WhatsApp demandarà als usuaris que envien missatges massius

L”app’ s’ha reivindicat com una «plataforma de missatgeria privada» i, per això, denunciarà les companyies que envien ‘spam’ | Cedida

 

WhatsApp ha anunciat que, a partir del 7 de desembre de 2019, emprendrà accions legals contra aquells individus o companyies que envien missatges massius o automatitzats als usuaris, o que no utilitzen la plataforma per a un ús personal.

 

La famosa ‘app’ ha recalcat en un comunicat el seu caràcter de «plataforma de missatgeria privada» i ha anunciat que emprendrà «accions legals» contra els qui envien «missatges automatitzats o massius, o facen un ús no personal», per a incórrer en una violació dels térmens de l’ús de l’aplicació.

 

Serà la mateixa plataforma la que determinarà si l’usuari o l’empresa està duent a terme accions d’abús en el servici de missatgeria. Això també fa referència a l’app de WhatsApp Business dissenyada per a la comunicació entre les empreses i els seus usuaris.

 

WhatsApp obtindrà la informació a través de les accions d’abús que veja que es cometen en la mateixa plataforma o recorrent a un servici exclusiu que, entre altres dades, inclou reclamacions d’usuaris que avisen que determinades companyies estan violant les normes de l’aplicació.

 

La companyia ja ha bloquejat milions de comptes que utilitzaven eixe sistema | Cedida 

 

WhatsApp emprendrà accions legals

D’esta forma, el servici de missatgeria iniciarà accions legals contra totes aquelles empreses que hagen violat els térmens d’ús en la plataforma abans del 7 de desembre de 2019 i contra totes aquelles amb reclamacions, si eixe abús continua a partir d’eixa data. Asseguren que utilitzant la informació disponible en la plataforma ja han trobat i bloquejat milions de comptes que operaven en el sistema i que estaven violant les condicions d’ús.

 

El desplegament de mesures legals se suma a les ferramentes tecnològiques, usades actualment per WhatsApp, per a detectar de forma automàtica formes d’abús com les dels comptes de ‘spam’, ja que la companyia assegura ser conscient que «algunes empreses intenten evadir els nostres sistemes d’aprenentatge automàtic».

 

També et pot interessar….

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.