Una fàbrica de Paiporta repartix 14 milions als seus treballadors amb dècims comprats a Almansa

 

Una fàbrica de Paiporta ha resultat premiada este any en el sorteig de la Loteria de Nadal, concretament han resultat premiats amb 14 milions d’euros, una quantitat astronòmica pertanyent al segon premi del sorteig de Nadal. Aquesta empresa va comprar els seus dècims a l’administració número 2 d’Almansa, a Albacete. Des de fa anys, un treballador de l’empresa compra número d’este sorteig a Almansa i com cada any va preguntar qui volia i qui no. Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’empresa ‘Muebles Castellano’, va comprar loteria per a 16 o 15 dels seus treballadors, dels 19 que composen la plantilla. És a dir, tres o quatre no van encarregar la loteria. Alguns posseeixen un dècim i ga resultat premiat amb 125.000 euros i altres compartixen el seu. En total amb 11 dècims premiats esta vesprada van a celebrar-ho amb molta alegria. El premi s’ha repartit en aquest cas en administracions d’Almansa (Albacete), Albacete, Pedreguer, a la Marina Alta, i Castellbisbal (Barcelona).

En el cas de Pedreguer, a l’administració ‘Àngel de la Sort’, s’han venut 70 dècims del número agraciat, rebent els diners la penya festera La Catástrofe. El 4211 del tercer premi ha arribat fins a 18 llocs de la Comunitat amb 9,6 milions d’euros, 7,65 d’ells en Viver. En esta localitat castellonenca tota la fortuna s’ha venut des d’un xicotet bar. En Gandia, un altre dels municipis agraciats , el tercer premi s’ha venut des del bar Gol Xicotet.

Així, en aquesta localitat de l’Alt Palància s’han venut un total de 153 dècims d’aquest 4211, amb el que el Sorteig de 2018 ha deixat una pluja de milions en aquest municipi d’uns 1.500 habitants. També en la mateixa comarca, la sort ha somrigut a la veïna localitat de Jérica, i Segorb, amb un dècim en cadascuna. Una altra comarca per la qual s’ha repartit aquest tercer premi, és l’Horta, on ha caigut més d’un milió d’euros. La localitat més afortunada ha sigut Catarroja, on s’han venut 15 dècims, seguida de Manises, amb quatre, i València i Almàssera, amb dos cadascuna. A Albal, Alfafar i Torrent s’ha venut un dècim en cadascuna.

Alacant també ha sigut premiada, amb tres dècims que han venut després d’administracions de la capital alacantina, mentre que a Castelló s’han venut dos: un en el nucli urbà i un altre al Grau. En total, 150.000 euros a Alacant, i 100.000 a Castelló. En altres localitats de la Comunitat Valenciana també s’han venut diversos dècims del 4211. En concret, han sigut a Gandia, Peníscola, Torrevella i la pedania dels Desemparats, a Orihuela.

 

Últimes notícies

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.