Els clients decidixen les millores dels pastissos de Mercadona

 

Mercadona, la companyia valenciana de supermercats, ha millorat l’oferta dels pastissos que té a la venda. Hui han acabat les més de 100 sessions d’innovació celebrades per esta cadena de supermercats, iniciades a finals de 2018 i a partir d’este dimecres, les novetats arribaran a tots els seus establiments.

 

  

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre els principals canvis en qualitat, destaca el Tiramisú, que passa de ser un pastís amb este sabor, a unes postres idèntiques a les que es mengen en Itàlia. De la mateixa manera ho han fet amb el pastís ‘Selva Negra’, a on s’incrementa el percentatge de cacau en la trufa.

 

 

Pel que fa a les novetats, destaca el pastís ‘Tres Xocolates’ sense gluten, elaborat amb la mateixa recepta que el client usa en casa, la ‘Carrot Cake‘ i el pastís ‘Red Velvet’. A demés, a petició dels clients, s’ha ampliat la grandària del ‘Pastís de la Iaia’, que ara té més racions. 

 

Un altre canvi és l’increment de proveïdors implicats en l’elaboració dels pastitssos. Han passat de 2 a 5 fabircants com ‘Granderroble’ en Astúries i La Rioja, ‘Horno DeCadaDía’ en Aragó, ‘Pastisfred’ i ‘Pastry Factory’ en Catalunya i ‘Forno d’Assole’ en Itàlia.

Últimes notícies

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.