Una famosa model que ha aparegut en Telecinco, en busca i captura

Concursants de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’   | Mediaset

 

La model que va saltar a la fama després de participar en ‘Mujeres, hombres y viceversa’, Luisa Kremleva, ha sigut detinguda acusada d’haver-se inventat una possible violació en un aparcament d’una discoteca de Marbella fa dos anys i mig aproximadament.

 

El xic implicat era el futbolista Theo Hernández, qui en aquell moment acabava de fitxar pel Reial Madrid i la denuncia va ser molt sonada, ja que es va qüestionar perquè no es detenia al futbolista i el cas quedava arxivat.

 

A la denúncia que va posar la xica, constava que Theo «l’havia forçat a continuar mantenint les relacions sexuals completes que els dos havien iniciat a la part posterior del cotxe d’ell» i que després que ella es negara, ell havia obert la porta del vehicle i l’havia expulsat tirant-la en terra.

 

La denuncia té «patents contradiccions»

Ara, en la resolució judicial del jutge, s’assegura que hi ha «patents contradiccions» que la model va evitar explicar. Una d’elles és que quan eixien de la discoteca — abans dels fets—, la xica va entropessar i va caure en terra de genolls. L’altra contradicció és que, després de la suposada agressió sexual, diferents testimonis van vore a la parella tornar al local «parlant de manera amigable».

 

També s’ha filtrat que aquell dia de matí, Luisa havia tingut una baralla amb tres xiques que anaven amb Theo, a on «van intercanviar punyades, caient en terra i arribant a utilitzar la denunciant un ‘spray’ de defensa en contra de les xiques».

 

A demés, en l’examen ginecològic que es va fer a la jove després de la denuncia, no van aparéixer signes de violència sexual ni substàncies estupefaents, i això que ella havia assegurat que l’havien drogat.

 

Ara, després de més de dos anys i mig dels fets, el Ministeri Públic ha demanat per a Luisa una pena privativa de la seua llibertat. De moment no s’ha localitzat a la jove i hi ha una ordre de busca, detenció i presentació per poder fer-li entrega l’acusació que la Fiscalia ha fet contra ella.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.