Els casos de grip creixen un 8% en una setmana en el territori valencià

 

La taxa de grip ha crescut en un 8,1% durant la cinquena setmana de 2020 en tot el territori valencià, i ja són 160 casos per cada 100.000 habitants, segons ha publicat en la pàgina web la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

De tots els afectats, només un 7,17% estaven vacunats front a esta malaltia. Amb estes dades es comprova que l’onada epidèmica de la grip continua pujant, encara que a un ritme menor que la setmana passada, quan va pujar en un 24%.

 

El grup d’edat més afectat continua sent el que va dels del 0 als 4 anys, amb menys de 400 casos. El grup que més afectats ha registrat esta setmana és el que va des dels 5 als 14 anys, que passa dels 200 als pràcticament els 400 malalts. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.