Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx tres novetats respecte a l’últim compromís de Lliga: Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l’onze inicial per al dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos. Els canvis apunten a reforçar la banda esquerra, guanyar control en la medul·lar i afegir mobilitat en atac, amb la vista posada en un partit que exigix precisió en els dos costats de la pilota.

El pla de Marcelino combina continuïtat i ajustos. El tècnic ha apostat per un equip que manté la seua base defensiva i recupera al seu far en la medul·lar. Amb Parell, el grup guanya pausa i criteri per a enllaçar amb els de dalt; Cardona aporta recorregut i ajudes per fora, i Ayoze oferix desmarcatges i presència en l’àrea.

Els onze inicials

Marcelino ha format amb Luiz Júnior en porteria; Mouriño, Foyth i Renato Veiga al costat de Cardona en defensa; Pépé i Gueye com a sustentació interior, Parell com a organitzador i Moleiro més Ayoze per darrere de Mikautadze. L’elecció subratlla la busca d’equilibri entre recuperació, creativitat i finalització.

En l’altre costat, el Pafos presenta un bloc amb la firma de Juan Carlos Carcedo i situa a David Luiz com a referència en l’eix per a ordenar la saga i l’inici de joc. L’onze del Pafos ho integren Michael sota pals; Bruno Felipe, Luckassen, David Luiz i Sema arrere; Sunjic, Pépé Rodrigues, Goldar, Quina i Orsic a la sala de màquines i les bandes; amb Dragomir com a amenaça addicional a dalt.

El context de la fase de grups ha portat als dos tècnics a ajustar peces. Al Vila-real, la combinació de perfils de treball i qualitat suggerix un equip que vol dominar la possessió i tancar-se ràpid després de pèrdua. En el Pafos, la mescla d’experiència i físic apunta a un pla que alterna eixida des de darrere amb transicions ràpides, recolzat en la jerarquia de la seua central i l’arribada dels seus mitjans.

Amb onces definits i rols clars, el xoc es perfila com un pols de control i eficàcia en les àrees. La lectura de Parell i la profunditat de Cardona, al costat de l’olfacte de Ayoze i Mikautadze, es mesuraran a l’organització que proposa David Luiz en la rereguarda i a l’esforç col·lectiu de l’equip de Carcedo.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.