Una fàbrica de Paiporta repartix 14 milions als seus treballadors amb dècims comprats a Almansa

 

Una fàbrica de Paiporta ha resultat premiada este any en el sorteig de la Loteria de Nadal, concretament han resultat premiats amb 14 milions d’euros, una quantitat astronòmica pertanyent al segon premi del sorteig de Nadal. Aquesta empresa va comprar els seus dècims a l’administració número 2 d’Almansa, a Albacete. Des de fa anys, un treballador de l’empresa compra número d’este sorteig a Almansa i com cada any va preguntar qui volia i qui no. Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’empresa ‘Muebles Castellano’, va comprar loteria per a 16 o 15 dels seus treballadors, dels 19 que composen la plantilla. És a dir, tres o quatre no van encarregar la loteria. Alguns posseeixen un dècim i ga resultat premiat amb 125.000 euros i altres compartixen el seu. En total amb 11 dècims premiats esta vesprada van a celebrar-ho amb molta alegria. El premi s’ha repartit en aquest cas en administracions d’Almansa (Albacete), Albacete, Pedreguer, a la Marina Alta, i Castellbisbal (Barcelona).

En el cas de Pedreguer, a l’administració ‘Àngel de la Sort’, s’han venut 70 dècims del número agraciat, rebent els diners la penya festera La Catástrofe. El 4211 del tercer premi ha arribat fins a 18 llocs de la Comunitat amb 9,6 milions d’euros, 7,65 d’ells en Viver. En esta localitat castellonenca tota la fortuna s’ha venut des d’un xicotet bar. En Gandia, un altre dels municipis agraciats , el tercer premi s’ha venut des del bar Gol Xicotet.

Així, en aquesta localitat de l’Alt Palància s’han venut un total de 153 dècims d’aquest 4211, amb el que el Sorteig de 2018 ha deixat una pluja de milions en aquest municipi d’uns 1.500 habitants. També en la mateixa comarca, la sort ha somrigut a la veïna localitat de Jérica, i Segorb, amb un dècim en cadascuna. Una altra comarca per la qual s’ha repartit aquest tercer premi, és l’Horta, on ha caigut més d’un milió d’euros. La localitat més afortunada ha sigut Catarroja, on s’han venut 15 dècims, seguida de Manises, amb quatre, i València i Almàssera, amb dos cadascuna. A Albal, Alfafar i Torrent s’ha venut un dècim en cadascuna.

Alacant també ha sigut premiada, amb tres dècims que han venut després d’administracions de la capital alacantina, mentre que a Castelló s’han venut dos: un en el nucli urbà i un altre al Grau. En total, 150.000 euros a Alacant, i 100.000 a Castelló. En altres localitats de la Comunitat Valenciana també s’han venut diversos dècims del 4211. En concret, han sigut a Gandia, Peníscola, Torrevella i la pedania dels Desemparats, a Orihuela.

 

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU