El PP proposa batejar el Pont de les Flors de València amb el nom de Rita Barberá

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de València i presidenta del PP de València ciutat, María José Catalá, ha confirmat que una de les propostes que inclourà el programa electoral del PP de cara a les eleccions municipals de maig del 2023 serà batejar el Pont de les Flors com a Pont de les Flors-Rita Barberá.

“Aquest pont un lloc simbòlic per a València que és terra de les flors i de la llum. És un pont que a la qual l’alcaldessa tenia un afecte especial i que representa el que era l’alcaldessa per a València: alegria, il·lusió i força” ha assenyalat María José Catalá.

La portaveu del Partit Popular ha reafirmat que aquesta iniciativa “la durem a terme al costat del nomenament de Rita Barberá com a Alcaldessa Honoraria de València a títol pòstum. Confiem que els valencians ens donen el seu suport en les pròximes eleccions i puguem dur a terme un gran projecte perquè València torne a ser una ciutat líder i a l’altura de la tercera capital d’Espanya. Rita Barberá ho va fer i va transformar la ciutat. És moment de tornar-ho a fer.”

La proposta tant de nomenament d’Alcaldessa Honoraria com la de batejar el Pont de les Flors es van abordar en un dels comité executiu locals del PP de València ciutat on es va aprovar aquest nomenament com posar el nom de Rita Barberá a una infraestructura emblemàtica.

El Pont de les Flors ha sigut el lloc triat i que proposarà el PP una vegada accedisca a l’alcaldia. En aquest sentit, la portaveu del PP ha lamentat el sectarisme i el càstig del Pont de les Flors que porta més de 2 mesos sense flors després d’haver deixat que es marciren en un clar exemple de desídia.

Últimes notícies

Tres ferits en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla

Un home de 55 anys, una dona de 24 i un jove de 19 han resultat ferits esta matinada en la platja d’Altea per l’impacte d’una carcassa del Castell de l’Olla.

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.