Ágatha Ruiz de la Prada dissenyara un hotel en ple centre de València

Agatha Ruiz de la Prada

La vivenda de la dissenyadora | Twitter

 

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyarà l’interiorisme del nou hotel que la cadena Casual Hotels inaugurarà pròximament en la ciutat de València i que es dirà ‘Casual Dreams València’, segons ha informat l’hotelera en un comunicat.

 

La dissenyadora espanyola i el director general de la cadena, Juan Carlos Sanjuán, han firmat ja l’acord previ per a que Ágatha comence a dissenyar les 46 habitacions de l’hotel.

 

Casual Dreams se situarà en un edifici en ple centre de València, al carrer Pascual i Genís. La creadora dissenyarà també els uniformes dels empleats de tota la cadena en un projecte únic per a Casual Hotels, que ja compta amb prop de 240 treballadors.

 

«Que contenta estic de fer el meu primer hotel a València. És una aventura que em feia moltíssima il·lusió», ha manifestat la creadora al voltant del projecte.

 

«Casual Dreams València serà un hotel per a gent jove, per a gent normal, un hotel sense pretensions, un hotel per a que tot el món tinga accés a ‘agathizarse’», ha avançat Ruiz de la Prada, que la setmana que ve presentarà les seues noves creacions en la Passarel·la Cibeles.

 

Està previst que Casual Dreams València òbriga les seues portes en juny del 2020, amb una inversió prevista per a l’obra de 1,5 milions d’euros. Per al director general i fundador de Casual Hotels, Juan Carlos Sanjuán, comptar amb Ágatha Ruiz de la Prada «no només és un privilegi, sinó que és un somni fet realitat».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.