Caixa Ontinyent renova la web de la seua obra social

Web nou Caixa Ontinyent

El web nou de Caixa Ontinyent acosta la informació de la seua obra social | Caixa Ontinyent

 

Caixa Ontinyent ha renovat la web de la seua obra social, a la que incorpora mesures de seguretat per a les comunicacions i, com a novetats, informació sobre la Fundació Caixa Ontinyent, sobre les activitats d’educació financera i sobre la responsabilitat social corporativa.

 

Igualment, manté tota la informació relativa als programes d’obra social que desplega l’entitat: centres implantats, publicacions, presència en campus universitaris, col·laboració amb col·lectius, gestió d’altres fundacions, agenda del Centre Cultural Caixa Ontinyent i notícies relacionades amb eixes activitats.

 

La pàgina comptarà també amb una renovada botiga online en la que, amb total seguretat, podran adquirir-se les publicacions del fons editorial compost actualment per 115 llibres i 50 discos editats com a contribució a la investigació i difusió de temes autòctons.

 

L’única entitat que destina els seus beneficis a obra social

Cal ressenyar que Caixa Ontinyent és l’única entitat financera valenciana que revertix els seus beneficis a la societat en forma d’obres socials, equivalent a la part que altres entitats destinarien a retribuir als seus propietaris. Una activitat singular que, un any darrere un altre, i des de la fundació de l’entitat en 1884, ha anat gotejant i aportant recursos i activitats en tot el seu àmbit d’actuació.

 

De fet, l’obra social de Caixa Ontinyent disposa de 23 centres en funcionament en 11 localitats, amb 220 llocs de treball directe i desplega anualment més de 300 activitats, col·labora amb més de 300 col·lectius i beneficia a 278.000 persones.

 

La web obrasocial.caixaontinyent.es pretén acostar més a la societat la informació de les activitats de l’obra social i aprofitar eixa comunicació per a orientar les seues actuacions futures en línia amb les demandes socials. Amb això, complementa també la informació que l’entitat emet a través d’altres webs com caixaontinyent.es (destinada a clients), corporativa.caixaontinyent.es (amb informació corporativa) i programafinancat.es (per a educació financera).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.