El PP proposa batejar el Pont de les Flors de València amb el nom de Rita Barberá

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de València i presidenta del PP de València ciutat, María José Catalá, ha confirmat que una de les propostes que inclourà el programa electoral del PP de cara a les eleccions municipals de maig del 2023 serà batejar el Pont de les Flors com a Pont de les Flors-Rita Barberá.

“Aquest pont un lloc simbòlic per a València que és terra de les flors i de la llum. És un pont que a la qual l’alcaldessa tenia un afecte especial i que representa el que era l’alcaldessa per a València: alegria, il·lusió i força” ha assenyalat María José Catalá.

La portaveu del Partit Popular ha reafirmat que aquesta iniciativa “la durem a terme al costat del nomenament de Rita Barberá com a Alcaldessa Honoraria de València a títol pòstum. Confiem que els valencians ens donen el seu suport en les pròximes eleccions i puguem dur a terme un gran projecte perquè València torne a ser una ciutat líder i a l’altura de la tercera capital d’Espanya. Rita Barberá ho va fer i va transformar la ciutat. És moment de tornar-ho a fer.”

La proposta tant de nomenament d’Alcaldessa Honoraria com la de batejar el Pont de les Flors es van abordar en un dels comité executiu locals del PP de València ciutat on es va aprovar aquest nomenament com posar el nom de Rita Barberá a una infraestructura emblemàtica.

El Pont de les Flors ha sigut el lloc triat i que proposarà el PP una vegada accedisca a l’alcaldia. En aquest sentit, la portaveu del PP ha lamentat el sectarisme i el càstig del Pont de les Flors que porta més de 2 mesos sense flors després d’haver deixat que es marciren en un clar exemple de desídia.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.