Anuncios

Les noves tecnologies en el programa ‘finança’t’ de la Fundació Caixa Ontinyent

Programa Finaça't Fundació Caixa Ontinyent

Llibrets escolars del programa ‘Finança’t’ de la Fundació Caixa Ontinyent | Caixa Ontinyent

 

En línia amb les recomanacions internacionals més recents, la Fundació Caixa Ontinyent està orientant el seu programa d’educació financera ‘finança’t’ cap a una major presència en les aules, motivació del professorat i utilització, en el procés d’aprenentatge, de les noves tecnologies.

 

Anuncios

En eixa línia, la Fundació està visitant estos dies tots els centres d’educació de la comarca, presentant-los un innovador programa d’activitats didàctiques per a escolars de 3 a 5 anys, proposat pels alumnes de Magisteri del Campus d’Ontinyent sobre la base de la línia de contes infantils de temàtica financera publicats per l’obra social de Caixa Ontinyent, i que serà complementat amb materials i recursos que aportaria la mateixa Fundació.

 

Així mateix, la Fundació està desplegant altres projectes en la mateixa línia:

  • Continuïtat dels cursos online per a professors, fets a través dels CEFIRES de Xàtiva i de Cheste.
  • Estudi, encarregat a la Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia, patrocinada per Caixa Ontinyent, per a aportar recursos i ferramentes que permeten als professors de primària incorporar conceptes financers al procés d’aprenentatge.
  • Creació d’una aplicació informàtica que contindrà la col·lecció de contes infantils –sèrie educació financera– publicada per l’obra social de Caixa Ontinyent, en valencià, castellà i anglés, amb interactivitat, jocs, fitxes d’activitats i animacions.
  • Posada a la disposició dels altres centres (secundària, ESO, batxiller, formació professional i universitaris) per a la realització de cursos, conferència i xarrades sobre temes específicament encarregats pel professorat.

 

Programa Finaça't Fundació Caixa Ontinyent

La Fundació Caixa Ontinyent ha publicat diferents materials escolars i de difusió   | Caixa Ontinyent

 

Un programa d’educació important i innovador

Des de la seua posada en marxa, l’octubre de 2016, el programa ha sigut utilitzat per 24.445 persones, 23.473 a través de la web i xarxes socials, i 972 en cursos, tallers i conferències presencials.

 

‘Finança’t’ és innovador pels seus continguts, pel seu públic objectiu, per les seues activitats i pels canals de comunicació que utilitza. Està obert a totes les persones de totes les edats, en valencià i en castellà, i pivota sobre la web programafinancat.es, que disposa d’autotest, documentació segmentada per edats i matèries, informació, ferramentes, enllaços i notícies en constant actualització; a més, té una àmplia difusió a través de xarxes socials, activitats presencials per a grups i col·lectius, cursos online i publicacions específiques. Com a elements diferencials, cal ressaltar la proximitat a les persones i l’adaptabilitat de les seues actuacions.

 

I també és un programa transcendent perquè a ningú se li escapa la importància actual de disposar d’una mínima cultura financera, essencial per al progrés i creiximent inclusiu i econòmic, especialment en dos sentits: la comprensió del valor i ús dels diners i de l’estalvi, i l’enteniment de la importància de la planificació de les decisions econòmiques. I és que totes les persones, a cada moment de la vida i pràcticament cada dia, ens enfrontem a decisions que influiran en les nostres finances i, per tant, en el nostre futur i en el nostre benestar.

 

Cal considerar que a les nostres comarques ens trobem per davall del nivell mitjà d’Espanya en coneiximents financers i que, al mateix temps, Espanya ja es troba per davall de la mitjana internacional.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios