Air Nostrum oferix faena de tripulants de cabina de passatgers en València

Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències

 

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

Responsables d’Air Nostrum, dins de la gira que estan fent per diferents localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, assistiran el dijous de la setmana que ve a una jornada de portes obertes en la que s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball.

 

Les entrevistes amb els candidats seran el dilluns 14 d’octubre en l’hotel NH València Center de la Ciutat de València a les 09.00 hores. Els interessats en assistir als processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae en la web de la companyia i inscriure’s en l’oferta de jornada de portes obertes.

 

En acudir a l’entrevista a l’hotel, els aspirants han d’aportar dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i de treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis cursats.

 

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de fer un curs específic d’un mes i mig a on rebran la formació amb la que conseguiran el certificat de vol, juntament amb les habilitacions que els permetran fer la seua faena en les diferents aeronaus de la companyia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.