WhatsApp demandarà als usuaris que envien missatges massius

L»app’ s’ha reivindicat com una «plataforma de missatgeria privada» i, per això, denunciarà les companyies que envien ‘spam’ | Cedida

 

WhatsApp ha anunciat que, a partir del 7 de desembre de 2019, emprendrà accions legals contra aquells individus o companyies que envien missatges massius o automatitzats als usuaris, o que no utilitzen la plataforma per a un ús personal.

 

La famosa ‘app’ ha recalcat en un comunicat el seu caràcter de «plataforma de missatgeria privada» i ha anunciat que emprendrà «accions legals» contra els qui envien «missatges automatitzats o massius, o facen un ús no personal», per a incórrer en una violació dels térmens de l’ús de l’aplicació.

 

Serà la mateixa plataforma la que determinarà si l’usuari o l’empresa està duent a terme accions d’abús en el servici de missatgeria. Això també fa referència a l’app de WhatsApp Business dissenyada per a la comunicació entre les empreses i els seus usuaris.

 

WhatsApp obtindrà la informació a través de les accions d’abús que veja que es cometen en la mateixa plataforma o recorrent a un servici exclusiu que, entre altres dades, inclou reclamacions d’usuaris que avisen que determinades companyies estan violant les normes de l’aplicació.

 

La companyia ja ha bloquejat milions de comptes que utilitzaven eixe sistema | Cedida 

 

WhatsApp emprendrà accions legals

D’esta forma, el servici de missatgeria iniciarà accions legals contra totes aquelles empreses que hagen violat els térmens d’ús en la plataforma abans del 7 de desembre de 2019 i contra totes aquelles amb reclamacions, si eixe abús continua a partir d’eixa data. Asseguren que utilitzant la informació disponible en la plataforma ja han trobat i bloquejat milions de comptes que operaven en el sistema i que estaven violant les condicions d’ús.

 

El desplegament de mesures legals se suma a les ferramentes tecnològiques, usades actualment per WhatsApp, per a detectar de forma automàtica formes d’abús com les dels comptes de ‘spam’, ja que la companyia assegura ser conscient que «algunes empreses intenten evadir els nostres sistemes d’aprenentatge automàtic».

 

També et pot interessar….

Últimes notícies

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.
FILMOTECA D'ESTIU