Una famosa model que ha aparegut en Telecinco, en busca i captura

Concursants de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’   | Mediaset

 

La model que va saltar a la fama després de participar en ‘Mujeres, hombres y viceversa’, Luisa Kremleva, ha sigut detinguda acusada d’haver-se inventat una possible violació en un aparcament d’una discoteca de Marbella fa dos anys i mig aproximadament.

 

El xic implicat era el futbolista Theo Hernández, qui en aquell moment acabava de fitxar pel Reial Madrid i la denuncia va ser molt sonada, ja que es va qüestionar perquè no es detenia al futbolista i el cas quedava arxivat.

 

A la denúncia que va posar la xica, constava que Theo «l’havia forçat a continuar mantenint les relacions sexuals completes que els dos havien iniciat a la part posterior del cotxe d’ell» i que després que ella es negara, ell havia obert la porta del vehicle i l’havia expulsat tirant-la en terra.

 

La denuncia té «patents contradiccions»

Ara, en la resolució judicial del jutge, s’assegura que hi ha «patents contradiccions» que la model va evitar explicar. Una d’elles és que quan eixien de la discoteca — abans dels fets—, la xica va entropessar i va caure en terra de genolls. L’altra contradicció és que, després de la suposada agressió sexual, diferents testimonis van vore a la parella tornar al local «parlant de manera amigable».

 

També s’ha filtrat que aquell dia de matí, Luisa havia tingut una baralla amb tres xiques que anaven amb Theo, a on «van intercanviar punyades, caient en terra i arribant a utilitzar la denunciant un ‘spray’ de defensa en contra de les xiques».

 

A demés, en l’examen ginecològic que es va fer a la jove després de la denuncia, no van aparéixer signes de violència sexual ni substàncies estupefaents, i això que ella havia assegurat que l’havien drogat.

 

Ara, després de més de dos anys i mig dels fets, el Ministeri Públic ha demanat per a Luisa una pena privativa de la seua llibertat. De moment no s’ha localitzat a la jove i hi ha una ordre de busca, detenció i presentació per poder fer-li entrega l’acusació que la Fiscalia ha fet contra ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.