Chelo García Cortés, al límit per un deute d’un milió i mig d’euros

Chelo García Cortes

Chelo García Cortés, ofegada per un enorme deute amb Hisenda | TELECINCO

 

Chelo García Cortés està ofegada pels deutes. La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha decidit participar a ‘Supervivientes’, que ha començat aquests dies, per a intentar pal·liar en gran mesura la greu situació econòmica que viu actualment. Tot i que fa anys que manifestava la il·lusió que li faria participar en el ‘reality’, el cert és que el motiu principal que l’ha fet prendre la decisió ha sigut l’important deute que arrossega amb Hisenda: un forat d’1,4 milions d’euros que ha portat a Hisenda a embargar-li el 70% del seu salari i part de la casa.

 

A punt de perdre sa casa

Tal com publica la revista ‘Lecturas’, Chelo García Cortés s’enfronta a una situació molt delicada i es trobaria a punt de perdre sa casa. Hisenda li reclama 624.150 euros, per la qual cosa li ha embargat el 50% de la seua casa, ja que l’altra meitat és propietat de la seua parella Marta.

 

A més, la col·laboradora té un altre embargament de 56.156 euros, i al jutjat número 39 de Barcelona segueixen les interlocutòries d’execució per part del Banc Santander. En total, acumula un deute d’1,4 milions d’euros, una quantitat tan alta que Chelo, davant el risc de perdre el seu habitatge, es va vore obligada a parlar amb la directiva de Telecinco per a què la inclogueren al càsting de ‘Supervivientes’.

 

Chelo García Cortés i la seva dona Marta

Chelo García Cortés i la seua dona Marta Roca Carbonell | TELECINCO

 

La vivenda de la periodista va ser comprada per ella i la seua parella Marta Carbonell l’any 1990, i des d’aquell moment s’han produït 14 modificacions d’hipoteca i subrogacions. És per açò que actualment l’habitatge en qüestió acumula una hipoteca de 671.313 euros, un crèdit de 60.770 euros i un altre de 70.000 euros, a part dels interessos que els falten per pagar d’un préstec de caràcter personal.

 

La parella formada per Chelo i Marta fa tot el possible per eixir d’aquesta situació; en aquest sentit, fa unes setmanes Marta decidia concedir una entrevista a ‘Sábado Deluxe’ i eixir de l’anonimat després de quasi 30 anys sent la parella sentimental de Chelo. S’estima que va cobrar uns 40.000 euros.

 

Però aquesta quantitat, tot i que ajudarà a la parella, no és suficient per a solucionar els seus problemes econòmics. Per això Chelo ha decidit embarcar-se en l’aventura de ‘Supervivientes’, on a més, s’enfrontarà a temes personals no resolts del passat, com la seua amistat trencada amb la cantant Isabel Pantoja.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.