Ágatha Ruiz de la Prada dissenyara un hotel en ple centre de València

Agatha Ruiz de la Prada

La vivenda de la dissenyadora | Twitter

 

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyarà l’interiorisme del nou hotel que la cadena Casual Hotels inaugurarà pròximament en la ciutat de València i que es dirà ‘Casual Dreams València’, segons ha informat l’hotelera en un comunicat.

 

La dissenyadora espanyola i el director general de la cadena, Juan Carlos Sanjuán, han firmat ja l’acord previ per a que Ágatha comence a dissenyar les 46 habitacions de l’hotel.

 

Casual Dreams se situarà en un edifici en ple centre de València, al carrer Pascual i Genís. La creadora dissenyarà també els uniformes dels empleats de tota la cadena en un projecte únic per a Casual Hotels, que ja compta amb prop de 240 treballadors.

 

«Que contenta estic de fer el meu primer hotel a València. És una aventura que em feia moltíssima il·lusió», ha manifestat la creadora al voltant del projecte.

 

«Casual Dreams València serà un hotel per a gent jove, per a gent normal, un hotel sense pretensions, un hotel per a que tot el món tinga accés a ‘agathizarse’», ha avançat Ruiz de la Prada, que la setmana que ve presentarà les seues noves creacions en la Passarel·la Cibeles.

 

Està previst que Casual Dreams València òbriga les seues portes en juny del 2020, amb una inversió prevista per a l’obra de 1,5 milions d’euros. Per al director general i fundador de Casual Hotels, Juan Carlos Sanjuán, comptar amb Ágatha Ruiz de la Prada «no només és un privilegi, sinó que és un somni fet realitat».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.