Els clients decidixen les millores dels pastissos de Mercadona

 

Mercadona, la companyia valenciana de supermercats, ha millorat l’oferta dels pastissos que té a la venda. Hui han acabat les més de 100 sessions d’innovació celebrades per esta cadena de supermercats, iniciades a finals de 2018 i a partir d’este dimecres, les novetats arribaran a tots els seus establiments.

 

  

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre els principals canvis en qualitat, destaca el Tiramisú, que passa de ser un pastís amb este sabor, a unes postres idèntiques a les que es mengen en Itàlia. De la mateixa manera ho han fet amb el pastís ‘Selva Negra’, a on s’incrementa el percentatge de cacau en la trufa.

 

 

Pel que fa a les novetats, destaca el pastís ‘Tres Xocolates’ sense gluten, elaborat amb la mateixa recepta que el client usa en casa, la ‘Carrot Cake‘ i el pastís ‘Red Velvet’. A demés, a petició dels clients, s’ha ampliat la grandària del ‘Pastís de la Iaia’, que ara té més racions. 

 

Un altre canvi és l’increment de proveïdors implicats en l’elaboració dels pastitssos. Han passat de 2 a 5 fabircants com ‘Granderroble’ en Astúries i La Rioja, ‘Horno DeCadaDía’ en Aragó, ‘Pastisfred’ i ‘Pastry Factory’ en Catalunya i ‘Forno d’Assole’ en Itàlia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.