El cosmètic amb àcid hialurònic que triomfa a Mercadona i val 5 euros

Imatge d'un logo de Mercadona

 

La marca de Mercadona que sempre ens sorprén, ‘Deliplus‘, està més que atempta a les nostres necessitats per oferir productes d’alta qualitat a preus molt assequibles, i això és precisament el que ha fet esta vegada amb el seu nou gel extrahidratant d’àcid hialurònic.

La seua presentació mitjançant un envàs blanc i blau i el seu format en gel té moltes similituds amb productes d’alta cosmètica que també conté àcid hialurònic entre els seus components, això ens dona una pista de tota la resta. Els seus principis actius no tenen res a envejar a la cosmètica professional.

 

Gel facial Àcid Hialurònic

Este producte és un gel de la marca ‘Deliplus’ per a pells normals i seques que deixa la pell hidratada i flexible, ajudant a recuperar la lluminositat natural. La seua combinació d’àcid hialurònic, xilitol i glicerina fan que la pell quede protegida contra els radicals lliures, estimulant el col·lagen i aportant una hidratació profunda. A més, tot això només per un preu de tan sols 5 euros.

 

El cosmètic amb àcid hialurònic que triomfa a Mercadona i costa 5 euros

Gel facial Àcid Hialurònic | MERCADONA

 

És convenient aplicar-la al matí i a la nit, amb un suau massatge perquè la pell absorbesca tota la crema, encara que també la pots fer servir sota la teua crema facial diària o com a base de maquillatge. Gràcies a la combinació dels seus principis actius s’ha convertit en la preferida de la majoria, i com a mostra d’això només cal comprovar les xarxes socials.

 

 

Des d’Instagram conclouen que el Gel Hidratant ‘Deliplus’ destaca sobre altres marques per contenir un alt percentatge d’àcid hialurònic, a més de refrescar, hidratar i deixar la pell amb un acabat natural, sense brillantors ni greix. És ideal com a últim pas de la rutina diària de bellesa, funcionant perfectament com a sèrum. La seua presentació en pot de vidre, al costat de la seua textura transparent, afegeixen frescor en el gel aquós i d’aroma marí que llisca per la pell.

L’àcid hialurònic és un component que genera el nostre cos de manera natural per mantindre la nostra pell hidratada i elàstica, però, a partir dels 25, la seua producció va disminuint, de manera que vam començar a perdre fermesa. Per tant, l’objectiu d’esta crema és lluitar contra esta pèrdua, aportant un extra des de fora, ajudant a la nostra pell a captar i retenir l’aigua per a una millor hidratació i omplint les arrugues des de l’interior, reduint així la seua profunditat.

No obstant això, si tens un tipo de pell més sensible o reactiva, Mercadona també hi ha pensat, així que, per a este tipo de pells hi ha un producte específic que va de meravella: la crema facial ‘Sensitive‘ de ‘Deliplus’.

Crema facial Hidratant i enfortidora ‘Sensitive Deliplus’

Una crema amb vitamina K òxid especial per a pells sensibles i reactives, que hidrata, enforteix i millora l’aspecte de la pell. A més, indicada per a pells amb problemes de vermellors i ‘cuperosi’, i també vàlida per a les ulleres i bosses dels ulls.

Els seus principis actius: vitamina K òxid, àrnica i hesperidina aconsegueixen millorar notablement l’aspecte de les pells amb problemes. Este producte es pot aconseguir només pel preu de 7 euros a qualsevol botiga de Mercadona.

El cosmètic amb àcid hialurònic que triomfa a Mercadona i costa 5 euros

Crema facial Hidratant i enfortidora ‘Sensitive Deliplus’ | MERCADONA

El poder de l’àrnica resideix en les aproximadament 150 substàncies actives que componen les seves flors de color groc radiant, entre elles, es troben flavonoides, carotens, resina i olis essencials naturals. A més, conté àcid silícic, una substància bàsica i nutrient per a la formació del teixit i l’estructura de la pell, que garanteix la retenció necessària d’aigua en les nostres cèl·lules.

 

Referent a l’hesperidina, és un flavonoide present en els cítrics que juntament amb l’acció de la vitamina C, ens protegeix de l’aparició de les temudes arrugues, de l’envelliment de la pell, de la flaccidesa, potencia la lluminositat de la pell i evita la presència de varius superficials.

 

És clar que, amb la combinació d’uns principis actius naturals tan potents, la nostra pell agrairà el seu ús diari. Així que, ara ja saps on aconseguir les millors cremes per a la cura diària de la teva pell a un preu més que assequible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.