Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

La Bonoloto deixa premi en el Pinós i en València

La Bonoloto d’este dijous ha deixat premi en el territori valencià   | Bonoloto

 

La Bonoloto ha tornat a deixar premi en el territori valencià en el sorteig d’este dijous, 12 de març. Concretament, els dos afortunats han validat els seus bitllets encertants en el Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), i en la ciutat de València.

 

Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), dotat amb 119.698 euros. Els dos bitllets s’han validat en l’Administració de Loteries número 2 del Pinós i en el Despatx Receptor número 82.520 de València. Per la seua banda, un únic bitllet encertant de Primera Categoria (6 encerts) s’ha validat en Alcantarilla (Múrcia) i s’endurà 5,5 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut:

  • 13 – 15 – 25 – 29 – 35 – 48
  • Reintegrament: 6
  • Complementari: 12

Últimes notícies

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.

Mazón tanca amb Indra un pla per a crear 1.000 ocupacions en 2026 en la Comunitat Valenciana

El Consell pacta amb Indra l'ampliació de la seua activitat estratègica i la creació de 1.000 ocupacions qualificades en 2026, amb focus en ciberseguretat i ús d'IA.

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.