10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Una famosa model que ha aparegut en Telecinco, en busca i captura

Concursants de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’   | Mediaset

 

La model que va saltar a la fama després de participar en ‘Mujeres, hombres y viceversa’, Luisa Kremleva, ha sigut detinguda acusada d’haver-se inventat una possible violació en un aparcament d’una discoteca de Marbella fa dos anys i mig aproximadament.

 

El xic implicat era el futbolista Theo Hernández, qui en aquell moment acabava de fitxar pel Reial Madrid i la denuncia va ser molt sonada, ja que es va qüestionar perquè no es detenia al futbolista i el cas quedava arxivat.

 

A la denúncia que va posar la xica, constava que Theo «l’havia forçat a continuar mantenint les relacions sexuals completes que els dos havien iniciat a la part posterior del cotxe d’ell» i que després que ella es negara, ell havia obert la porta del vehicle i l’havia expulsat tirant-la en terra.

 

La denuncia té «patents contradiccions»

Ara, en la resolució judicial del jutge, s’assegura que hi ha «patents contradiccions» que la model va evitar explicar. Una d’elles és que quan eixien de la discoteca — abans dels fets—, la xica va entropessar i va caure en terra de genolls. L’altra contradicció és que, després de la suposada agressió sexual, diferents testimonis van vore a la parella tornar al local «parlant de manera amigable».

 

També s’ha filtrat que aquell dia de matí, Luisa havia tingut una baralla amb tres xiques que anaven amb Theo, a on «van intercanviar punyades, caient en terra i arribant a utilitzar la denunciant un ‘spray’ de defensa en contra de les xiques».

 

A demés, en l’examen ginecològic que es va fer a la jove després de la denuncia, no van aparéixer signes de violència sexual ni substàncies estupefaents, i això que ella havia assegurat que l’havien drogat.

 

Ara, després de més de dos anys i mig dels fets, el Ministeri Públic ha demanat per a Luisa una pena privativa de la seua llibertat. De moment no s’ha localitzat a la jove i hi ha una ordre de busca, detenció i presentació per poder fer-li entrega l’acusació que la Fiscalia ha fet contra ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.