Ágatha Ruiz de la Prada dissenyara un hotel en ple centre de València

Agatha Ruiz de la Prada

La vivenda de la dissenyadora | Twitter

 

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyarà l’interiorisme del nou hotel que la cadena Casual Hotels inaugurarà pròximament en la ciutat de València i que es dirà ‘Casual Dreams València’, segons ha informat l’hotelera en un comunicat.

 

La dissenyadora espanyola i el director general de la cadena, Juan Carlos Sanjuán, han firmat ja l’acord previ per a que Ágatha comence a dissenyar les 46 habitacions de l’hotel.

 

Casual Dreams se situarà en un edifici en ple centre de València, al carrer Pascual i Genís. La creadora dissenyarà també els uniformes dels empleats de tota la cadena en un projecte únic per a Casual Hotels, que ja compta amb prop de 240 treballadors.

 

«Que contenta estic de fer el meu primer hotel a València. És una aventura que em feia moltíssima il·lusió», ha manifestat la creadora al voltant del projecte.

 

«Casual Dreams València serà un hotel per a gent jove, per a gent normal, un hotel sense pretensions, un hotel per a que tot el món tinga accés a ‘agathizarse’», ha avançat Ruiz de la Prada, que la setmana que ve presentarà les seues noves creacions en la Passarel·la Cibeles.

 

Està previst que Casual Dreams València òbriga les seues portes en juny del 2020, amb una inversió prevista per a l’obra de 1,5 milions d’euros. Per al director general i fundador de Casual Hotels, Juan Carlos Sanjuán, comptar amb Ágatha Ruiz de la Prada «no només és un privilegi, sinó que és un somni fet realitat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UPV suspén les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia per l’alerta roja

La Universitat Politècnica de València ha suspés les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia i les ha restringides als de València i Alcoi per l’alerta per calor extrema.

Mediterránea Triatlón bat rècord amb més de 6.600 participants en 2026

El circuit Mediterránea Triatlón ha tancat l’edició de 2026 amb més de 6.600 participants, la xifra més alta fins ara, i un fort impacte internacional i femení.

Benidorm reunirà l’elit mundial del ciclisme en la primera Gala UCI el 9 de desembre

Benidorm acollirà el 9 de desembre la primera Gala del Ciclisme UCI, on es premiarà els millors ciclistes, equips i països de la temporada 2026.

Investiguen un veí d’Alacant per suplantar un treballador i quedar-se el seu finiquito

La Guàrdia Civil ha identificat un ciberdelinqüent d'Alacant que ha suplantat el correu d'un empleat d'una empresa de la província de València per cobrar el seu finiquito i l'última nòmina. El frau, basat en la tècnica BEC, ha acabat amb l'investigat acusat d'estafa informàtica i blanqueig de capitals.

Echávarri acusa el PP d’haver deixat Les Naus en mans de ‘jetas’

L’exalcalde d’Alacant Gabriel Echávarri responsabilitza el PP del procés d’adjudicació de les VPP de Les Naus, que han acabat en mans de ‘unos jetas’. El promotor Francisco Ordiñana s’ha negat a respondre en Les Corts al·legant el procediment judicial obert.

Mariano Pernía: Espanya ha merescut un resultat més ampli en la final del Mundial

Mariano Pernía, exinternacional amb Espanya i tècnic de Sesiones AFE, considera que el 1-0 de la final del Mundial 2026 es queda curt i que la selecció espanyola ha sigut clarament superior.

Quasi 400 regatistes omplin la badia d’Alacant en el TabarcaVela-Trofeu Diputació

Quasi 400 regatistes i 50 embarcacions participen este cap de setmana en la 30a edició de la regata TabarcaVela-Trofeu Diputació d’Alacant, una cita clau de la vela de creuer al Mediterrani.

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.