Una fàbrica de Paiporta repartix 14 milions als seus treballadors amb dècims comprats a Almansa

 

Una fàbrica de Paiporta ha resultat premiada este any en el sorteig de la Loteria de Nadal, concretament han resultat premiats amb 14 milions d’euros, una quantitat astronòmica pertanyent al segon premi del sorteig de Nadal. Aquesta empresa va comprar els seus dècims a l’administració número 2 d’Almansa, a Albacete. Des de fa anys, un treballador de l’empresa compra número d’este sorteig a Almansa i com cada any va preguntar qui volia i qui no. Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’empresa ‘Muebles Castellano’, va comprar loteria per a 16 o 15 dels seus treballadors, dels 19 que composen la plantilla. És a dir, tres o quatre no van encarregar la loteria. Alguns posseeixen un dècim i ga resultat premiat amb 125.000 euros i altres compartixen el seu. En total amb 11 dècims premiats esta vesprada van a celebrar-ho amb molta alegria. El premi s’ha repartit en aquest cas en administracions d’Almansa (Albacete), Albacete, Pedreguer, a la Marina Alta, i Castellbisbal (Barcelona).

En el cas de Pedreguer, a l’administració ‘Àngel de la Sort’, s’han venut 70 dècims del número agraciat, rebent els diners la penya festera La Catástrofe. El 4211 del tercer premi ha arribat fins a 18 llocs de la Comunitat amb 9,6 milions d’euros, 7,65 d’ells en Viver. En esta localitat castellonenca tota la fortuna s’ha venut des d’un xicotet bar. En Gandia, un altre dels municipis agraciats , el tercer premi s’ha venut des del bar Gol Xicotet.

Així, en aquesta localitat de l’Alt Palància s’han venut un total de 153 dècims d’aquest 4211, amb el que el Sorteig de 2018 ha deixat una pluja de milions en aquest municipi d’uns 1.500 habitants. També en la mateixa comarca, la sort ha somrigut a la veïna localitat de Jérica, i Segorb, amb un dècim en cadascuna. Una altra comarca per la qual s’ha repartit aquest tercer premi, és l’Horta, on ha caigut més d’un milió d’euros. La localitat més afortunada ha sigut Catarroja, on s’han venut 15 dècims, seguida de Manises, amb quatre, i València i Almàssera, amb dos cadascuna. A Albal, Alfafar i Torrent s’ha venut un dècim en cadascuna.

Alacant també ha sigut premiada, amb tres dècims que han venut després d’administracions de la capital alacantina, mentre que a Castelló s’han venut dos: un en el nucli urbà i un altre al Grau. En total, 150.000 euros a Alacant, i 100.000 a Castelló. En altres localitats de la Comunitat Valenciana també s’han venut diversos dècims del 4211. En concret, han sigut a Gandia, Peníscola, Torrevella i la pedania dels Desemparats, a Orihuela.

 

Últimes notícies

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.