Els clients decidixen les millores dels pastissos de Mercadona

 

Mercadona, la companyia valenciana de supermercats, ha millorat l’oferta dels pastissos que té a la venda. Hui han acabat les més de 100 sessions d’innovació celebrades per esta cadena de supermercats, iniciades a finals de 2018 i a partir d’este dimecres, les novetats arribaran a tots els seus establiments.

 

  

Segons informa ‘Levante-EMV’, entre els principals canvis en qualitat, destaca el Tiramisú, que passa de ser un pastís amb este sabor, a unes postres idèntiques a les que es mengen en Itàlia. De la mateixa manera ho han fet amb el pastís ‘Selva Negra’, a on s’incrementa el percentatge de cacau en la trufa.

 

 

Pel que fa a les novetats, destaca el pastís ‘Tres Xocolates’ sense gluten, elaborat amb la mateixa recepta que el client usa en casa, la ‘Carrot Cake‘ i el pastís ‘Red Velvet’. A demés, a petició dels clients, s’ha ampliat la grandària del ‘Pastís de la Iaia’, que ara té més racions. 

 

Un altre canvi és l’increment de proveïdors implicats en l’elaboració dels pastitssos. Han passat de 2 a 5 fabircants com ‘Granderroble’ en Astúries i La Rioja, ‘Horno DeCadaDía’ en Aragó, ‘Pastisfred’ i ‘Pastry Factory’ en Catalunya i ‘Forno d’Assole’ en Itàlia.

Últimes notícies

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.