Canvi d’horari en Mercadona a partir del pròxim dilluns

 

Mercadona canviarà definitivament els seus horaris d’atenció al públic a partir d’este pròxim dilluns, 29 de juny. Totes les tendes del territori espanyol obriran portes de 09:00 a 21:30 hores, de dilluns a dissabte. D’esta manera, la cadena de supermercats de Juan Roig tancarà mitja hora més tard del que han atès fins a data de hui els supermercats a causa de l’epidèmia.

 

L’única comunitat autònoma que no seguirà esta norma serà el País Basc, a on torna l’horari habitual dels supermercats en el territori és de 09:15 a 21:15 hores. Serà la mateixa jornada d’atenció que tenien les tendes de Mercadona en esta regió abans del confinament.

 

 

Finalment, des del 29 de juny i fins al 30 d’agost, 300 botigues tindran horari d’estiu i tancaran a les 22.00 hores de la nit, afegint mitja hora més al seu horari habitual. En estos supermercats, apunta Mercadona, s’alçarà el tancament els diumenges i s’obrirà fins a les 15:00 hores. Els altres supermercats de la cadena seguiran tancats este dia de la setmana.

 

Mercadona reforça les comandes en línia

A demés, després d’activar este passat abril el servici de compra en línia en el centre de Madrid, Mercadona reactivarà també incorporant més efectius les comandes en línia, que durant part de l’epidèmia del Covid-19 eren vàlids únicament en les ciutats de València i Barcelona.

 

 

Pel que fa a l’atenció en línia, serà més ràpida i àgil a partir de dilluns 29 de juny, sempre afavorint el pagament amb targeta, un dels consells que els supermercats han defensat i promogut durant tota la crisi sanitària del coronavirus per a evitar els diners en efectiu i els possibles contagis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig