19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

WhatsApp demandarà als usuaris que envien missatges massius

L”app’ s’ha reivindicat com una «plataforma de missatgeria privada» i, per això, denunciarà les companyies que envien ‘spam’ | Cedida

 

WhatsApp ha anunciat que, a partir del 7 de desembre de 2019, emprendrà accions legals contra aquells individus o companyies que envien missatges massius o automatitzats als usuaris, o que no utilitzen la plataforma per a un ús personal.

 

La famosa ‘app’ ha recalcat en un comunicat el seu caràcter de «plataforma de missatgeria privada» i ha anunciat que emprendrà «accions legals» contra els qui envien «missatges automatitzats o massius, o facen un ús no personal», per a incórrer en una violació dels térmens de l’ús de l’aplicació.

 

Serà la mateixa plataforma la que determinarà si l’usuari o l’empresa està duent a terme accions d’abús en el servici de missatgeria. Això també fa referència a l’app de WhatsApp Business dissenyada per a la comunicació entre les empreses i els seus usuaris.

 

WhatsApp obtindrà la informació a través de les accions d’abús que veja que es cometen en la mateixa plataforma o recorrent a un servici exclusiu que, entre altres dades, inclou reclamacions d’usuaris que avisen que determinades companyies estan violant les normes de l’aplicació.

 

La companyia ja ha bloquejat milions de comptes que utilitzaven eixe sistema | Cedida 

 

WhatsApp emprendrà accions legals

D’esta forma, el servici de missatgeria iniciarà accions legals contra totes aquelles empreses que hagen violat els térmens d’ús en la plataforma abans del 7 de desembre de 2019 i contra totes aquelles amb reclamacions, si eixe abús continua a partir d’eixa data. Asseguren que utilitzant la informació disponible en la plataforma ja han trobat i bloquejat milions de comptes que operaven en el sistema i que estaven violant les condicions d’ús.

 

El desplegament de mesures legals se suma a les ferramentes tecnològiques, usades actualment per WhatsApp, per a detectar de forma automàtica formes d’abús com les dels comptes de ‘spam’, ja que la companyia assegura ser conscient que «algunes empreses intenten evadir els nostres sistemes d’aprenentatge automàtic».

 

També et pot interessar….

Últimes notícies

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.