Ágatha Ruiz de la Prada dissenyara un hotel en ple centre de València

Agatha Ruiz de la Prada

La vivenda de la dissenyadora | Twitter

 

Ágatha Ruiz de la Prada dissenyarà l’interiorisme del nou hotel que la cadena Casual Hotels inaugurarà pròximament en la ciutat de València i que es dirà ‘Casual Dreams València’, segons ha informat l’hotelera en un comunicat.

 

La dissenyadora espanyola i el director general de la cadena, Juan Carlos Sanjuán, han firmat ja l’acord previ per a que Ágatha comence a dissenyar les 46 habitacions de l’hotel.

 

Casual Dreams se situarà en un edifici en ple centre de València, al carrer Pascual i Genís. La creadora dissenyarà també els uniformes dels empleats de tota la cadena en un projecte únic per a Casual Hotels, que ja compta amb prop de 240 treballadors.

 

«Que contenta estic de fer el meu primer hotel a València. És una aventura que em feia moltíssima il·lusió», ha manifestat la creadora al voltant del projecte.

 

«Casual Dreams València serà un hotel per a gent jove, per a gent normal, un hotel sense pretensions, un hotel per a que tot el món tinga accés a ‘agathizarse’», ha avançat Ruiz de la Prada, que la setmana que ve presentarà les seues noves creacions en la Passarel·la Cibeles.

 

Està previst que Casual Dreams València òbriga les seues portes en juny del 2020, amb una inversió prevista per a l’obra de 1,5 milions d’euros. Per al director general i fundador de Casual Hotels, Juan Carlos Sanjuán, comptar amb Ágatha Ruiz de la Prada «no només és un privilegi, sinó que és un somni fet realitat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.