11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Whatsapp deixarà de funcionar per a Windows Phone a partir de l’1 de juliol

Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone, els sistemes iOS 7 i els anteriors a Android 2.3.7 | Cedida

 

Fa un mes i mig, l’empresa de missatgeria instantània Whatsapp va anunciar que la plataforma deixaria de funcionar en alguns dispositius. Inicialment es preveia que seria a finals d’any, no obstant això, la data s’ha avançat i s’aplicarà el pròxim 1 de juliol en els telèfons de Microsoft que funcionen amb el sistema operatiu de Windows Phone.

 

Windows Phone es va traure per primera volta en octubre de 2010 per l’empresa multinacional Microsoft però, lamentablement, el passat gener, la corporació va anunciar la decisió de no actualitzar el programa a partir del 10 de desembre del 2019. Windows Phone no ha sigut un mòbil amb prou d’èxit i tampoc ha sigut el model preferit entre els usuaris ni els desenvolupadors d’apps.

  

De la mateixa manera que Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone l’1 de juliol, també ho farà en les versions antigues d’alguns sistemes operatius com el iOS 7 (2014) i els anteriors a Android 2.3.7 (2011). Això sí, es podran utilitzar fins a l’1 de febrer del 2020.

 

D’altra banda, la companyia ha avisat que en parar el desplegament d’aplicacions per a eixos sistemes operatius indicats, algunes de les funcions del programa podrien deixar de funcionar en qualsevol moment.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.