L’esperada notícia que acaba de donar McDonald’s a tots els seus clients

 

McDonald’s reobre les sales dels seus locals, que estan ja preparats per a la nova normalitat, en les zones d’Espanya que ja es troben en la Fase 2 i següents de la desescalada.

 

En concret, la companyia informa de què ha reobert els seus restaurants amb un aforament inicialment del 40%, encara que pot variar en cada comunitat autònoma, i suma estos espais als servicis que ja estava oferint des del passat 11 de maig com el McDelivery, McAuto i el ‘Per a emportar’, a demés de les terrasses, que també estan amb un aforament del 50%.

 

McDonald’s ha assenyalat que la seua prioritat és oferir els seus servicis d’una forma «segura i còmoda» per als seus clients en els restaurants que ja han reobert les portes, que ja suposen més del 85%, oferint un o més dels servicis permesos en cada fase.

 

D’esta manera, la companyia ha posat en marxa el seu protocol ‘Entorn segur’, un conjunt de mesures que, a demés de reforçar les condicions de seguretat i higiene dels seus establiments, incrementen el confort i sensació de benestar per als clients que decidisquen usar el saló dels seus restaurants.

 

Nou disseny dels restaurants

Entre estes mesures, destaca la delimitació dels espais amb un nou disseny dels salons, que permeten garantir la distància de seguretat entre persones al mateix temps que s’optimitza el confort de les àrees habilitades. També s’ha reforçat el servici en taula en els restaurants en els que està disponible, cobrant especial rellevància la figura de nova creació del Responsable de Seguretat i Higiene, encarregat de supervisar la implementació del protocol de seguretat.

 

«Els nostres clients són el centre de tota la nostra activitat. Per això, per a nosaltres és fonamental que disfruten de l’experiència McDonald’s d’una forma còmoda i agradable, a demés de sentir-se segurs. Totes les mesures que hem implementat, tant en cuines com en els salons, van en esta direcció. Volem que els nostres clients només es preocupen en disfrutar, amb la garantia de què nosaltres ens ocupem de tot l’altre», ha assenyalat el director general de McDonald’s Espanya, John Alves.

 

El protocol està penjat en les xarxes per a que arribe a tots els clients

Per a informar els seus clients de totes les mesures implementades amb el seu protocol ‘Entorn Segur’, McDonald’s ha publicat un vídeo en el YouTube i en les seues xarxes socials.

 

Este protocol té per objectiu optimitzar les condicions de seguretat de tots els seus empleats i clients, i entre les mesures que inclou destaquen la nebulització de tots els restaurants prèvia a la reobertura o la instal·lació d’elements de protecció com a mampares separadores.

 

A demés, els empleats accedixen de manera escalonada als seus llocs de treball, per a evitar que coincidisquen en zones comunes com els vestuaris, es prenen la temperatura abans i després de treballar, i usen elements de protecció durant tota la jornada i en totes les àrees, com a màscares, guants i ulleres protectores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.