13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Whatsapp deixarà de funcionar per a Windows Phone a partir de l’1 de juliol

Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone, els sistemes iOS 7 i els anteriors a Android 2.3.7 | Cedida

 

Fa un mes i mig, l’empresa de missatgeria instantània Whatsapp va anunciar que la plataforma deixaria de funcionar en alguns dispositius. Inicialment es preveia que seria a finals d’any, no obstant això, la data s’ha avançat i s’aplicarà el pròxim 1 de juliol en els telèfons de Microsoft que funcionen amb el sistema operatiu de Windows Phone.

 

Windows Phone es va traure per primera volta en octubre de 2010 per l’empresa multinacional Microsoft però, lamentablement, el passat gener, la corporació va anunciar la decisió de no actualitzar el programa a partir del 10 de desembre del 2019. Windows Phone no ha sigut un mòbil amb prou d’èxit i tampoc ha sigut el model preferit entre els usuaris ni els desenvolupadors d’apps.

  

De la mateixa manera que Whatsapp deixarà de funcionar en Windows Phone l’1 de juliol, també ho farà en les versions antigues d’alguns sistemes operatius com el iOS 7 (2014) i els anteriors a Android 2.3.7 (2011). Això sí, es podran utilitzar fins a l’1 de febrer del 2020.

 

D’altra banda, la companyia ha avisat que en parar el desplegament d’aplicacions per a eixos sistemes operatius indicats, algunes de les funcions del programa podrien deixar de funcionar en qualsevol moment.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.