Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.