Una famosa model que ha aparegut en Telecinco, en busca i captura

Concursants de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’   | Mediaset

 

La model que va saltar a la fama després de participar en ‘Mujeres, hombres y viceversa’, Luisa Kremleva, ha sigut detinguda acusada d’haver-se inventat una possible violació en un aparcament d’una discoteca de Marbella fa dos anys i mig aproximadament.

 

El xic implicat era el futbolista Theo Hernández, qui en aquell moment acabava de fitxar pel Reial Madrid i la denuncia va ser molt sonada, ja que es va qüestionar perquè no es detenia al futbolista i el cas quedava arxivat.

 

A la denúncia que va posar la xica, constava que Theo «l’havia forçat a continuar mantenint les relacions sexuals completes que els dos havien iniciat a la part posterior del cotxe d’ell» i que després que ella es negara, ell havia obert la porta del vehicle i l’havia expulsat tirant-la en terra.

 

La denuncia té «patents contradiccions»

Ara, en la resolució judicial del jutge, s’assegura que hi ha «patents contradiccions» que la model va evitar explicar. Una d’elles és que quan eixien de la discoteca — abans dels fets—, la xica va entropessar i va caure en terra de genolls. L’altra contradicció és que, després de la suposada agressió sexual, diferents testimonis van vore a la parella tornar al local «parlant de manera amigable».

 

També s’ha filtrat que aquell dia de matí, Luisa havia tingut una baralla amb tres xiques que anaven amb Theo, a on «van intercanviar punyades, caient en terra i arribant a utilitzar la denunciant un ‘spray’ de defensa en contra de les xiques».

 

A demés, en l’examen ginecològic que es va fer a la jove després de la denuncia, no van aparéixer signes de violència sexual ni substàncies estupefaents, i això que ella havia assegurat que l’havien drogat.

 

Ara, després de més de dos anys i mig dels fets, el Ministeri Públic ha demanat per a Luisa una pena privativa de la seua llibertat. De moment no s’ha localitzat a la jove i hi ha una ordre de busca, detenció i presentació per poder fer-li entrega l’acusació que la Fiscalia ha fet contra ella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.