Condemnat un home per traficar amb haixix i intoxicar diversos gossos a Torrevieja

Un traficant de droga de Torrevieja, al Baix Segura ha sigut condemnat per la secció setena de l'Audiència Provincial d'Alacant a tres anys de presó per un delicte contra la salut pública i amenaces i li imposa a més el pagament del veterinari a l'amo d'uns gossos que es van intoxicar al mossegar l'haixix que va tirar quan fugia de la Guàrdia Civil. Així s'ha decidit després del judici celebrat a Els, per conformitat i en el qual el tribunal va acordar la suspensió de l'execució de les penes privatives de llibertat durant un termini de cinc anys, condicionada a que no delinquisca en eixe període de temps i a que se sotmeta a un tractament de deshabituació del consum d'estupefaents. Així consta en la sentència amb data del passat 7 de novembre i que ha donat a conéixer el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). L'Audiència ordena al condemnat que es faça càrrec dels 141 euros que va costar el tractament veterinari de diversos gossos. Els animals van intoxicar quan van mossegar l'haixix que l'home va tirar des d'un terrat per a desfer-se d'ells quan fugia de la policia.

L'acusat s'haurà de fer càrrec també dels 260 euros del cost de reparació de la finestra que va haver de trencar per a accedir a la terrassa al intentar fugir. Els fets es remunten a febrer de 2016 quan el processat va amenaçar de mort a una dona, a la qual va declamar un deute. Eixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil va acudir a sa casa on van localitzar més de 40 grams de cocaïna i diferents quantitats de resina de cànnabis destinats a la venda- Més tard, el traficant va ser trobat en un terrat al qual va accedir després de trencar una finestra. Abans de ser detingut, va tirar una bossa amb més de 80 grams de resina de cànnabis, que van mossegar uns gossos que es trobaven en la terrassa. Els animals van sofrir una intoxicació de la qual es va encarregar l'amo, però ara li seran tornats els diners.

Últimes notícies

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.