L’esperada notícia que acaba de donar McDonald’s a tots els seus clients

 

McDonald’s reobre les sales dels seus locals, que estan ja preparats per a la nova normalitat, en les zones d’Espanya que ja es troben en la Fase 2 i següents de la desescalada.

 

En concret, la companyia informa de què ha reobert els seus restaurants amb un aforament inicialment del 40%, encara que pot variar en cada comunitat autònoma, i suma estos espais als servicis que ja estava oferint des del passat 11 de maig com el McDelivery, McAuto i el ‘Per a emportar’, a demés de les terrasses, que també estan amb un aforament del 50%.

 

McDonald’s ha assenyalat que la seua prioritat és oferir els seus servicis d’una forma «segura i còmoda» per als seus clients en els restaurants que ja han reobert les portes, que ja suposen més del 85%, oferint un o més dels servicis permesos en cada fase.

 

D’esta manera, la companyia ha posat en marxa el seu protocol ‘Entorn segur’, un conjunt de mesures que, a demés de reforçar les condicions de seguretat i higiene dels seus establiments, incrementen el confort i sensació de benestar per als clients que decidisquen usar el saló dels seus restaurants.

 

Nou disseny dels restaurants

Entre estes mesures, destaca la delimitació dels espais amb un nou disseny dels salons, que permeten garantir la distància de seguretat entre persones al mateix temps que s’optimitza el confort de les àrees habilitades. També s’ha reforçat el servici en taula en els restaurants en els que està disponible, cobrant especial rellevància la figura de nova creació del Responsable de Seguretat i Higiene, encarregat de supervisar la implementació del protocol de seguretat.

 

«Els nostres clients són el centre de tota la nostra activitat. Per això, per a nosaltres és fonamental que disfruten de l’experiència McDonald’s d’una forma còmoda i agradable, a demés de sentir-se segurs. Totes les mesures que hem implementat, tant en cuines com en els salons, van en esta direcció. Volem que els nostres clients només es preocupen en disfrutar, amb la garantia de què nosaltres ens ocupem de tot l’altre», ha assenyalat el director general de McDonald’s Espanya, John Alves.

 

El protocol està penjat en les xarxes per a que arribe a tots els clients

Per a informar els seus clients de totes les mesures implementades amb el seu protocol ‘Entorn Segur’, McDonald’s ha publicat un vídeo en el YouTube i en les seues xarxes socials.

 

Este protocol té per objectiu optimitzar les condicions de seguretat de tots els seus empleats i clients, i entre les mesures que inclou destaquen la nebulització de tots els restaurants prèvia a la reobertura o la instal·lació d’elements de protecció com a mampares separadores.

 

A demés, els empleats accedixen de manera escalonada als seus llocs de treball, per a evitar que coincidisquen en zones comunes com els vestuaris, es prenen la temperatura abans i després de treballar, i usen elements de protecció durant tota la jornada i en totes les àrees, com a màscares, guants i ulleres protectores.

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h al nord de Castelló este dijous

L’Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per vent en la mitat nord de Castelló, amb ratxes que poden arribar als 80 km/h.

Avis de ruixats i tronades fortes de bon matí a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’esperen cels nuosos a la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tronades localment fortes de matinada i a primeres hores, i temperatures lleugerament més baixes.

Les pluges deixen fins a 8,4 l/m² a l’interior de la província de València en huit hores

Les precipitacions de la nit han afectat sobretot comarques interiors de la província de València, amb màxims de 8,4 l/m² a Castielfabib. Aemet ha activat l’avís groc a València, Alacant i el sud de Castelló per possibles ruixats intensos amb tronades i granís.

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.