Els menors de 16 anys no podran utilitzar WhatsApp

Ejemplo de shortcode con estilo
  A partir de la posada en marxa de la nova actualització de WhatsApp, l’App de missatgeria instantània no permetrà accedir als usuaris menors de 16 anys. Així ho ha desvetllat el portal especialitzat WABetaInfo, que ha especificat que la mesura que arribarà amb la versió 2.19.222 serà més restrictiva en Europa que en la resta del […]

 

A partir de la posada en marxa de la nova actualització de WhatsApp, l’App de missatgeria instantània no permetrà accedir als usuaris menors de 16 anys. Així ho ha desvetllat el portal especialitzat WABetaInfo, que ha especificat que la mesura que arribarà amb la versió 2.19.222 serà més restrictiva en Europa que en la resta del món, on l’edat mínima se situarà en 13 anys.

 

Tot i que la restricció de l’edat dels usuaris de WhatsApp era una qüestió que la companyia valorava des de feia temps, arribant a anunciar-la el mes d’abril del 2018, no ha sigut fins ara que s’ha decidit fer-la efectiva, i a hores d’ara, ja s’aplica en la versió beta de l’App en els dispositius Android.

 

WhatsApp tancarà comptes durant les pròximes setmanes

De fet, l’aplicació ja alertava en els térmens de seguretat que estava destinada a majors de 16 anys, la diferència és que, a partir d’ara, WhatsApp vol evitar que la utilitzen. En eixa línia ha transcendit que des de la companyia nordamericana començaran a tancar comptes que no complisquen els requisits d’edat durant les pròximes setmanes.

 

Si bé encara no se sap com l’aplicació sabrà l’edat de l’usuari, més allà d’un ‘filtre d’edat’ fàcilment trampejable, sí que s’ha especificat que els pares o tutors legals dels xiquets menors de 16 anys podran demanar que es bloquege el compte de WhatsApp dels menors a través d’un correu electrònic.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.

Localitzen el cadàver d’una dona al baix de sa casa a Oliva després de la dana Adam

Els serveis d’emergència han trobat el cos sense vida d’una dona al baix de la seua vivenda a Oliva, on també han rescatat amb vida la seua neboda, després de les greus inundacions provocades per la dana Adam al sud de València.

Rescats concentrats a Pego, Els Poblets i El Verger per la dana Adam

Els bombers dAlacant han centrat els rescats per la dana Adam en Pego, Els Poblets i El Verger, amb operatius terrestres i aeris. Les autoritats demanen molta prudència perquè la situació d’emergència encara continua.

El porter valencià Álex Primo torna als entrenaments del Levante després d’una greu lesió d’espatla

El porter valencià Álex Primo s’ha reincorporat als entrenaments del Levante després d’una llarga lesió en l’espatla dreta i una operació el 14 de maig. El meta admet que el procés ha sigut dur tant físicament com mentalment, però torna amb molt bones sensacions.

Les fortes pluges paralitzen l’activitat judicial a Gandia i Dénia

El nivell roig per pluges ha obligat a tancar el Palau de Justícia de Gandia i a suspendre l’activitat judicial ordinària també a Dénia. El TSJCV permet mantindre solo els servicis essencials i insta a complir els terminis de manera telemàtica.

Gandia es recupera de la gota freda però tardarà dies a tornar a la normalitat

Gandia ha vist millorar la situació després de l’episodi de fortes pluges i ja no plou des de fa unes dues hores, però l’alcalde José Manuel Prieto adverteix que faran falta diversos dies per tornar a la plena normalitat, sobretot en la via pública i les zones de platja.

Les cinc claus que el València CF ha de polir amb Aguirre per remuntar en LALIGA

El València CF de Javier Aguirre busca eixir de la zona baixa de LALIGA millorant solidesa defensiva, continuïtat amb el baló i pegada ofensiva. El tècnic mexicà treballa cinc aspectes clau per transformar les bones sensacions en victòries.

Veïns d’Els Poblets culpen les canyes dels greus danys per la DANA

Veïns d’Els Poblets, una de les zones més afectades per la DANA al nord d’Alacant, responsabilitzen l’acumulació de canyes al riu Girona dels greus danys materials. Denuncien falta de neteja al llit i als ponts, que s’han taponat i han agreujat les inundacions.