Air Nostrum oferix faena de tripulants de cabina de passatgers en València

Ejemplo de shortcode con estilo
Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències   Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.   […]

Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències

 

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

Responsables d’Air Nostrum, dins de la gira que estan fent per diferents localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, assistiran el dijous de la setmana que ve a una jornada de portes obertes en la que s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball.

 

Les entrevistes amb els candidats seran el dilluns 14 d’octubre en l’hotel NH València Center de la Ciutat de València a les 09.00 hores. Els interessats en assistir als processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae en la web de la companyia i inscriure’s en l’oferta de jornada de portes obertes.

 

En acudir a l’entrevista a l’hotel, els aspirants han d’aportar dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i de treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis cursats.

 

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de fer un curs específic d’un mes i mig a on rebran la formació amb la que conseguiran el certificat de vol, juntament amb les habilitacions que els permetran fer la seua faena en les diferents aeronaus de la companyia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.