Whatsapp deixarà de funcionar per a Windows Phone a partir de l’1 de juliol

Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone, els sistemes iOS 7 i els anteriors a Android 2.3.7 | Cedida

 

Fa un mes i mig, l’empresa de missatgeria instantània Whatsapp va anunciar que la plataforma deixaria de funcionar en alguns dispositius. Inicialment es preveia que seria a finals d’any, no obstant això, la data s’ha avançat i s’aplicarà el pròxim 1 de juliol en els telèfons de Microsoft que funcionen amb el sistema operatiu de Windows Phone.

 

Windows Phone es va traure per primera volta en octubre de 2010 per l’empresa multinacional Microsoft però, lamentablement, el passat gener, la corporació va anunciar la decisió de no actualitzar el programa a partir del 10 de desembre del 2019. Windows Phone no ha sigut un mòbil amb prou d’èxit i tampoc ha sigut el model preferit entre els usuaris ni els desenvolupadors d’apps.

  

De la mateixa manera que Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone l’1 de juliol, també ho farà en les versions antigues d’alguns sistemes operatius com el iOS 7 (2014) i els anteriors a Android 2.3.7 (2011). Això sí, es podran utilitzar fins a l’1 de febrer del 2020.

 

D’altra banda, la companyia ha avisat que en parar el desplegament d’aplicacions per a eixos sistemes operatius indicats, algunes de les funcions del programa podrien deixar de funcionar en qualsevol moment.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.