Chelo García Cortés, al límit per un deute d’un milió i mig d’euros

Chelo García Cortes

Chelo García Cortés, ofegada per un enorme deute amb Hisenda | TELECINCO

 

Chelo García Cortés està ofegada pels deutes. La col·laboradora de ‘Sálvame’ ha decidit participar a ‘Supervivientes’, que ha començat aquests dies, per a intentar pal·liar en gran mesura la greu situació econòmica que viu actualment. Tot i que fa anys que manifestava la il·lusió que li faria participar en el ‘reality’, el cert és que el motiu principal que l’ha fet prendre la decisió ha sigut l’important deute que arrossega amb Hisenda: un forat d’1,4 milions d’euros que ha portat a Hisenda a embargar-li el 70% del seu salari i part de la casa.

 

A punt de perdre sa casa

Tal com publica la revista ‘Lecturas’, Chelo García Cortés s’enfronta a una situació molt delicada i es trobaria a punt de perdre sa casa. Hisenda li reclama 624.150 euros, per la qual cosa li ha embargat el 50% de la seua casa, ja que l’altra meitat és propietat de la seua parella Marta.

 

A més, la col·laboradora té un altre embargament de 56.156 euros, i al jutjat número 39 de Barcelona segueixen les interlocutòries d’execució per part del Banc Santander. En total, acumula un deute d’1,4 milions d’euros, una quantitat tan alta que Chelo, davant el risc de perdre el seu habitatge, es va vore obligada a parlar amb la directiva de Telecinco per a què la inclogueren al càsting de ‘Supervivientes’.

 

Chelo García Cortés i la seva dona Marta

Chelo García Cortés i la seua dona Marta Roca Carbonell | TELECINCO

 

La vivenda de la periodista va ser comprada per ella i la seua parella Marta Carbonell l’any 1990, i des d’aquell moment s’han produït 14 modificacions d’hipoteca i subrogacions. És per açò que actualment l’habitatge en qüestió acumula una hipoteca de 671.313 euros, un crèdit de 60.770 euros i un altre de 70.000 euros, a part dels interessos que els falten per pagar d’un préstec de caràcter personal.

 

La parella formada per Chelo i Marta fa tot el possible per eixir d’aquesta situació; en aquest sentit, fa unes setmanes Marta decidia concedir una entrevista a ‘Sábado Deluxe’ i eixir de l’anonimat després de quasi 30 anys sent la parella sentimental de Chelo. S’estima que va cobrar uns 40.000 euros.

 

Però aquesta quantitat, tot i que ajudarà a la parella, no és suficient per a solucionar els seus problemes econòmics. Per això Chelo ha decidit embarcar-se en l’aventura de ‘Supervivientes’, on a més, s’enfrontarà a temes personals no resolts del passat, com la seua amistat trencada amb la cantant Isabel Pantoja.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.