La CE manté l’objectiu de tindre vacunada al 70% de la població adulta a finals d’estiu

Ejemplo de shortcode con estilo
  El director en funcions de la Representació de la Comissió Europea, Jochen Müller, ha destacat este dimecres que es manté l’objectiu que el 70% de la població adulta estiga vacunada a finals d’estiu, ja que que segon trimestre es rebran 360 milions de dosis, incloses els vials de Janssen que es preveuen començar a rebre a […]

 

El director en funcions de la Representació de la Comissió Europea, Jochen Müller, ha destacat este dimecres que es manté l’objectiu que el 70% de la població adulta estiga vacunada a finals d’estiu, ja que que segon trimestre es rebran 360 milions de dosis, incloses els vials de Janssen que es preveuen començar a rebre a l’abril.

 

Müller, en una reunió telemàtica amb mitjans valencians, ha detallat que entre abril i juny es rebran 70 milions de dosis d’AstraZeneca, 35 milions de Moderna i 200 milions de Pfizer, a més de 55 de la nova vacuna de Johnson & Johnson, que en necessitar una dosi suposa «un gran avantatge». D’esta manera, es preveu que a finals de juny 200 milions d’europeus estiguen vacunats, cosa que «projecta molt bé en la confiança de conseguir este objectiu del 70% la població adulta vacunada» en estiu.

 

Sobre este tema, davant de la desconfiança sorgida amb AstraZeneca, ha replicat que per a Europa, a diferència d’alguns països, el «més important era fer una avaluació seriosa de la vacuna, sense saltar-li cap pas del procediment», encara que li va suposar començar a administrar-la unes tres setmanes més tard que el Regne Unit, per a «no donar arguments addicionals als qui desconfien». D’esta manera, «es té la certesa que una volta que s’aprova és segura i eficaç».

 

De la mateixa forma, ha recalcat Europa serà «contundent» en l’exigència a AstraZeneca que «complisca com més prompte millor amb el promés» en el contracte signat, davant dels retards que s’estan registrant en l’arribada de vacunes, i per a això ha assenyalat que els «ajudaran perquè l’important és que l’empresa complisca i ens arriben les més vacunes possibles».

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.