Bertín Osborne confirma el seu romanç amb Ana Obregón i com la va secundar durant el seu càncer

 

Si per alguna cosa coneixem a Ana Obregón és per l’empatia que sent i té pels seus. Tots la vol, quasi tothom té anècdotes amb Ana. Ahir a la nit, en el programa de Bertín es van vindre moltes emocions, una muntanya russa amb diverses pujades i baixades, però una muntanya russa molt compensada, on els espectadors i els protagonistes van plorar i van riure. Igual que l’actriu, Bertín Osborne sempre ha comptat amb una vida social de pel·lícula i quasi tothom ha coincidit amb ell d’alguna manera.

De fet, tant l’entrevistada com l’entrevistador van traure a la llum una exclusiva que ningú esperava i és que van tindre un romanç clandestí que ningú va saber fins ahir a la nit.

La prova que la seua amistat va perdurar és que després d’això Bertín es va convertir en un suport per a ella, especialment durant un dels moments més durs de la seua vida: el càncer que va patir als 28 anys, un any més dels que tenia el seu fill quan va morir.

En el seu cas va ser en l’úter, i el que va estar al seu costat en aqueixos difícils moments va ser Osborne: “Després d’això vaig tindre un tema d’un càncer que em van operar en l’úter i el que va estar al peu del canó va ser aquest senyor”, va confessar la biòloga.

 

Un romanç breu però intens

 

Entre tots dos hi ha molta química i els riures van abundar en el programa pese al dur relat que desgraciadament era el protagonista. Especialment còmplices i divertits van estar a recordar alguns detalls del seu breu festeig, que va comptar amb un accident de cotxe i fins i tot amb una visita sorpresa a Roma.

En el primer cas, va ser Bertín el que va destrossar un cotxe d’Ana. Per al segon, va anar Obregón la que es va desplaçar a Roma per a donar-li una sorpresa a un Bertín que es trobava a Itàlia treballant.
Jo arribe de gravar i la cridava a Madrid. Li vaig dir: ‘Grosseta, com estàs?’. I sentia a l’habitació un soroll… Mirava a tots costats i després sent que és per la finestra”, va recordar Bertín entre riures.

Me la trobe en l’escala de caragol. No et vull explicar com estava”, va continuar. Ana Obregón aportava llavors que lluïa “una minifaldilla i un gran taló” i que després d’estar tanta estona al balcó, es va emportar “l’ovació de tota la gent que estava mirant” la romàntica escena. “Són coses tan gracioses. És que hem rigut moltíssim”.

Que hàgem tingut un affaire i que ens continuem volent és un regal”, confessava Bertín, que va destacar que durant el seu breu festeig eren “dos xiquets” de només “vint-i-tants anys”. El presentador, al llarg del programa, va destacar moltes coses que li agradaven d’Ana, però en una va insistir en més d’una ocasió: “Em matava el que em reia amb ella”.

Els dos han perdut un fill

 

No obstant això, no és l’únic episodi que tenen en comú. Ahir tothom va poder empatitzar amb Ana d’una certa manera i vam aprendre des del minut un de l’exemple de superació i de ganes de viure i seguir avant malgrat els obstacles

No obstant això, va haver-hi una lliçó que segurament no haja quedat indiferent i que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials. «Temps i amor» són dos paraules que Álex Lequio va tindre molt present durant els seus dos últims anys de vida i que la seua mare tracta d’ensenyar. El testimoniatge d’Ana enfront de Bertín va fer que el presentador s’esfondrara per complet, no solament per les paraules d’Ana, que també, sinó perquè els dos han perdut a un fill.

I és que Bertín va perdre al seu primer fill amb Sandra Domecq quinze dies després de nàixer. «Va nàixer amb un problema del fetge i va morir als meus braços a La Paz de Madrid«, va dir. «Això dic mirant a cambra. Els que esteu veient aquest programa que teniu pares i mares, que sapieu el que un pare i una mare vol a un fill. A mi se’m va morir un fill en braços i tinc un meravellós, gràcies a Déu, que ha de viure a través nostre. Al final dius per què?», li va confessar Bertín a Ana que no dubte a dedicar-li unes paraules al seu amic.

 

&nb

sp;

 

 

«El dolor d’un fill és el doble que si et passara a tu. Per què ha de passar-li a un xiquet, a un xic. Bé, afecte, si tu ho tens a la teua casa. És duríssim», li va dir Ana.

«Érem molt joves. Allò va ser un pal tremend. Ho portem molt mal els dos. Sandra estava desconsolada i jo també, evidentment. Va ser un impacte i una impressió tremends. Però bo, a l’any es va quedar embarassada d’Alejandra. Allò va ser ‘heavy’, però ho passem de seguida», va confessar Bertín a Toñi Moreno el mes de desembre passat.

 

 

Últimes notícies

Asfaltat nocturn a la Gran Via Marqués del Túria per a reduir soroll i molèsties

L’Ajuntament de València ha iniciat el reasfaltat integral nocturn de la Gran Via Marqués del Túria, amb paviment fonoabsorbent i una inversió d’1,24 milions d’euros.

Detingut a Almassora amb 120 grams de marihuana després d’un control de la Guàrdia Civil

Un conductor ha sigut detingut a Almassora després que la Guàrdia Civil li interviguera uns 120 grams de marihuana en un control de seguretat ciutadana.

Dimarts d’oratge extrem a l’interior de València: fins a 38 graus i nits tòrrides

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts un episodi de calor extrema amb fins a 38 graus en zones interiors i una altra nit tòrrida, segons Aemet i Avamet.

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.