13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyara un hotel en ple centre de València

Agatha Ruiz de la Prada

La vivenda de la dissenyadora | Twitter

 

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyarà l’interiorisme del nou hotel que la cadena Casual Hotels inaugurarà pròximament en la ciutat de València i que es dirà ‘Casual Dreams València’, segons ha informat l’hotelera en un comunicat.

 

La dissenyadora espanyola i el director general de la cadena, Juan Carlos Sanjuán, han firmat ja l’acord previ per a que Ágatha comence a dissenyar les 46 habitacions de l’hotel.

 

Casual Dreams se situarà en un edifici en ple centre de València, al carrer Pascual i Genís. La creadora dissenyarà també els uniformes dels empleats de tota la cadena en un projecte únic per a Casual Hotels, que ja compta amb prop de 240 treballadors.

 

«Que contenta estic de fer el meu primer hotel a València. És una aventura que em feia moltíssima il·lusió», ha manifestat la creadora al voltant del projecte.

 

«Casual Dreams València serà un hotel per a gent jove, per a gent normal, un hotel sense pretensions, un hotel per a que tot el món tinga accés a ‘agathizarse’», ha avançat Ruiz de la Prada, que la setmana que ve presentarà les seues noves creacions en la Passarel·la Cibeles.

 

Està previst que Casual Dreams València òbriga les seues portes en juny del 2020, amb una inversió prevista per a l’obra de 1,5 milions d’euros. Per al director general i fundador de Casual Hotels, Juan Carlos Sanjuán, comptar amb Ágatha Ruiz de la Prada «no només és un privilegi, sinó que és un somni fet realitat».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.