Busquen a un home desaparegut en Xert

Aparcament

El vehicle estaria aparcat en l’esplanada davant d’un restaurant | Google Maps

 

Esta passada vesprada de dissabte, en la localitat de Xert, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), la Guàrdia Civil ha activat el dispositiu de busca per a encontrar a un home de 47 anys desaparegut este divendres.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, el seu vehicle hauria aparegut amb una roda punxada en el quilòmetre 26 de la carretera N-232. Des de l’ajuntament de la localitat han explicat que el vehicle està aparcat davant del restaurant Clot d’En Simó i que el desaparegut no és veí de Xert.

 

Fins al moment, es desconeixen les circumstàncies exactes ni la identitat de l’home, això sí, hauria protagonitzat fets pareguts en anteriors ocasions, sense estar desaparegut tantes hores. La Guàrdia Civil ha demanat per a este dispositiu de busca la col·laboració de la unitat de bombers forestals de Xert. Este diumenge continuaran buscant-lo per la zona pròxima de l’aparcament, a on hi ha muntanyes i diferents barrancs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.

Escolars de Meliana es convertixen en xefs en els tallers Cuinant amb ciència de la UPV

Prop d'un centenar d'alumnes de 5é i 6é de Primària del CEIP El Crist de Meliana han participat en una nova edició dels tallers Cuinant amb ciència de la UPV, on han preparat un menú saludable mentres aprenien conceptes bàsics de nutrició. La iniciativa busca ensenyar als més jóvens la importància d'una bona alimentació per al seu creixement.

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.