Air Nostrum oferix faena de tripulants de cabina de passatgers en València

Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències

 

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

Responsables d’Air Nostrum, dins de la gira que estan fent per diferents localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, assistiran el dijous de la setmana que ve a una jornada de portes obertes en la que s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball.

 

Les entrevistes amb els candidats seran el dilluns 14 d’octubre en l’hotel NH València Center de la Ciutat de València a les 09.00 hores. Els interessats en assistir als processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae en la web de la companyia i inscriure’s en l’oferta de jornada de portes obertes.

 

En acudir a l’entrevista a l’hotel, els aspirants han d’aportar dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i de treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis cursats.

 

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de fer un curs específic d’un mes i mig a on rebran la formació amb la que conseguiran el certificat de vol, juntament amb les habilitacions que els permetran fer la seua faena en les diferents aeronaus de la companyia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.