Grossa de Nadal: La Policia avisa del número que no has de comprar

 

Queden pocs dies per a que se celebre el sorteig de la Loteria Nacional de Nadal i són molts els locals i supermercats que tenen dècims per a oferir-los als seus clients. Este és el cas del supermercat La Punta, del municipi La Punta del Moral de Huelva, que disposava dels seus dècims fins que van ser robats de l’establiment.

 

Els fets es van produir este passat divendres 13 de desembre quan el supermercat va denunciar a la Guàrdia Civil que algú s’havia emportat la caixa a on estaven guardats els 70 dècims de la Loteria de Nadal.

 

70 dècims del 27283

Una volta presentada la denúncia, l’establiment va avisar del robatori a través de les xarxes socials i va advertir que el lladre podria estar venent els dècims. És per això que demanen avisar a la Guàrdia Civil en cas de localitzar-ne algun.

 

Les càmeres de seguretat instal·lades en el comerç van permetre als agents saber que el lladre era un home que duia una jaqueta negra amb línies blanques en les mànegues i portava unes ulleres de sol per a ocultar la seua cara. Les imàtgens mostren com el lladre va estar un minut dubtant però finalment es va decidir a agarrar els dècims i fugir corrents del supermercat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.

Morant recolza la vaga educativa i urgix al Consell a atendre les demandes dels docents

Diana Morant recolza la vaga educativa en la Comunitat Valenciana i exigix al Consell que escolte les demandes de la comunitat docent, des de la reducció de ràtios fins a millores salarials.

Costa Blanca reforça la seua estratègia per a atraure al turista nord-americà

El Patronat de Turisme Costa Blanca participa en unes jornades a Mont-real per a consolidar la seua presència en el mercat nord-americà i millorar la connectivitat aèria amb la província.

Detingut a Alzira un home per dos robatoris violents a una embarassada i a una anciana

La Policia Nacional ha detingut a Alzira a un home de 34 anys acusat de dos robatoris amb violència contra una dona embarassada i una anciana, a més d'un robatori amb força en un vehicle.

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.