Canvi d’horari en Mercadona a partir del pròxim dilluns

 

Mercadona canviarà definitivament els seus horaris d’atenció al públic a partir d’este pròxim dilluns, 29 de juny. Totes les tendes del territori espanyol obriran portes de 09:00 a 21:30 hores, de dilluns a dissabte. D’esta manera, la cadena de supermercats de Juan Roig tancarà mitja hora més tard del que han atès fins a data de hui els supermercats a causa de l’epidèmia.

 

L’única comunitat autònoma que no seguirà esta norma serà el País Basc, a on torna l’horari habitual dels supermercats en el territori és de 09:15 a 21:15 hores. Serà la mateixa jornada d’atenció que tenien les tendes de Mercadona en esta regió abans del confinament.

 

 

Finalment, des del 29 de juny i fins al 30 d’agost, 300 botigues tindran horari d’estiu i tancaran a les 22.00 hores de la nit, afegint mitja hora més al seu horari habitual. En estos supermercats, apunta Mercadona, s’alçarà el tancament els diumenges i s’obrirà fins a les 15:00 hores. Els altres supermercats de la cadena seguiran tancats este dia de la setmana.

 

Mercadona reforça les comandes en línia

A demés, després d’activar este passat abril el servici de compra en línia en el centre de Madrid, Mercadona reactivarà també incorporant més efectius les comandes en línia, que durant part de l’epidèmia del Covid-19 eren vàlids únicament en les ciutats de València i Barcelona.

 

 

Pel que fa a l’atenció en línia, serà més ràpida i àgil a partir de dilluns 29 de juny, sempre afavorint el pagament amb targeta, un dels consells que els supermercats han defensat i promogut durant tota la crisi sanitària del coronavirus per a evitar els diners en efectiu i els possibles contagis.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.