Caixa Ontinyent renova la web de la seua obra social

Web nou Caixa Ontinyent

El web nou de Caixa Ontinyent acosta la informació de la seua obra social | Caixa Ontinyent

 

Caixa Ontinyent ha renovat la web de la seua obra social, a la que incorpora mesures de seguretat per a les comunicacions i, com a novetats, informació sobre la Fundació Caixa Ontinyent, sobre les activitats d’educació financera i sobre la responsabilitat social corporativa.

 

Igualment, manté tota la informació relativa als programes d’obra social que desplega l’entitat: centres implantats, publicacions, presència en campus universitaris, col·laboració amb col·lectius, gestió d’altres fundacions, agenda del Centre Cultural Caixa Ontinyent i notícies relacionades amb eixes activitats.

 

La pàgina comptarà també amb una renovada botiga online en la que, amb total seguretat, podran adquirir-se les publicacions del fons editorial compost actualment per 115 llibres i 50 discos editats com a contribució a la investigació i difusió de temes autòctons.

 

L’única entitat que destina els seus beneficis a obra social

Cal ressenyar que Caixa Ontinyent és l’única entitat financera valenciana que revertix els seus beneficis a la societat en forma d’obres socials, equivalent a la part que altres entitats destinarien a retribuir als seus propietaris. Una activitat singular que, un any darrere un altre, i des de la fundació de l’entitat en 1884, ha anat gotejant i aportant recursos i activitats en tot el seu àmbit d’actuació.

 

De fet, l’obra social de Caixa Ontinyent disposa de 23 centres en funcionament en 11 localitats, amb 220 llocs de treball directe i desplega anualment més de 300 activitats, col·labora amb més de 300 col·lectius i beneficia a 278.000 persones.

 

La web obrasocial.caixaontinyent.es pretén acostar més a la societat la informació de les activitats de l’obra social i aprofitar eixa comunicació per a orientar les seues actuacions futures en línia amb les demandes socials. Amb això, complementa també la informació que l’entitat emet a través d’altres webs com caixaontinyent.es (destinada a clients), corporativa.caixaontinyent.es (amb informació corporativa) i programafinancat.es (per a educació financera).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.