WhatsApp demandarà als usuaris que envien missatges massius

L»app’ s’ha reivindicat com una «plataforma de missatgeria privada» i, per això, denunciarà les companyies que envien ‘spam’ | Cedida

 

WhatsApp ha anunciat que, a partir del 7 de desembre de 2019, emprendrà accions legals contra aquells individus o companyies que envien missatges massius o automatitzats als usuaris, o que no utilitzen la plataforma per a un ús personal.

 

La famosa ‘app’ ha recalcat en un comunicat el seu caràcter de «plataforma de missatgeria privada» i ha anunciat que emprendrà «accions legals» contra els qui envien «missatges automatitzats o massius, o facen un ús no personal», per a incórrer en una violació dels térmens de l’ús de l’aplicació.

 

Serà la mateixa plataforma la que determinarà si l’usuari o l’empresa està duent a terme accions d’abús en el servici de missatgeria. Això també fa referència a l’app de WhatsApp Business dissenyada per a la comunicació entre les empreses i els seus usuaris.

 

WhatsApp obtindrà la informació a través de les accions d’abús que veja que es cometen en la mateixa plataforma o recorrent a un servici exclusiu que, entre altres dades, inclou reclamacions d’usuaris que avisen que determinades companyies estan violant les normes de l’aplicació.

 

La companyia ja ha bloquejat milions de comptes que utilitzaven eixe sistema | Cedida 

 

WhatsApp emprendrà accions legals

D’esta forma, el servici de missatgeria iniciarà accions legals contra totes aquelles empreses que hagen violat els térmens d’ús en la plataforma abans del 7 de desembre de 2019 i contra totes aquelles amb reclamacions, si eixe abús continua a partir d’eixa data. Asseguren que utilitzant la informació disponible en la plataforma ja han trobat i bloquejat milions de comptes que operaven en el sistema i que estaven violant les condicions d’ús.

 

El desplegament de mesures legals se suma a les ferramentes tecnològiques, usades actualment per WhatsApp, per a detectar de forma automàtica formes d’abús com les dels comptes de ‘spam’, ja que la companyia assegura ser conscient que «algunes empreses intenten evadir els nostres sistemes d’aprenentatge automàtic».

 

També et pot interessar….

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.