Canvi d’horari en Mercadona a partir del pròxim dilluns

 

Mercadona canviarà definitivament els seus horaris d’atenció al públic a partir d’este pròxim dilluns, 29 de juny. Totes les tendes del territori espanyol obriran portes de 09:00 a 21:30 hores, de dilluns a dissabte. D’esta manera, la cadena de supermercats de Juan Roig tancarà mitja hora més tard del que han atès fins a data de hui els supermercats a causa de l’epidèmia.

 

L’única comunitat autònoma que no seguirà esta norma serà el País Basc, a on torna l’horari habitual dels supermercats en el territori és de 09:15 a 21:15 hores. Serà la mateixa jornada d’atenció que tenien les tendes de Mercadona en esta regió abans del confinament.

 

 

Finalment, des del 29 de juny i fins al 30 d’agost, 300 botigues tindran horari d’estiu i tancaran a les 22.00 hores de la nit, afegint mitja hora més al seu horari habitual. En estos supermercats, apunta Mercadona, s’alçarà el tancament els diumenges i s’obrirà fins a les 15:00 hores. Els altres supermercats de la cadena seguiran tancats este dia de la setmana.

 

Mercadona reforça les comandes en línia

A demés, després d’activar este passat abril el servici de compra en línia en el centre de Madrid, Mercadona reactivarà també incorporant més efectius les comandes en línia, que durant part de l’epidèmia del Covid-19 eren vàlids únicament en les ciutats de València i Barcelona.

 

 

Pel que fa a l’atenció en línia, serà més ràpida i àgil a partir de dilluns 29 de juny, sempre afavorint el pagament amb targeta, un dels consells que els supermercats han defensat i promogut durant tota la crisi sanitària del coronavirus per a evitar els diners en efectiu i els possibles contagis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.