Canvi d’horari en Mercadona a partir del pròxim dilluns

 

Mercadona canviarà definitivament els seus horaris d’atenció al públic a partir d’este pròxim dilluns, 29 de juny. Totes les tendes del territori espanyol obriran portes de 09:00 a 21:30 hores, de dilluns a dissabte. D’esta manera, la cadena de supermercats de Juan Roig tancarà mitja hora més tard del que han atès fins a data de hui els supermercats a causa de l’epidèmia.

 

L’única comunitat autònoma que no seguirà esta norma serà el País Basc, a on torna l’horari habitual dels supermercats en el territori és de 09:15 a 21:15 hores. Serà la mateixa jornada d’atenció que tenien les tendes de Mercadona en esta regió abans del confinament.

 

 

Finalment, des del 29 de juny i fins al 30 d’agost, 300 botigues tindran horari d’estiu i tancaran a les 22.00 hores de la nit, afegint mitja hora més al seu horari habitual. En estos supermercats, apunta Mercadona, s’alçarà el tancament els diumenges i s’obrirà fins a les 15:00 hores. Els altres supermercats de la cadena seguiran tancats este dia de la setmana.

 

Mercadona reforça les comandes en línia

A demés, després d’activar este passat abril el servici de compra en línia en el centre de Madrid, Mercadona reactivarà també incorporant més efectius les comandes en línia, que durant part de l’epidèmia del Covid-19 eren vàlids únicament en les ciutats de València i Barcelona.

 

 

Pel que fa a l’atenció en línia, serà més ràpida i àgil a partir de dilluns 29 de juny, sempre afavorint el pagament amb targeta, un dels consells que els supermercats han defensat i promogut durant tota la crisi sanitària del coronavirus per a evitar els diners en efectiu i els possibles contagis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.