FGV incorpora sis estacions més de la xarxa de Metrovalencia per a la distribució dels abonaments joves gratuïts

Ejemplo de shortcode con estilo
La xarxa de metro i tramvia de València ofereix 25 punts de lliurament d'aquests títols que serveixen també per a viatjar en EMT i Metrobús

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) comptarà des d’aquest dijous amb sis punts més de distribució en la xarxa de Metrovalencia de l’Abonament Temporal Jove Gratuït, per la qual cosa es podran recollir en un total de 25 estacions. A Alacant es mantenen les sis estacions establides però s’ha ampliat l’horari de lliurament.

Aquests abonaments estan dirigits a joves de fins a 30 anys i serveixen per a viatjar fins al pròxim 15 de gener de 2023 en Metrobus,  Metrovalencia, TRAM de Castelló, TRAM d’Alacant i EMT. A més, també es poden beneficiar d’aquesta mesura els usuaris d’autobusos urbans, els ajuntaments dels quals se sumen a la mesura.

Distribució d’abonaments a València

Per a facilitar la recollida de l’Abonament Jove, per part d’FGV s’han habilitat diferents estacions en Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

A València, de dilluns a divendres i de 8 a 13.30 hores i de 15.30 a 20 hores, estan oberts els punts habilitats a Paterna, Benimàmet, Montcada-Alfara, Burjassot-Godella, Campanar, Ángel Guimerà (eixit carrer Palleter), Paiporta, Torrent Avinguda, Massamagrell (fins al 3 de novembre), Meliana (a partir del 4 de novembre), Mislata (eixida Avinguda Gregorio Gea), Salt de l’Aigua, Marítim, Albereda i Bailén.

A més, també de dilluns a divendres i de 6.30 a 21 hores, Beniferri, Patraix, Alboraia-Palmaret, Avinguda del Cid, Nou d’Octubre, Amistat, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història) i Xàtiva (eixida IES Luis Vives) estan operatives. També es reparteixen aqueixos dies a Picassent, de 6.30 a 13 hores; el Centre d’Atenció al Client de Benimaclet, de 8 a 20 hores i l’Espai del Client d’Alacant, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores.

Els dissabtes, de 6.30 a 21 hores, es realitzen els lliuraments en Beniferri, Patraix, Alboraia Palmaret, Facultats-Manuel Broseta (eixida a Geografia i Història), Xàtiva (eixida IES Luis Vives), Avinguda del Cid, Nou d’Octubre i Amistat; i de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores l’Espai del Client d’Alacant. Els diumenges també està obert, de 10.30 a 13 hores i de 16.30 a 19.30 hores, l’Espai del Client d’Alacant.

Distribució d’abonaments a Alacant

A Alacant, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, es poden recollir aquests abonaments en la taquilla i en el Punt del Client d’Estels, Mercat, Benidorm, Gata de Gorgos, El Campello, Creueta i Altea. En l’estació de Dénia, també de dilluns a divendres, l’horari serà de 8 a 14 hores.

Quant al cap de setmana, les estacions d’Estels, Mercat, Benidorm, El Campello, Creueta i Altea distribuiran l’Abonament Temporal Jove Gratuït els dissabtes de 8 a 14 hores, mentre que la de Gata de Gorgos ho farà de 8 a 20 hores. El diumenge els lliuraments s’efectuaran en Estels, Mercat, Gata de Gorgos i El Campello de 8 a 14 hores.

De manera paral·lela, FGV ha reforçat la dotació de personal en les seues estacions per a agilitar la distribució dels nous abonaments, que en el cas de València també serveixen per a altres serveis de transport com a EMT i Metrobús. El lliurament s’està realitzant de manera àgil, gràcies també al sistema de cita prèvia disponible per a totes les persones usuàries.

Com sol·licitar cita

Amb el nou procediment, les webs de Metrovalencia i de TRAM d’Alacant ofereixen un accés exclusiu per a la sol·licitud de cita prèvia amb un model similar al seguit en l’obtenció del Bo Viatge de la Generalitat, pel qual s’obté torn per a, a una hora determinada i un dia determinat, sol·licitar la cita prèvia que posteriorment permetrà establir la data per a concretar la recollida de l’abonament en l’estació seleccionada.

Una vegada en la web de Metrovalencia o TRAM d’Alacant els interessats poden sol·licitar torn, introduint les seues dades personals. A continuació, reben un número de torn i una data per a sol·licitar cita prèvia, quan se selecciona l’hora i el centre o estació de recollida de l’Abonament Temporal Jove Gratuït a través de la web de Metrovalencia o del TRAM d’Alacant, on la informació sobre aquest tema es trobarà destacada.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.