Mastodon
31.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Whatsapp deixarà de funcionar per a Windows Phone a partir de l’1 de juliol

Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone, els sistemes iOS 7 i els anteriors a Android 2.3.7 | Cedida

 

Fa un mes i mig, l’empresa de missatgeria instantània Whatsapp va anunciar que la plataforma deixaria de funcionar en alguns dispositius. Inicialment es preveia que seria a finals d’any, no obstant això, la data s’ha avançat i s’aplicarà el pròxim 1 de juliol en els telèfons de Microsoft que funcionen amb el sistema operatiu de Windows Phone.

 

Windows Phone es va traure per primera volta en octubre de 2010 per l’empresa multinacional Microsoft però, lamentablement, el passat gener, la corporació va anunciar la decisió de no actualitzar el programa a partir del 10 de desembre del 2019. Windows Phone no ha sigut un mòbil amb prou d’èxit i tampoc ha sigut el model preferit entre els usuaris ni els desenvolupadors d’apps.

  

De la mateixa manera que Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone l’1 de juliol, també ho farà en les versions antigues d’alguns sistemes operatius com el iOS 7 (2014) i els anteriors a Android 2.3.7 (2011). Això sí, es podran utilitzar fins a l’1 de febrer del 2020.

 

D’altra banda, la companyia ha avisat que en parar el desplegament d’aplicacions per a eixos sistemes operatius indicats, algunes de les funcions del programa podrien deixar de funcionar en qualsevol moment.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El curs arranca demà en quatre col·legis afectats per la DANA amb quatre dies de retard

Els centres d'Algemesí, Alfafar i Massanassa obriran l'11 de setembre després de l'impacte de la DANA. L'alumnat començarà en aules prefabricades.

Dos atracadors armats roben més de 200.000 euros en una sucursal de València

Dos hòmens amb el rostre cobert van assaltar a primera hora una sucursal del carrer Beat Nicolás Factor i van amenaçar a una empleada. La Policia investiga i no hi ha detencions ara com ara.

Dos ferits després de caure un cotxe per un barranc de 20 metres a Tous, València

Dos hòmens van resultar ferits en precipitar-se el seu cotxe uns 20 metres per un barranc en el Camí Pollet de Tous. Bombers els van rescatar en helicòpter i van ser traslladats a hospitals d'Alzira i València.

Detingut un fals comercial per extorquir a empresaris a Múrcia, Tarragona i València

La Policia Nacional va arrestar a un home per amenaçar a més d'una desena d'empresaris després d'oferir un fals manteniment industrial i obtindre més de 10.000 euros. La investigació es va iniciar a Múrcia i la detenció es va practicar en un domicili de Tarragona.

El Pla Endavant activa el 40% de les mesures i entra en una nova fase

El pla de la Generalitat per a la recuperació després de la dana ha posat en marxa el 40% de les seues accions. L'execució passa ara a les conselleries, amb seguiment centralitzat.

Un vídeo del Cecopi del 29 d’octubre mostra a Pradas donant indicacions sobre l’És-Alert

Una gravació difosa per rTVE arreplega a la llavors consellera d'Interior indicant continguts de l'avís que es va enviar a les 20.11. La peça xoca amb la seua versió i recolza el testimoniatge d'un tècnic que li atribuïx la redacció.

Un bosc d’acer recordarà a les huit víctimes de la DANA a Torrent

Torrent alçarà en la rotonda de Mas del Jutge un monument amb huit arbres d'acer, un per cada víctima, amb noms il·luminats. L'obra, d'artistes locals i consensuada amb les famílies, es col·locarà abans del 29 d'octubre de 2025

Registren una moció de censura per a rellevar a l’alcaldessa de San Antonio de Benagéber

Un grup de regidors registra una moció de censura contra l'alcaldessa no adscrita, Eva Tejedor, i proposa a Enrique Santafosta com a candidat. Amb set de tretze suports, la votació se celebrarà el 24 de setembre.