Alerta sanitària per un producte venut en el territori valencià

Imatge d’arxiu d’una hamburguesa  | Cedida

 

Arriba una nova alerta sanitària, en este cas, per unes hamburgueses de carn de boví Aberdeen angus amb vi negre. L’avís, activat en tota Espanya, alerta d’un alt contingut d’un conjunt de proteïnes d’un producte venut en terres valencianes i que no s’indica en l’etiqueta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, este aliment, de la marca anglesa, es ven en un pack i inclou dos unitats amb un pes de 270 grams. Fonts de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició informen de què l’alerta ve causada per un avís de les autoritats britàniques, després de trobat un alt contingut de gluten i que no havia sigut indicat en l’etiquetatge.

 

A demés, estos aliments afectats són aquells que tenen una data de caducitat entre el 19 de desembre del 2019 i el 21 de gener d’este mes. L’avís explica que el risc és per a aquells que són intolerants a estes proteïnes, però no per a la resta de la població.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.