Bad Gyal ix ‘a matar’ a la plaça de bous de València

Ningú es va “perdre este cul”. Com diu una de les últimes cançons de Bad Gyal, tothom va voler assistir este divendres a la nit al penúltim concert de la seua gira espanyola, amb la plaça de bous de València retuda als peus de “la més pega d’Espanya”.

“Vam eixir a matar”, va corejar el públic quan va sonar la tornada de ‘La prendo’, enmig d’un xou de dos hores fet per i per a l’única protagonista: Alba Farelo, que als seus 27 anys no pensa deixar anar la vara de comandament de la música urbana espanyola.

Brillant i acompanyada pel seu exquisit cos de ballarins, Bad Gyal va entrar per la porta gran de la plaça de toros (per la qual després eixiria a coll) passades les nou del vespre, amb la pista i les grades a rebentar en un nou sold out de la catalana, que acomiada este dissabte la seua gira espanyola a Granada abans de marxar a Europa i fer les Amèriques.

Els temes de ‘La Joia’, el seu darrer àlbum, van obrer el concert de “la xiqueta de Barcelona”, enfundada en un minivestit de tirants i serrells brillants platejats i botes altes blanques.

‘La que no es mogui’ o ‘Sense carnet’ van passar el testimoni a ‘Hookah’, una de les seues cançons més icòniques, i el corejat ‘Tremend culón’ que no es va cansar de moure al llarg de les més de 35 cançons que va portar a València.

“Us les sabeu totes”, va dir al va publicar valencià una còmplice Bad Gyal, per explicar que feia una setmana que estava “súper moguda” i que no pensava deixar de “seguir la festa”. “Esteu súper ready”, va assenyalar davant del cos.

I els fans van respondre donant-ho tot amb temes com ‘Bad boy’ o ‘Bota nina’, escoltant de fons les veus de les col·laboracions de Ñengo Flow i Anitta.

DEDICA ‘JO SEGUEIXO IGUAL’ A LA seua GERMANA

Va arribar el torn de el seu incombustible ‘Flow 2000’, en versió remix, a qui poc després va seguir ‘Jo segueixo igual’, una cançó que Alba va dedicar a la seua germana Paula, “que m’està veient”.

Del gest de pistola amb ‘La prendo’ a la seua ‘Mercadona’, passant per himnes com ‘Zorra’, ‘Blin blin’, ‘Pussy’ o ‘Su payita’, Bad Gyal va volar fins a ‘Nova York’ no sense abans, després del seu ‘Sexy’, delectar amb un passeig de diva, abric de pèl blanc inclòs i grans bosses amb les inicials BG.

El “pussy que raja” va anar del camerino a l’escenari després de canviar-se de vestidor i posar-se un minivestit de màniga llarga amb brillants i transparències combinat amb botes altes daurades.

“QUIN PERILL QUAN TINGUEU LA MEVA EDAT”

Enmig d’este èxtasi va tindre temps per mostrar la sorpresa per les “xiquetes amb estes outfits tan divins”. “Quin perill quan tingueu la meva edat”, va avisar a estes “fashion victims”, per després saludar uns fans arribats des de Turquia només per veure-la.

“Us vull igual a tots”, va afegir ràpidament, abans de servir actuacions del seu últim disc com la sentida ‘Una altra vegada’.

Aleshores va arribar el moment del “throwback”, que va dedicar al públic que porta escoltant-la des dels seus inicis fa gairebé una dècada.

Després d’un fals comiat van sonar les infal·libles ‘Santa maría’ o ‘Chulo’, per coronar la nit amb la cançó més pregada pel públic, ‘Febre’, convertida en himne d’una generació sense aspectes d’esgotar-se.

“Jo només et ballo a tu”, van respondre els seus fans drets a Bad Gyal des de la pista i les grades abans que s’apaguessin els focus. Ni la gent que viu als balcons pròxims des dels quals es veu la plaça podia deixar de mirar.

Últimes notícies

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.