Té molta demanda: El producte de Mercadona que has de tindre sí o sí estes festes

 

Amb l’arribada de les Festes de Nadal molta gent està preparant els seus àpats familiars. Ara bé, la pandèmia de la Covid-19 ha fet que estes dates tan assenyalades siguen completament diferents de les d’altres anys. Moltes famílies hauran de passar estos dies lluny dels seus éssers estimats. A pesar d’això, els torrons, les gambes, els bombons i el pernil continuaran estant presents en moltes taules.

Des de què va començar desembre, són moltes les grans superfícies que estan posant a la venda productes estrella per a este Nadal. Mercadona és una de les companyies que més treballa en estes dates, i és per això que ho ha encertat posant a la venda un producte que s’està convertint en imprescindible en totes les cases.

 

El dolç que triomfa en Mercadona 

Mercadona ha ampliat el seu assortiment de bombons amb els nous Senzza Cor d’Ametlla, dels que ven 6.000 capses diàries. Les dades de venda són impressionants, i este dolç ja és un producte imprescindible en moltes cases. A demés, molts consumidors creuen que estos dolços substituiran als de les grans marques.

 

Senzza Cor d’Ametlla de Mercadona, amb cobertura de 52% de xocolate negre, estan plens de praliné d’ametlla amb trossets d’ametlla. A demés, els bombons estan embolicats individualment i venen en un estoig de cartó, que permet conservar-los durant alguns dies. Mercadona sempre sorprèn en estes dates amb productes estrella.

 

Si es fa la suma, aproximadament es venen 96.000 bombons individuals, una xifra molt elevada que certifica l’èxit de Mercadona amb este dolç, que a partir d’ara serà capaç de lluitar contra els típics de les grans marques. «El Proveïdor Totaler Chocolates Valor produix en la seua fàbrica de la Vila Joiosa, en la Marina Baixa (Alacant) esta varietat que se suma a l’Assortiment Senzza, compost per bombons Negre Avellana, Negre Fondant, Llet praliné i Llet Ametlla», expliquen en la pàgina web de Mercadona.

 

Està clar que Mercadona està apostant molt estos darrers anys amb els seus productes, sembrant fins i tot la por a la competència. La cadena alimentària sap que és una gran alegria vore les últimes dades de vendes d’estos bombons. Molta gent ha anat expressament a Mercadona per comprar Senzza Cor d’Ametlla. L’objectiu dels alts càrrecs de la companyia és que Senzza Cor d’Ametlla es convertisca en el bombó per excel·lència d’estes festes tan assenyalades.

 

A pesar de què este 2020 siga un any complicat, Mercadona és una de les cadenes que més està triomfant. La cadena de Juan Roig vol plantar cara amb el seu Senzza Cor d’Ametlla a Lindor i a Ferrero Rocher. De moment les vendes van bé, vorem si en els pròxims anys estos dolços s’imposen davant les grans marques. 

 

Últimes notícies

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.