Els clients decidixen les millores dels pastissos de Mercadona

 

Mercadona, la companyia valenciana de supermercats, ha millorat l’oferta dels pastissos que té a la venda. Hui han acabat les més de 100 sessions d’innovació celebrades per esta cadena de supermercats, iniciades a finals de 2018 i a partir d’este dimecres, les novetats arribaran a tots els seus establiments.

 

  

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre els principals canvis en qualitat, destaca el Tiramisú, que passa de ser un pastís amb este sabor, a unes postres idèntiques a les que es mengen en Itàlia. De la mateixa manera ho han fet amb el pastís ‘Selva Negra’, a on s’incrementa el percentatge de cacau en la trufa.

 

 

Pel que fa a les novetats, destaca el pastís ‘Tres Xocolates’ sense gluten, elaborat amb la mateixa recepta que el client usa en casa, la ‘Carrot Cake‘ i el pastís ‘Red Velvet’. A demés, a petició dels clients, s’ha ampliat la grandària del ‘Pastís de la Iaia’, que ara té més racions. 

 

Un altre canvi és l’increment de proveïdors implicats en l’elaboració dels pastitssos. Han passat de 2 a 5 fabircants com ‘Granderroble’ en Astúries i La Rioja, ‘Horno DeCadaDía’ en Aragó, ‘Pastisfred’ i ‘Pastry Factory’ en Catalunya i ‘Forno d’Assole’ en Itàlia.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.