FGV incorpora sis estacions més de la xarxa de Metrovalencia per a la distribució dels abonaments joves gratuïts

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) comptarà des d’aquest dijous amb sis punts més de distribució en la xarxa de Metrovalencia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït, per la qual cosa es podran recollir en un total de 25 estacions. A Alacant es mantenen les sis estacions establides però s’ha ampliat l’horari de lliurament.

Aquests abonaments estan dirigits a joves de fins a 30 anys i serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus,  Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura els usuaris d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Distribució d’abonaments a València

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres i de 8 a 13.30 hores i de 15.30 a 20 hores, estan oberts els punts habilitats a Paterna, Benimàmet, Montcada-Alfara, Burjassot-Godella, Campanar, Ángel Guimerà (eixit carrer Palleter), Paiporta, Torrent Avinguda, Massamagrell (fins al 3 de novembre), Meliana (a partir del 4 de novembre), Mislata (eixida Avinguda Gregorio Gea), Salt de l’Aigua, Marítim, Albereda i Bailén.

A més, també de dilluns a divendres i de 6.30 a 21 hores, Beniferri, Patraix, Alboraia-Palmaret, Avinguda del Cid, Nou d’Octubre, Amistat, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història) i Xàtiva (eixida IES Luis Vives) estan operatives. També es reparteixen aqueixos dies a Picassent, de 6.30 a 13 hores; el Centre d’Atenció al Client de Benimaclet, de 8 a 20 hores i l’Espai del Client d’Alacant, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores.

Els dissabtes, de 6.30 a 21 hores, es realitzen els lliuraments en Beniferri, Patraix, Alboraia Palmaret, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història), Xàtiva (eixida IES Luis Vives), Avinguda del Cid, Nou d’Octubre i Amistat; i de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores l’Espai del Client d’Alacant. Els diumenges també està obert, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores, l’Espai del Client d’Alacant.

Distribució d’abonaments a Alacant

A Alacant, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, es poden recollir aquests abonaments en la taquilla i en el Punt del Client d’Estels, Mercat, Benidorm, Gata de Gorgos, El Campello, Creueta i Altea. En l’estació de Dénia, també de dilluns a divendres, l’horari serà de 8 a 14 hores.

Quant al cap de setmana, les estacions d’Estels, Mercat, Benidorm, El Campello, Creueta i Altea distribuiran l’Abonament Temporal Jove Gratuït els dissabtes de 8 a 14 hores, mentre que la de Gata de Gorgos ho farà de 8 a 20 hores. El diumenge els lliuraments s’efectuaran en Estels, Mercat, Gata de Gorgos i El Campello de 8 a 14 hores.

De manera paral·lela, FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també al sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

Com sol·licitar cita

Amb el nou procediment, les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud de cita prèvia amb un model similar al seguit en l’obtenció del Bo Viatge de la Generalitat, pel qual s’obté torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar la cita prèvia que posteriorment permetrà establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Una vegada en la web de Metrovalencia o TRAM d’Alacant els interessats poden sol·licitar torn, introduint les seues dades personals. A continuació, reben un número de torn i una data per a sol·licitar cita prèvia, quan se selecciona l’hora i el centre o estació de recollida de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de la web de Metrovalencia o del TRAM d’Alacant, on la informació sobre aquest tema es trobarà destacada.

Últimes notícies

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.