WhatsApp demandarà als usuaris que envien missatges massius

L»app’ s’ha reivindicat com una «plataforma de missatgeria privada» i, per això, denunciarà les companyies que envien ‘spam’ | Cedida

 

WhatsApp ha anunciat que, a partir del 7 de desembre de 2019, emprendrà accions legals contra aquells individus o companyies que envien missatges massius o automatitzats als usuaris, o que no utilitzen la plataforma per a un ús personal.

 

La famosa ‘app’ ha recalcat en un comunicat el seu caràcter de «plataforma de missatgeria privada» i ha anunciat que emprendrà «accions legals» contra els qui envien «missatges automatitzats o massius, o facen un ús no personal», per a incórrer en una violació dels térmens de l’ús de l’aplicació.

 

Serà la mateixa plataforma la que determinarà si l’usuari o l’empresa està duent a terme accions d’abús en el servici de missatgeria. Això també fa referència a l’app de WhatsApp Business dissenyada per a la comunicació entre les empreses i els seus usuaris.

 

WhatsApp obtindrà la informació a través de les accions d’abús que veja que es cometen en la mateixa plataforma o recorrent a un servici exclusiu que, entre altres dades, inclou reclamacions d’usuaris que avisen que determinades companyies estan violant les normes de l’aplicació.

 

La companyia ja ha bloquejat milions de comptes que utilitzaven eixe sistema | Cedida 

 

WhatsApp emprendrà accions legals

D’esta forma, el servici de missatgeria iniciarà accions legals contra totes aquelles empreses que hagen violat els térmens d’ús en la plataforma abans del 7 de desembre de 2019 i contra totes aquelles amb reclamacions, si eixe abús continua a partir d’eixa data. Asseguren que utilitzant la informació disponible en la plataforma ja han trobat i bloquejat milions de comptes que operaven en el sistema i que estaven violant les condicions d’ús.

 

El desplegament de mesures legals se suma a les ferramentes tecnològiques, usades actualment per WhatsApp, per a detectar de forma automàtica formes d’abús com les dels comptes de ‘spam’, ja que la companyia assegura ser conscient que «algunes empreses intenten evadir els nostres sistemes d’aprenentatge automàtic».

 

També et pot interessar….

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.