Chelo García Cortés, al límit per un deute d’un milió i mig d’euros

Chelo García Cortes

Chelo García Cortés, ofegada per un enorme deute amb Hisenda | TELECINCO

 

Chelo García Cortés està ofegada pels deutes. La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha decidit participar a ‘Supervivientes’, que ha començat aquests dies, per a intentar pal·liar en gran mesura la greu situació econòmica que viu actualment. Tot i que fa anys que manifestava la il·lusió que li faria participar en el ‘reality’, el cert és que el motiu principal que l’ha fet prendre la decisió ha sigut l’important deute que arrossega amb Hisenda: un forat d’1,4 milions d’euros que ha portat a Hisenda a embargar-li el 70% del seu salari i part de la casa.

 

A punt de perdre sa casa

Tal com publica la revista ‘Lecturas’, Chelo García Cortés s’enfronta a una situació molt delicada i es trobaria a punt de perdre sa casa. Hisenda li reclama 624.150 euros, per la qual cosa li ha embargat el 50% de la seua casa, ja que l’altra meitat és propietat de la seua parella Marta.

 

A més, la col·laboradora té un altre embargament de 56.156 euros, i al jutjat número 39 de Barcelona segueixen les interlocutòries d’execució per part del Banc Santander. En total, acumula un deute d’1,4 milions d’euros, una quantitat tan alta que Chelo, davant el risc de perdre el seu habitatge, es va vore obligada a parlar amb la directiva de Telecinco per a què la inclogueren al càsting de ‘Supervivientes’.

 

Chelo García Cortés i la seva dona Marta

Chelo García Cortés i la seua dona Marta Roca Carbonell | TELECINCO

 

La vivenda de la periodista va ser comprada per ella i la seua parella Marta Carbonell l’any 1990, i des d’aquell moment s’han produït 14 modificacions d’hipoteca i subrogacions. És per açò que actualment l’habitatge en qüestió acumula una hipoteca de 671.313 euros, un crèdit de 60.770 euros i un altre de 70.000 euros, a part dels interessos que els falten per pagar d’un préstec de caràcter personal.

 

La parella formada per Chelo i Marta fa tot el possible per eixir d’aquesta situació; en aquest sentit, fa unes setmanes Marta decidia concedir una entrevista a ‘Sábado Deluxe’ i eixir de l’anonimat després de quasi 30 anys sent la parella sentimental de Chelo. S’estima que va cobrar uns 40.000 euros.

 

Però aquesta quantitat, tot i que ajudarà a la parella, no és suficient per a solucionar els seus problemes econòmics. Per això Chelo ha decidit embarcar-se en l’aventura de ‘Supervivientes’, on a més, s’enfrontarà a temes personals no resolts del passat, com la seua amistat trencada amb la cantant Isabel Pantoja.

Últimes notícies

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.