Anuncios

Carburos Metálicos s’uneix al Consorci del Projecte d’Hidrogen H2PORTS

Carburos Metálicos, companyia líder en el sector de gasos industrials i medicinals a Espanya que forma part del Grup Air Products, s’ha incorporat recentment al consorci del projecte ‘H2PORTS’, una iniciativa coordinada per la Fundació Valenciaport en estreta col·laboració amb l’Autoritat Portuària de València i finançada pel Clean Hydrogen Partenariat. En el marc d’aquest projecte, el Port de València posarà a prova en condicions d’ús real una grua ‘reach stacker’ i una tractora 4×4 per a terminal ro-ro, totes dues impulsades per hidrogen. Els vehicles seran repostats per mitjà d’una hidrogenera portàtil.

Carburos Metálicos, com a expert en tota la cadena de valor de l’hidrogen -des de la producció i la distribució fins al subministrament als vehicles-, aportarà el coneixement i l’experiència necessaris per a proveir d’hidrogen al sector portuari i marítim, un sector que té un enorme potencial de creixement en els pròxims anys.

Anuncios

En concret, dins del projecte H2PORTS, Carburos Metálicos liderarà la instal·lació de la hidrogenera en el Port de València i la gestionarà durant un període pilot de dos anys, garantint així les bones pràctiques de l’equip involucrat i el correcte maneig de les operacions de càrrega d’hidrogen. Així mateix, Carburos Metálicos subministrarà l’hidrogen renovable i desenvoluparà la logística necessària per al proveïment de la maquinària portuària. Finalment, brindarà suport en la formació sobre seguretat i l’intercanvi de bones pràctiques amb els socis del consorci i altres parts interessades a fi de garantir la seguretat de les operacions.

“Estem orgullosos de ser membres d’aquest Consorci. En Carburos Metálicos tenim un enfocament col·laboratiu per a desenvolupar i promoure l’economia de l’hidrogen. Aquesta acció se suma a altres iniciatives en mobilitat que estem liderant, com la ‘Ruta de l’hidrogen’ amb demostracions de subministrament i proveïment de carburant d’autobusos de pila d’hidrogen en diverses ciutats d’Espanya”, ha assenyalat Miquel Lope, director general de Carburos Metálicos. “També participem en la primera línia permanent d’autobús d’Espanya propulsada per hidrogen renovable amb el subministrament d’aquest combustible i la instal·lació d’una hidrogenera, i en 2023 obrirem la primera hidrogenera pública de Tarragona, al costat del corredor mediterrani i la zona portuària de la ciutat”, ha afegit.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios