Compte enrere per a l’obertura del Zara més gran de València

A menys de 24 hores per a l’obertura d’una de les botigues més grans d’Espanya, els operaris s’afanyen hui a València perquè tot estiga llest per al «megaZARA» que recupera el Boulevard Àustria de la capital del Túria després de cinc anys de tràmits administratius i obres.

La gran obertura es produirà demà divendres envoltada d’una gran expectació i ànsia de la gent per descobrir la nova adquisició d’un dels gegants espanyols de la confecció.

El nou espai del magnat Amancio Ortega comptarà amb més de 5.000 metres quadrats, tres plantes repletes de les últimes novetats del sector i que comptarà amb més d’un centenar de treballadors.

Un dels pisos estarà dedicat a la roba d’home i les altres dues a la de dona, incloent-hi les zones dedicades a la moda juvenil i infantil i a la seua línia de cosmètica.

Entre les novetats, a més de les caixes d’autocobrament o específiques per a devolucions, l’establiment comptarà amb la funció Pay&Go, que permet als clients adquirir un producte escanejant-lo amb el mòbil i demandant-ho pel seu compte. També tindrà emprovadors intel·ligents, que es poden reservar per l’app per a evitar cues.

A més, comptarà amb robots per a la recollida de comandes en línia.

Després de la nova obertura, Zara tancarà les dues botigues que té actualment en el mateix carrer Joan d’Àustria i mantindrà la de Colón.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.