14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Últimes notícies

L’Orquestra de València i L’Habitació Roja se citen al Palau amb un concert simfònic

El Palau de la Música ha anunciat un concert que unirà a l'Orquestra de València i L'Habitació Roja en format simfònic i indie rock el 22 de maig de 2026, sota la batuta de Daniel Abad. La cita celebra el 30 aniversari del grup amb una selecció de cançons de tota la seua trajectòria.

Presó per al líder de la primera cèl·lula de The Base a Espanya

Un jutge de l'Audiència Nacional ha enviat a presó provisional i sense fiança al presumpte cap de la primera cèl·lula de The Base a Espanya. El cas inclou captació, ensinistrament, apilament d'armes i connexió directa amb la cúpula internacional.

La Generalitat trasllada a les Corts que prorrogarà els Pressupostos de 2025

La Generalitat ha comunicat a les Corts que el pressupost de 2026 no entrarà en vigor l'1 de gener i que es prorrogaran els comptes de 2025, ja en preparació. Compromís ha criticat la decisió amb duresa.

Jupol denuncia una greu agressió a un policia en l’estació d’Alacant

Un agent de la Brigada Mòbil va patir un fort colp en la cara durant un servici en l'estació i va ser atés en un hospital sense ingrés. Jupol vincula el cas a l'escassetat de jupetins antibales i advertix d'un risc evitable; el presumpte agressor va ser detingut després de trobar-se-li un ganivet i un cúter

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’impostura i de projectar una falsa normalitat en el seu discurs

Pilar Bernabé ha desqualificat el discurs de presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca com 'molta impostura' i 'falsa normalitat'. Advertix de continuïtat de les polítiques pactades per PP i Vox, critica la baixada d'impostos i li insta a aplicar la Llei de Vivenda.

Vox ha avisat que fiscalitzarà a Pérez Llorca i l’oposició ha ratllat el seu discurs de retòric i curt

Vox ha avisat que no dona un xec en blanc a Juanfran Pérez Llorca i que ho fiscalitzarà des d'ara mateix, mentres PSOE i Compromís han criticat un discurs breu i retòric.

Els allotjaments extrahoteleros mantenen l’avanç a l’octubre i encarixen preus

Les pernoctacions en allotjaments extrahoteleros van augmentar un 4,3% a l'octubre i els preus van seguir a l'alça. Apartaments i cámpines van tirar del creixement; els albergs van cedir.

Els Delinqüentes es reunixen 15 anys després i anuncien gira 2026: València el 17 d’abril

Els Delinqüentes es reuniran en 2026 per a celebrar el 25 aniversari del seu debut amb una gira per Espanya. València acollirà el 17 d'abril un concert en el Roig Arena i Madrid ja va esgotar entrades.