Air Nostrum oferix faena de tripulants de cabina de passatgers en València

Una avió de la flota d’Air Nostrum   |  Agències

 

Air Nostrum, l’aerolínia franquiciada d’Ibèria per a vols regionals, ha iniciat un procés nou de selecció de tripulants de cabina de passatgers (TCP) per a incorporar a la seua plantilla i entrevistarà a candidats dilluns que ve, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

Responsables d’Air Nostrum, dins de la gira que estan fent per diferents localitats per a prendre contacte amb possibles candidats, assistiran el dijous de la setmana que ve a una jornada de portes obertes en la que s’oferirà als interessats una visió interna de la companyia i de les característiques del treball.

 

Les entrevistes amb els candidats seran el dilluns 14 d’octubre en l’hotel NH València Center de la Ciutat de València a les 09.00 hores. Els interessats en assistir als processos de selecció hauran d’introduir prèviament el seu curriculum vitae en la web de la companyia i inscriure’s en l’oferta de jornada de portes obertes.

 

En acudir a l’entrevista a l’hotel, els aspirants han d’aportar dos fotos de grandària carnet i una de cos sencer, una fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI) o, si calguera, el permís de residència i de treball, tres còpies del CV i una certificació dels estudis cursats.

 

Els qui superen l’entrevista personal i les proves psicotècniques tindran la possibilitat de fer un curs específic d’un mes i mig a on rebran la formació amb la que conseguiran el certificat de vol, juntament amb les habilitacions que els permetran fer la seua faena en les diferents aeronaus de la companyia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.