Centenars de persones protesten en les capitals valencianes contra la sentència del Procés

procés

Manifestació en València | Twitter

 

Centenars de persones estan reunides en les places de les principals ciutats del territori valència, per a protestar per la sentència condemnatòria als líders del Procés català.

 

Les manifestacions havien sigut convocades per l’agrupació Acció Cultural del País Valencià baix el lema ‘Llibertat Presos Polítics’ en les ciutats de València, Castelló, Alacant i Gandia, este dilluns a les 19.00 hores. La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià i Espai de Trobada per la Llibertat també s’han sumat a estes protestes.

 

Grans llaços grocs, cartells amb els rostres dels polítics condemnats i tota classe de banderes i emblemes independentistes s’estenen en les places de l’Ajuntament de València, Castelló i Gandia, a més d’enfront de l’estació de Renfe d’Alacant des d’esta vesprada. 

 

S’han organitzat grans dispositius de seguretat, a causa de les grans protestes que estan afectant el trànsit en ciutats com Barcelona o Madrid.  

 

Durant el seu transcurs pacífic s’estan produint incidents aïllats. De fet, la Policia Nacional ha hagut d’intervindre per a retindre a un jove en València que s’ha encarat als manifestants empunyant una bandera d’Espanya.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.