Whatsapp deixarà de funcionar per a Windows Phone a partir de l’1 de juliol

Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone, els sistemes iOS 7 i els anteriors a Android 2.3.7 | Cedida

 

Fa un mes i mig, l’empresa de missatgeria instantània Whatsapp va anunciar que la plataforma deixaria de funcionar en alguns dispositius. Inicialment es preveia que seria a finals d’any, no obstant això, la data s’ha avançat i s’aplicarà el pròxim 1 de juliol en els telèfons de Microsoft que funcionen amb el sistema operatiu de Windows Phone.

 

Windows Phone es va traure per primera volta en octubre de 2010 per l’empresa multinacional Microsoft però, lamentablement, el passat gener, la corporació va anunciar la decisió de no actualitzar el programa a partir del 10 de desembre del 2019. Windows Phone no ha sigut un mòbil amb prou d’èxit i tampoc ha sigut el model preferit entre els usuaris ni els desenvolupadors d’apps.

  

De la mateixa manera que Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone l’1 de juliol, també ho farà en les versions antigues d’alguns sistemes operatius com el iOS 7 (2014) i els anteriors a Android 2.3.7 (2011). Això sí, es podran utilitzar fins a l’1 de febrer del 2020.

 

D’altra banda, la companyia ha avisat que en parar el desplegament d’aplicacions per a eixos sistemes operatius indicats, algunes de les funcions del programa podrien deixar de funcionar en qualsevol moment.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Illueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.

Convocada una manifestació a València contra els especuladors de vivenda este dissabte

Diversos col·lectius pel dret a l’habitatge han convocat una manifestació a València este dissabte 3 d’octubre contra els especuladors i el que qualifiquen de govern rentista, davant preus impossibles, desnonaments i sinhogarisme creixent. La marxa eixirà de Porta de la Mar a les 11.00 hores i arribarà al Palau de Les Arts, coincidint amb el Valencia Real Estate Summit 2026.

La marxa del 9 d’Octubre cridarà a ‘guanyar el país’ pels drets dels valencians

La manifestació vespertina del 9 d’Octubre recorrerà el centre de València amb el lema ‘Guanyem el país’ per reclamar més autogovern, finançament just i defensa de la llengua, la vivenda i el territori.

La jove víctima d’abusos denuncia al CGPJ la paralització del juí del cas Oltra

L’advocat de la jove abusada per l’exmarit de Mónica Oltra ha presentat una queixa al CGPJ per un suposat retard injustificat i la paralització, durant set mesos, del juí obert contra l’exvicepresidenta i altres dotze acusats.

Així queda la nova programació del Teatre Principal després del tancament per seguretat

La Conselleria de Cultura ha reubicat tota la programació del Teatre Principal de València, tancat per deficiències estructurals, entre Les Arts, el Teatre Rialto i el Teatre El Musical, mantenint espectacles, funcions i contractacions.

Habitatge, finançament i el futur de Mazón marcaran la segona jornada del debat en Les Corts

Les Corts afronten este dimecres la segona jornada del debat de Política general, centrada en habitatge, finançament autonòmic i el futur polític de Carlos Mazón. PP, PSPV, Compromís i Vox han registrat propostes molt diferenciades sobre estos assumptes clau per a la ciutadania.