA MEVA EDAT”

Enmig d’este èxtasi va tindre temps per mostrar la sorpresa per les “xiquetes amb estes outfits tan divins”. “Quin perill quan tingueu la meva edat”, va avisar a estes “fashion victims”, per després saludar uns fans arribats des de Turquia només per veure-la.

“Us vull igual a tots”, va afegir ràpidament, abans de servir actuacions del seu últim disc com la sentida ‘Una altra vegada’.

Aleshores va arribar el moment del “throwback”, que va dedicar al públic que porta escoltant-la des dels seus inicis fa gairebé una dècada.

Després d’un fals comiat van sonar les infal·libles ‘Santa maría’ o ‘Chulo’, per coronar la nit amb la cançó més pregada pel públic, ‘Febre’, convertida en himne d’una generació sense aspectes d’esgotar-se.

“Jo només et ballo a tu”, van respondre els seus fans drets a Bad Gyal des de la pista i les grades abans que s’apaguessin els focus. Ni la gent que viu als balcons pròxims des dels quals es veu la plaça podia deixar de mirar.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.