Camps es reivindica ‘realista’ i oferix al PP ser candidat a la Generalitat per a guanyar per majoria absoluta

Francisco Camps ha assegurat que no és ‘optimista’, com li ha qualificat Juanfran Pérez Llorca, sinó ‘realista‘ quan ha oferit al PP ser candidat a la Presidència de la Generalitat i ha defés que pot obtindre la majoria absoluta en les pròximes eleccions autonòmiques.

En una compareixença en la qual ha presentat el seu equip de campanya, s’ha postulat per a liderar el Partit Popular de la Comunitat Valenciana i ha defés que ‘el centre dreta torne a tindre governs estables i no estiga pendent d’altres partits’ ni a l’espera que li donen ‘la vegada’. Ha sostingut que la seua és ‘la millor candidatura possible’ per a guanyar comicis que poden avançar-se o no, i ho ha secundat en el seu ‘recorregut institucional’ que, ha dit, no posseïx ‘ni el president actual, ni el que es va anar, ni els d’abans’. També ha subratllat que, si la militància decidix una altra cosa, ho assumirà ‘amb absoluta naturalitat’.

Congrés urgent en el PPCV

Camps ha explicat que hi ha tres camins per a ser nominat: per designació de la direcció nacional, per un congrés de compromissaris o per un congrés ‘massiu’ on voten tots els militants, fins i tot els que no estiguen al dia de quotes, i simpatitzants que s’inscriguen. Ha deixat clar que preferix la via ‘massiva‘, en entendre que obri la participació i reforça la legitimitat interna.

En eixa línia, ha reclamat un congrés urgent del PPCV per a elegir dirigents i candidats i per a renovar el discurs polític. Ha descrit al partit com ‘una piràmide invertida’, amb ‘molt pocs militants per a la quantitat de responsabilitat política’ que s’ha assumit, i ha fixat com a objectiu tornar a ‘50.000, 60.000 o 70.000 militants en actiu’. Al seu juí, ampliar la base afiliativa permetria una implantació territorial més sòlida i una mobilització sostinguda en barris i comarques.

També ha considerat que falta mobilització i que és necessari obrir noves seus. Ha recordat que ell comptava amb una per districte i que algunes s’han tancat, i ha plantejat recuperar ‘la potència’ d’una Comunitat que ha notat ‘desvertebrada’, perquè tinga ‘més pes’ a Madrid i a Europa. Ha suggerit que eixe major pes es traduiria en una veu més escoltada i en capacitat d’influència en decisions que afecten la regió.

Relació amb la direcció i lideratge intern

Sobre la situació orgànica, ha assenyalat que l’actual secretari del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, no va ser triat en l’últim congrés, sinó designat posteriorment per Carlos Mazón per a substituir a María José Catalá. Ha afirmat que és ‘impossible‘ que ell supose un problema per al PP i que, en tot cas, ho seria per a ‘algun dirigent’, insinuant que la seua proposta busca ordenar el partit sense fractures.

Camps ha lamentat que no ha tingut ocasió d’exposar el seu projecte a la direcció del partit. Ha indicat que ni Pérez Llorca ni el seu predecessor Carlos Mazón li han anomenat en l’àmbit regional, ni tampoc l’ha fet la direcció nacional, encara que ha afegit que tot el partit coneix les seues intencions perquè les ha explicades públicament i no en ‘reunions en lloc estrany’. Ha remarcat que és un militant ‘disciplinat‘ i que respondrà en els àmbits interns quan li demanen la seua opinió sobre el que està succeint en el PPCV.

Respecte a la possibilitat de concórrer sota altres sigles si no resultara triat, ha afirmat que no vol ‘una altra cosa’ i ha defés que ha ‘construït este partit’ des de 1982. Ha incidit en què la tasca passa per recuperar als qui han deixat de votar al PP. Amb l’equip de campanya ja presentat i un full de ruta centrat en organització i mobilització, ha insistit que el seu objectiu és guanyar amb majoria absoluta per a assegurar un govern estable i sense dependències.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.