Chelo García Cortés, al límit per un deute d’un milió i mig d’euros

Chelo García Cortes

Chelo García Cortés, ofegada per un enorme deute amb Hisenda | TELECINCO

 

Chelo García Cortés està ofegada pels deutes. La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha decidit participar a ‘Supervivientes’, que ha començat aquests dies, per a intentar pal·liar en gran mesura la greu situació econòmica que viu actualment. Tot i que fa anys que manifestava la il·lusió que li faria participar en el ‘reality’, el cert és que el motiu principal que l’ha fet prendre la decisió ha sigut l’important deute que arrossega amb Hisenda: un forat d’1,4 milions d’euros que ha portat a Hisenda a embargar-li el 70% del seu salari i part de la casa.

 

A punt de perdre sa casa

Tal com publica la revista ‘Lecturas’, Chelo García Cortés s’enfronta a una situació molt delicada i es trobaria a punt de perdre sa casa. Hisenda li reclama 624.150 euros, per la qual cosa li ha embargat el 50% de la seua casa, ja que l’altra meitat és propietat de la seua parella Marta.

 

A més, la col·laboradora té un altre embargament de 56.156 euros, i al jutjat número 39 de Barcelona segueixen les interlocutòries d’execució per part del Banc Santander. En total, acumula un deute d’1,4 milions d’euros, una quantitat tan alta que Chelo, davant el risc de perdre el seu habitatge, es va vore obligada a parlar amb la directiva de Telecinco per a què la inclogueren al càsting de ‘Supervivientes’.

 

Chelo García Cortés i la seva dona Marta

Chelo García Cortés i la seua dona Marta Roca Carbonell | TELECINCO

 

La vivenda de la periodista va ser comprada per ella i la seua parella Marta Carbonell l’any 1990, i des d’aquell moment s’han produït 14 modificacions d’hipoteca i subrogacions. És per açò que actualment l’habitatge en qüestió acumula una hipoteca de 671.313 euros, un crèdit de 60.770 euros i un altre de 70.000 euros, a part dels interessos que els falten per pagar d’un préstec de caràcter personal.

 

La parella formada per Chelo i Marta fa tot el possible per eixir d’aquesta situació; en aquest sentit, fa unes setmanes Marta decidia concedir una entrevista a ‘Sábado Deluxe’ i eixir de l’anonimat després de quasi 30 anys sent la parella sentimental de Chelo. S’estima que va cobrar uns 40.000 euros.

 

Però aquesta quantitat, tot i que ajudarà a la parella, no és suficient per a solucionar els seus problemes econòmics. Per això Chelo ha decidit embarcar-se en l’aventura de ‘Supervivientes’, on a més, s’enfrontarà a temes personals no resolts del passat, com la seua amistat trencada amb la cantant Isabel Pantoja.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.