Chelo García Cortés, al límit per un deute d’un milió i mig d’euros

Chelo García Cortes

Chelo García Cortés, ofegada per un enorme deute amb Hisenda | TELECINCO

 

Chelo García Cortés està ofegada pels deutes. La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha decidit participar a ‘Supervivientes’, que ha començat aquests dies, per a intentar pal·liar en gran mesura la greu situació econòmica que viu actualment. Tot i que fa anys que manifestava la il·lusió que li faria participar en el ‘reality’, el cert és que el motiu principal que l’ha fet prendre la decisió ha sigut l’important deute que arrossega amb Hisenda: un forat d’1,4 milions d’euros que ha portat a Hisenda a embargar-li el 70% del seu salari i part de la casa.

 

A punt de perdre sa casa

Tal com publica la revista ‘Lecturas’, Chelo García Cortés s’enfronta a una situació molt delicada i es trobaria a punt de perdre sa casa. Hisenda li reclama 624.150 euros, per la qual cosa li ha embargat el 50% de la seua casa, ja que l’altra meitat és propietat de la seua parella Marta.

 

A més, la col·laboradora té un altre embargament de 56.156 euros, i al jutjat número 39 de Barcelona segueixen les interlocutòries d’execució per part del Banc Santander. En total, acumula un deute d’1,4 milions d’euros, una quantitat tan alta que Chelo, davant el risc de perdre el seu habitatge, es va vore obligada a parlar amb la directiva de Telecinco per a què la inclogueren al càsting de ‘Supervivientes’.

 

Chelo García Cortés i la seva dona Marta

Chelo García Cortés i la seua dona Marta Roca Carbonell | TELECINCO

 

La vivenda de la periodista va ser comprada per ella i la seua parella Marta Carbonell l’any 1990, i des d’aquell moment s’han produït 14 modificacions d’hipoteca i subrogacions. És per açò que actualment l’habitatge en qüestió acumula una hipoteca de 671.313 euros, un crèdit de 60.770 euros i un altre de 70.000 euros, a part dels interessos que els falten per pagar d’un préstec de caràcter personal.

 

La parella formada per Chelo i Marta fa tot el possible per eixir d’aquesta situació; en aquest sentit, fa unes setmanes Marta decidia concedir una entrevista a ‘Sábado Deluxe’ i eixir de l’anonimat després de quasi 30 anys sent la parella sentimental de Chelo. S’estima que va cobrar uns 40.000 euros.

 

Però aquesta quantitat, tot i que ajudarà a la parella, no és suficient per a solucionar els seus problemes econòmics. Per això Chelo ha decidit embarcar-se en l’aventura de ‘Supervivientes’, on a més, s’enfrontarà a temes personals no resolts del passat, com la seua amistat trencada amb la cantant Isabel Pantoja.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.