Caixa Ontinyent renova la web de la seua obra social

Web nou Caixa Ontinyent

El web nou de Caixa Ontinyent acosta la informació de la seua obra social | Caixa Ontinyent

 

Caixa Ontinyent ha renovat la web de la seua obra social, a la que incorpora mesures de seguretat per a les comunicacions i, com a novetats, informació sobre la Fundació Caixa Ontinyent, sobre les activitats d’educació financera i sobre la responsabilitat social corporativa.

 

Igualment, manté tota la informació relativa als programes d’obra social que desplega l’entitat: centres implantats, publicacions, presència en campus universitaris, col·laboració amb col·lectius, gestió d’altres fundacions, agenda del Centre Cultural Caixa Ontinyent i notícies relacionades amb eixes activitats.

 

La pàgina comptarà també amb una renovada botiga online en la que, amb total seguretat, podran adquirir-se les publicacions del fons editorial compost actualment per 115 llibres i 50 discos editats com a contribució a la investigació i difusió de temes autòctons.

 

L’única entitat que destina els seus beneficis a obra social

Cal ressenyar que Caixa Ontinyent és l’única entitat financera valenciana que revertix els seus beneficis a la societat en forma d’obres socials, equivalent a la part que altres entitats destinarien a retribuir als seus propietaris. Una activitat singular que, un any darrere un altre, i des de la fundació de l’entitat en 1884, ha anat gotejant i aportant recursos i activitats en tot el seu àmbit d’actuació.

 

De fet, l’obra social de Caixa Ontinyent disposa de 23 centres en funcionament en 11 localitats, amb 220 llocs de treball directe i desplega anualment més de 300 activitats, col·labora amb més de 300 col·lectius i beneficia a 278.000 persones.

 

La web obrasocial.caixaontinyent.es pretén acostar més a la societat la informació de les activitats de l’obra social i aprofitar eixa comunicació per a orientar les seues actuacions futures en línia amb les demandes socials. Amb això, complementa també la informació que l’entitat emet a través d’altres webs com caixaontinyent.es (destinada a clients), corporativa.caixaontinyent.es (amb informació corporativa) i programafinancat.es (per a educació financera).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.