FGV incorpora sis estacions més de la xarxa de Metrovalencia per a la distribució dels abonaments joves gratuïts

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) comptarà des d’aquest dijous amb sis punts més de distribució en la xarxa de Metrovalencia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït, per la qual cosa es podran recollir en un total de 25 estacions. A Alacant es mantenen les sis estacions establides però s’ha ampliat l’horari de lliurament.

Aquests abonaments estan dirigits a joves de fins a 30 anys i serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus,  Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura els usuaris d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Distribució d’abonaments a València

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres i de 8 a 13.30 hores i de 15.30 a 20 hores, estan oberts els punts habilitats a Paterna, Benimàmet, Montcada-Alfara, Burjassot-Godella, Campanar, Ángel Guimerà (eixit carrer Palleter), Paiporta, Torrent Avinguda, Massamagrell (fins al 3 de novembre), Meliana (a partir del 4 de novembre), Mislata (eixida Avinguda Gregorio Gea), Salt de l’Aigua, Marítim, Albereda i Bailén.

A més, també de dilluns a divendres i de 6.30 a 21 hores, Beniferri, Patraix, Alboraia-Palmaret, Avinguda del Cid, Nou d’Octubre, Amistat, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història) i Xàtiva (eixida IES Luis Vives) estan operatives. També es reparteixen aqueixos dies a Picassent, de 6.30 a 13 hores; el Centre d’Atenció al Client de Benimaclet, de 8 a 20 hores i l’Espai del Client d’Alacant, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores.

Els dissabtes, de 6.30 a 21 hores, es realitzen els lliuraments en Beniferri, Patraix, Alboraia Palmaret, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història), Xàtiva (eixida IES Luis Vives), Avinguda del Cid, Nou d’Octubre i Amistat; i de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores l’Espai del Client d’Alacant. Els diumenges també està obert, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores, l’Espai del Client d’Alacant.

Distribució d’abonaments a Alacant

A Alacant, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, es poden recollir aquests abonaments en la taquilla i en el Punt del Client d’Estels, Mercat, Benidorm, Gata de Gorgos, El Campello, Creueta i Altea. En l’estació de Dénia, també de dilluns a divendres, l’horari serà de 8 a 14 hores.

Quant al cap de setmana, les estacions d’Estels, Mercat, Benidorm, El Campello, Creueta i Altea distribuiran l’Abonament Temporal Jove Gratuït els dissabtes de 8 a 14 hores, mentre que la de Gata de Gorgos ho farà de 8 a 20 hores. El diumenge els lliuraments s’efectuaran en Estels, Mercat, Gata de Gorgos i El Campello de 8 a 14 hores.

De manera paral·lela, FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també al sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

Com sol·licitar cita

Amb el nou procediment, les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud de cita prèvia amb un model similar al seguit en l’obtenció del Bo Viatge de la Generalitat, pel qual s’obté torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar la cita prèvia que posteriorment permetrà establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Una vegada en la web de Metrovalencia o TRAM d’Alacant els interessats poden sol·licitar torn, introduint les seues dades personals. A continuació, reben un número de torn i una data per a sol·licitar cita prèvia, quan se selecciona l’hora i el centre o estació de recollida de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de la web de Metrovalencia o del TRAM d’Alacant, on la informació sobre aquest tema es trobarà destacada.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.