Els clients decidixen les millores dels pastissos de Mercadona

 

Mercadona, la companyia valenciana de supermercats, ha millorat l’oferta dels pastissos que té a la venda. Hui han acabat les més de 100 sessions d’innovació celebrades per esta cadena de supermercats, iniciades a finals de 2018 i a partir d’este dimecres, les novetats arribaran a tots els seus establiments.

 

  

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre els principals canvis en qualitat, destaca el Tiramisú, que passa de ser un pastís amb este sabor, a unes postres idèntiques a les que es mengen en Itàlia. De la mateixa manera ho han fet amb el pastís ‘Selva Negra’, a on s’incrementa el percentatge de cacau en la trufa.

 

 

Pel que fa a les novetats, destaca el pastís ‘Tres Xocolates’ sense gluten, elaborat amb la mateixa recepta que el client usa en casa, la ‘Carrot Cake‘ i el pastís ‘Red Velvet’. A demés, a petició dels clients, s’ha ampliat la grandària del ‘Pastís de la Iaia’, que ara té més racions. 

 

Un altre canvi és l’increment de proveïdors implicats en l’elaboració dels pastitssos. Han passat de 2 a 5 fabircants com ‘Granderroble’ en Astúries i La Rioja, ‘Horno DeCadaDía’ en Aragó, ‘Pastisfred’ i ‘Pastry Factory’ en Catalunya i ‘Forno d’Assole’ en Itàlia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig