Una fàbrica de Paiporta repartix 14 milions als seus treballadors amb dècims comprats a Almansa

 

Una fàbrica de Paiporta ha resultat premiada este any en el sorteig de la Loteria de Nadal, concretament han resultat premiats amb 14 milions d’euros, una quantitat astronòmica pertanyent al segon premi del sorteig de Nadal. Aquesta empresa va comprar els seus dècims a l’administració número 2 d’Almansa, a Albacete. Des de fa anys, un treballador de l’empresa compra número d’este sorteig a Almansa i com cada any va preguntar qui volia i qui no. Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’empresa ‘Muebles Castellano’, va comprar loteria per a 16 o 15 dels seus treballadors, dels 19 que composen la plantilla. És a dir, tres o quatre no van encarregar la loteria. Alguns posseeixen un dècim i ga resultat premiat amb 125.000 euros i altres compartixen el seu. En total amb 11 dècims premiats esta vesprada van a celebrar-ho amb molta alegria. El premi s’ha repartit en aquest cas en administracions d’Almansa (Albacete), Albacete, Pedreguer, a la Marina Alta, i Castellbisbal (Barcelona).

En el cas de Pedreguer, a l’administració ‘Àngel de la Sort’, s’han venut 70 dècims del número agraciat, rebent els diners la penya festera La Catástrofe. El 4211 del tercer premi ha arribat fins a 18 llocs de la Comunitat amb 9,6 milions d’euros, 7,65 d’ells en Viver. En esta localitat castellonenca tota la fortuna s’ha venut des d’un xicotet bar. En Gandia, un altre dels municipis agraciats , el tercer premi s’ha venut des del bar Gol Xicotet.

Així, en aquesta localitat de l’Alt Palància s’han venut un total de 153 dècims d’aquest 4211, amb el que el Sorteig de 2018 ha deixat una pluja de milions en aquest municipi d’uns 1.500 habitants. També en la mateixa comarca, la sort ha somrigut a la veïna localitat de Jérica, i Segorb, amb un dècim en cadascuna. Una altra comarca per la qual s’ha repartit aquest tercer premi, és l’Horta, on ha caigut més d’un milió d’euros. La localitat més afortunada ha sigut Catarroja, on s’han venut 15 dècims, seguida de Manises, amb quatre, i València i Almàssera, amb dos cadascuna. A Albal, Alfafar i Torrent s’ha venut un dècim en cadascuna.

Alacant també ha sigut premiada, amb tres dècims que han venut després d’administracions de la capital alacantina, mentre que a Castelló s’han venut dos: un en el nucli urbà i un altre al Grau. En total, 150.000 euros a Alacant, i 100.000 a Castelló. En altres localitats de la Comunitat Valenciana també s’han venut diversos dècims del 4211. En concret, han sigut a Gandia, Peníscola, Torrevella i la pedania dels Desemparats, a Orihuela.

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.