Una famosa model que ha aparegut en Telecinco, en busca i captura

Concursants de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’   | Mediaset

 

La model que va saltar a la fama després de participar en ‘Mujeres, hombres y viceversa’, Luisa Kremleva, ha sigut detinguda acusada d’haver-se inventat una possible violació en un aparcament d’una discoteca de Marbella fa dos anys i mig aproximadament.

 

El xic implicat era el futbolista Theo Hernández, qui en aquell moment acabava de fitxar pel Reial Madrid i la denuncia va ser molt sonada, ja que es va qüestionar perquè no es detenia al futbolista i el cas quedava arxivat.

 

A la denúncia que va posar la xica, constava que Theo «l’havia forçat a continuar mantenint les relacions sexuals completes que els dos havien iniciat a la part posterior del cotxe d’ell» i que després que ella es negara, ell havia obert la porta del vehicle i l’havia expulsat tirant-la en terra.

 

La denuncia té «patents contradiccions»

Ara, en la resolució judicial del jutge, s’assegura que hi ha «patents contradiccions» que la model va evitar explicar. Una d’elles és que quan eixien de la discoteca — abans dels fets—, la xica va entropessar i va caure en terra de genolls. L’altra contradicció és que, després de la suposada agressió sexual, diferents testimonis van vore a la parella tornar al local «parlant de manera amigable».

 

També s’ha filtrat que aquell dia de matí, Luisa havia tingut una baralla amb tres xiques que anaven amb Theo, a on «van intercanviar punyades, caient en terra i arribant a utilitzar la denunciant un ‘spray’ de defensa en contra de les xiques».

 

A demés, en l’examen ginecològic que es va fer a la jove després de la denuncia, no van aparéixer signes de violència sexual ni substàncies estupefaents, i això que ella havia assegurat que l’havien drogat.

 

Ara, després de més de dos anys i mig dels fets, el Ministeri Públic ha demanat per a Luisa una pena privativa de la seua llibertat. De moment no s’ha localitzat a la jove i hi ha una ordre de busca, detenció i presentació per poder fer-li entrega l’acusació que la Fiscalia ha fet contra ella.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

L’oposició exigix a Pérez Llorca liderar la negociació per a frenar la vaga indefinida de docents

L'oposició en Les Corts reclama al president de la Generalitat que assumisca la negociació per a evitar la vaga indefinida del professorat i acusa Educació d'unflar el cost de les demandes sindicals, mentres PP i Vox demanen protegir els exàmens de la PAU.

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.