Canvi d’horari en Mercadona a partir del pròxim dilluns

 

Mercadona canviarà definitivament els seus horaris d’atenció al públic a partir d’este pròxim dilluns, 29 de juny. Totes les tendes del territori espanyol obriran portes de 09:00 a 21:30 hores, de dilluns a dissabte. D’esta manera, la cadena de supermercats de Juan Roig tancarà mitja hora més tard del que han atès fins a data de hui els supermercats a causa de l’epidèmia.

 

L’única comunitat autònoma que no seguirà esta norma serà el País Basc, a on torna l’horari habitual dels supermercats en el territori és de 09:15 a 21:15 hores. Serà la mateixa jornada d’atenció que tenien les tendes de Mercadona en esta regió abans del confinament.

 

 

Finalment, des del 29 de juny i fins al 30 d’agost, 300 botigues tindran horari d’estiu i tancaran a les 22.00 hores de la nit, afegint mitja hora més al seu horari habitual. En estos supermercats, apunta Mercadona, s’alçarà el tancament els diumenges i s’obrirà fins a les 15:00 hores. Els altres supermercats de la cadena seguiran tancats este dia de la setmana.

 

Mercadona reforça les comandes en línia

A demés, després d’activar este passat abril el servici de compra en línia en el centre de Madrid, Mercadona reactivarà també incorporant més efectius les comandes en línia, que durant part de l’epidèmia del Covid-19 eren vàlids únicament en les ciutats de València i Barcelona.

 

 

Pel que fa a l’atenció en línia, serà més ràpida i àgil a partir de dilluns 29 de juny, sempre afavorint el pagament amb targeta, un dels consells que els supermercats han defensat i promogut durant tota la crisi sanitària del coronavirus per a evitar els diners en efectiu i els possibles contagis.

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.