Air Nostrum oferix faena de tripulants de cabina de passatgers en València

Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències

 

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

Responsables d’Air Nostrum, dins de la gira que estan fent per diferents localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, assistiran el dijous de la setmana que ve a una jornada de portes obertes en la que s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball.

 

Les entrevistes amb els candidats seran el dilluns 14 d’octubre en l’hotel NH València Center de la Ciutat de València a les 09.00 hores. Els interessats en assistir als processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae en la web de la companyia i inscriure’s en l’oferta de jornada de portes obertes.

 

En acudir a l’entrevista a l’hotel, els aspirants han d’aportar dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i de treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis cursats.

 

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de fer un curs específic d’un mes i mig a on rebran la formació amb la que conseguiran el certificat de vol, juntament amb les habilitacions que els permetran fer la seua faena en les diferents aeronaus de la companyia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.