7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Alerta sanitària per un producte venut en el territori valencià

Imatge d’arxiu d’una hamburguesa  | Cedida

 

Arriba una nova alerta sanitària, en este cas, per unes hamburgueses de carn de boví Aberdeen angus amb vi negre. L’avís, activat en tota Espanya, alerta d’un alt contingut d’un conjunt de proteïnes d’un producte venut en terres valencianes i que no s’indica en l’etiqueta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este aliment, de la marca anglesa, es ven en un pack i inclou dos unitats amb un pes de 270 grams. Fonts de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició informen de què l’alerta ve causada per un avís de les autoritats britàniques, després de trobat un alt contingut de gluten i que no havia sigut indicat en l’etiquetatge.

 

A demés, estos aliments afectats són aquells que tenen una data de caducitat entre el 19 de desembre del 2019 i el 21 de gener d’este mes. L’avís explica que el risc és per a aquells que són intolerants a estes proteïnes, però no per a la resta de la població.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.