L’ONCE deixa 200.000 euros en Alacant

Cupó diari de l'ONCE

L’ONCE deixa 10 premis en Alacant | ONCE

El Cupó del Cap de Setmana de l’ONCE ha deixat un premi de 200.000 euros en Alacant este dissabte. Concretament, ha sigut la venedora Isabel Fajardo Heredia qui ha venut fins a 10 cupons en el barri de la Ciutat d’Asís, cada un premiat amb 20.000 euros. 

 

A demés, el sorteig de l’ONCE ha deixat un ‘Sueldazo‘ de 300.000 euros al comptat i 5.000 euors al mes durant 20 anys en Astúries. Enrique Antonio Ocaña ha sigut l’encarregat de vendre este cupó premiat. 

 

Per la seua banda, el cupó del 23 de febrer, dedicat al Carnestoltes de Vilanova i la Geltrú (Barcelona), també ha deixat premis en Andalusia, Madrid i Galícia, a demés del territori valencià.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.

Intervenen més de mil botelles del ‘gas de la risa’ quan anaven cap a Balears des de Dénia

La Guàrdia Civil ha intervingut 1.008 botelles d’òxid nitrós en una furgoneta que anava a embarcar al port de Dénia amb destinació a les Illes Balears. El valor de la càrrega supera els 35.000 euros i s’investiga l’origen del producte.

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.